globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ZZR600
18.3.2009 v 19:20
Zdravím.Chtěl bych poprosit o nějaké info o této motorce.Jde o rok výroby 1992,ale motor 1998.Jaké s ní máte zkušenosti? Má nějaké slabiny?? Jestli ano,jaké? Kolik tak žere? Je to čtyřválec že? Pravděpodobně 2 ventily na válec ne? A jak je chlazená? Díky

Kawasaki ZZR600

18.3.2009 v 20:00 | Nahoru | #1
Podle mě je to šestnáctiventil, vodník, řadový čtyřválec. Pokud je tam měněný motor, zjisti si proč a čekej nějakou levotu. Obecně u tak staré motorky bych si nebyl jist takřka ničím.
Jaké máš finance? Nechceš raději přišetřit a poohlédnout se po nějakém lepším kousku? Zdá se mi, že ročník 98 a výš se dá sehnat už od padesáti tisíc výš, což je není vůbec moc...

Kawasaki ZZR600

18.3.2009 v 20:05 | Nahoru | #2
A ze simsona na ZZR? Nechceš radši trošku přibrzdit? Co takhle třinda?

Kawasaki ZZR600

18.3.2009 v 20:14 | Nahoru | #3
na cestovaní super stroj

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZZR600

18.3.2009 v 20:33 | Nahoru | #4
Displacement: 599.00 ccm (36.55 cubic inches)
Engine type: In-line four
Stroke: 4
Power: 100.00 HP (73.0 kW)) @ 11500 RPM
Torque: 66.00 Nm (6.7 kgf-m or 48.7 ft.lbs) @ 9000 RPM
Valves per cylinder: 4

Chlazeny kapalinou...

Na svoji dobu moc pekna motorka, jedna z nejhezcich pristrojovek, hodne jsem o ni uvazoval...

Kazdopadne ze simsona v 18ti celkem skok, ne?

(reakce na) Kawasaki ZZR600

18.3.2009 v 20:34 | Nahoru | #5
Paťa.> myslímsi že třinda bude až až

Kawasaki ZZR600

18.3.2009 v 20:56 | Nahoru | #6
Díky za odezvu.Je to už docela starý no.Jako třiapulu určitě nee.Kdyžtak CB500 a kdyby nebyly prachy ani na ni tak GS500.

Kawasaki ZZR600

18.3.2009 v 20:57 | Nahoru | #7
Omlouvám se.Ten přízpěvek před tímto jsem odeslal z tátovýho profilu.

Kawasaki ZZR600

18.3.2009 v 21:12 | Nahoru | #8
nojo, každý svého štěstí...však víš. Ale nevidím jediný důvod proč vynechat tak skvělou mašinu, jakou je třinda. Bojíš se že ti něco uteče, když půjdeš do slabší? Já jsem šel taky z fichtla do třindy a už to byl pro mě neuvěřitelný výkonnostní skok. ty chceš jít do stokoňové motorky...pouvažuj nad tím.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZZR600

18.3.2009 v 21:53 | Nahoru | #9
To ZZR je asi fakt dost silný.Ale spíš mám strach,že do toho budu muset rvát pořád prachy.Ale jen se chci zeptat na jak dlouho ti to nadšení z toho výkonostního skoku vydrželo.Já to řešil taky.Chtěl sem 350ku,nebo MZtu a všichni mě zrazovali,že mě ty motorky přestanou za měsíc bavit.Za další je to dvoutakt a prej to docela dost žere.

(reakce na) Kawasaki ZZR600

18.3.2009 v 21:55 | Nahoru | #10

selda>To ZZR je asi fakt dost silný.Ale spíš mám strach,že do toho budu muset rvát pořád prachy.Ale jen se chci zeptat na jak dlouho ti to nadšení z toho výkonostního skoku vydrželo.Já to řešil taky.Chtěl sem 350ku,nebo MZtu a všichni mě zrazovali,že mě ty motorky přestanou za měsíc bavit.Za další je to dvoutakt a prej to docela dost žere.



Hehe, no ZZR te proti 350 zase sezere na udrzbe, gumach...

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZZR600

18.3.2009 v 22:03 | Nahoru | #11
jasně.Proto sem tam psal,že si myslím,že je do toho asi nutný rvát moc peněz.Ještě když je to tak starý.Já tu motorku našel na netu s 25Kw,tak sem chtěl vědět nějaký bližší info.Nikde sem nepsal,že si ji koupím.

Kawasaki ZZR600

18.3.2009 v 22:09 | Nahoru | #12
selda> pocitej, ze "sport" z roku 92 bude mit nakrouceno kolem zemekoule - koukni na kotouce atd. Pokud nebylo sahano do motoru (aspon gufera), tak bude brat olej...
Ale tezko hodnotit, kdyz nevime, o ktery kousek se jedna...

(reakce na) Kawasaki ZZR600

18.3.2009 v 22:24 | Nahoru | #13
selda> třinda mě bavila, byl to sice občas boj, občas znechucení, ale veř mi, že kdybych měl vlastní garáž, nechal bych si ji. Pokud studuješ, rodiče ti neplatí první-poslední, je třinda supr motorka. Hlavně proto, že se chove jako velká mašina, není to žádné kolo jako 125ka. Pokud ti někdo tvrdí, že tě přestane po měsíci bavit, tak mu nevěř, nepřestane. Pokud tě přestane bavit za dva roky, nebude to problém, prodáš ji za stejně co jsi ji koupil ale hlavně- za tu dobu se naučíš, naučíš mnohem více než na nějaké silnější, kde buď budeš jezdit jako s hnojem a mít strach, nebo v horším případě budeš rvát heft až na doraz, obojí mi připadá stejně k ničemu.

Já chápu že vaše generace potřebuje mít pořádnou imidž na balení holek, ale pro mě jsou důležité jiné vlastnosti, třeba to, jak si jízdu na motorce užiju a věř mi, že vůbec nemusím jet rychle.

Pokud chceš japonce, tak se koukej maximálně na nějaké pětikilo, které by se s přivřením očí ještě dalo, ale i tak mi to připadá pro 18letého kluka na přechod z fichtlu hodně.

Kawasaki ZZR600

18.3.2009 v 22:33 | Nahoru | #14
asi takhle - jestli chces za kazdou cenu japonce, kup si za ty penize radeji neco novejsiho a slabsiho...

Kawasaki ZZR600

18.3.2009 v 22:49 | Nahoru | #15
Běž do třindy. Určitě tě po měsicí bavit nepřestane. Věř mi . Měl jsem ji tři roky, rok už mám japonce a i přesto mě nepřestala bavit.

Kawasaki ZZR600

19.3.2009 v 11:42 | Nahoru | #16
Být tebou,taky bych nejdřív volila třindu. Já jezdila poslední dvě sezóny na 350,rv 04..na tu bacha...výrobce to nedomyslel...když jedu po kruháči tak škrtám o boční stojánek..hold chyba lávky.Klidně pořid nějakou starší a myslím že tě neomrzí

Kawasaki ZZR600

19.3.2009 v 14:01 | Nahoru | #17
Já bych to viděl tak, že pokud chceš zzr, tak proč ne. Ona má sice 100 kobyl, ale ty se ozvou, až když je motor vytočenej do nebe. Od spodu je to motorka docela hodná, měl jsem dřív xj diversion o které se říká, že je super na začátek a na naučení a když porovnám zátah motoru, tak si myslím, že do těch 6 tisíc je to docela srovnatelný, rozdíl je v tom, že diverze na osmi končí a zzr od osmi začne být sportovní mašinou. Prostě když nebudeš hned tahat za heft jak makeš, tak ji zvládneš. Navíc zzr disponuje velmi dobrým podvozkem a perfektníma brzdama. A je to šestka... jde o to, že koupíš pětikilo, sedne za tebe vyžranej kamoš, co pojídá každej den hamburgeray a chlašče u televize pivo a stane se to, že pětikilo bude mrtvý. Co se týká jawky 350 jak ti tady radí, tak pokud chceš jezdit za minimální náklady, tak to je přesně ono, jen musíš počítat, že s takovou motorkou to nebude žádný sportování a občas budeš muset řešit prasklý lanka, vytřepaný šroubky a matičky atd. Moje zzr je rok 92, nebudu psát kolik má na tacho, protože tomu sám moc nevěřím, ale motor se jeví jako velmi dobrej, loni jsem dolíval 1,5 deci oleje za ujetý 4 tisíce km při jízdě většinou turistické, takže kolem 5-6 tisíc otáček a samozřejmě občasný chvilkový poškádlení do 11 - 12 tisíc. Je potřeba jen pořádně vybírat a nebrat hned první vránu, co ti kdo nabídne. Mašiny budou pořád, tak to neuspěchej a dej si s výběrem na čas.

Kawasaki ZZR600

19.3.2009 v 17:28 | Nahoru | #18
Znám jednu ZZR, ve které tepe již třetí motor . Kámošovi se rozskočil motor(proražený blok 4x4cm) a při opravě zjistil, že motor je už jednou kompletně měněný... Nicméně do této politováníhodné příhody byl se ZZR spokojen jak po stránce cestování, sportovnější jízdy tak i se spotřebou pohybující se mezi 6-8l.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potřebuju poradit [1, 2, 3] Kawasaki ZZR 600 Kory51 62 27.2.2024 v 21:36 bobasss
Motorka 35 kW pro A2 - silniční Yamaha YZF 600R Thundercat, Kawasaki ZZR 600, Honda ... Joel1 4 6.7.2023 v 19:54 Joel1
při neutralu rachoti zuby prevodovk... Kawasaki ZZR 600 ciman 6 11.3.2023 v 19:16 _Michal
Řídítka Kawasaki ZZR 600 Ubuslav 1 6.6.2022 v 19:52 2stroke
Relé Kawasaki ZZR 600 Kawasaki ZZR 600 scorpio30 14 6.5.2021 v 20:01 __RomFox__


TOPlist