Naposledy editováno 23.02.2009 22:41:50
1 reakcí na tento příspěvek Tak kterou BMW 1150 GS nebo KTM LC8 Adventure?
Ještě se chci zeptat na rozdíl mezi Adventure a gs: kratší jednička (asi celkově jinak zpřevodovaná), jiný sedlo, jiný tlumiče (vyšší posez - kolik cca člověk musí mít aby došlápl na zem?), větší nádrž a víc už mě nenapadá, kdyžtak mě doplň.
Ještě by mě zajímalo jak se na tom jezdí se špuntama (po silnici) a jakou máš spotřebu?
Díky
Naposledy editováno 12.03.2009 18:44:15
Se spuntama je docela v pohode neni to jako silnicni pneu, dela to trochu kraval a nejde jezdit tak rychle, ja mam i silnicni pneu a podle toho kam jedu tak prezouvam. Taky zalezi jaky spunty TKC jsou docela jako silnicni, Mitas dela vic kraval, ale v terenu je lepsi-na mokru nic moc, jiny jsem zatim nejezdil.
Jinak to chce taky trochu sily, je to zatracene tezka masina, za jizdy to ale neni nastesti citit.
1 reakcí na tento příspěvek Tak kterou BMW 1150 GS nebo KTM LC8 Adventure?
O tomhle tom roku jsem tak nejak premyslel.
Naposledy editováno 12.03.2009 20:56:50
... jeste dotazy?
Pokud nejezdis delsi dobu, je potreba se trochu starat o baterku - sem tam dobit, pac ty jejich bezudrzbovky jsou citlive na zachazeni a brzdovy posilovac elektriku potrebuje.
Naposledy editováno 12.03.2009 21:22:44
2 reakcí na tento příspěvek Tak kterou BMW 1150 GS nebo KTM LC8 Adventure?
Prece jen ... vcera jsem se te pokousel kontaktovat na icq a nezdarilo se tak nevim kde se stala chyba? Mas s ni hodne zkuseností, tak mi prosím tě ještě poraď na co si mám dát pozor při koupi, případně co by mě němělo zaskočit (např. nějaké typické chování BMW)?
1 reakcí na tento příspěvek Tak kterou BMW 1150 GS nebo KTM LC8 Adventure?
Nez si ji koupis poradne se na tom projed, je to dost specificka masina a urcite nesedne kazdymu, je to takovej traktor a k pefrektnimu chodu japonce to ma prece jen daleko, ale me se to na tom prave libi a to cim dal vic
Ja se svou brambrou nemam sebemensi problem. Je potreba dodrzet intervaly vymeny brzdovky - kazde 2 roky menit. Pri jedne z prvnich jizd me brzy vyskolily fest - pri nesetrnem zahamtnuti motorka zustala stat na fleku, jak kdyby narazila do zdi a ja jel dal bez ni. Staly se mi za 3 roky 2 zavady (castecne vlastni vinou):
1. rozlomil jsem zapalovaci civku v hlave pri vymene svicky - bud byla nacata nebo jsem nejak blbe zapacil - v naradi je na to forichtung, v jehoz pouziti je ale FINTA.
2. jednou mi to nechtelo startovat, starter se sotva otocil - zavada - jednou za 2/3 roky je treba vycistit a promazat starter - je od francouzu z Valea a prasi se do nej ze spojky. Zapadonemecti soudruzi oFsem nemaji cisteni a mazani starteru v check-listu jako servisni ukon, takze to nikde nedelaji a mily starter se zaprasi a zatuhne. Po vycisteni a namazani to malem motorku prehodilo na bok.
Po obede budu mluvit s klukama od BMW Motorrad Maier tady v Mnichove - zeptam se na nejakou 1150 GS.
Naposledy editováno 13.03.2009 10:40:11
2 reakcí na tento příspěvek Tak kterou BMW 1150 GS nebo KTM LC8 Adventure?
Bruno17>Jeste se chci zeptat, da se s 1150 gs jezdit svizne?
No to si piš že jo.Někde na Youtube se potlouká video,kde maník na GS1150 vyklepává jednu motorku za druhou,na trati TT .Zkusím pohledat.
Tady je:
Naposledy editováno 17.03.2009 19:16:19
jinak koukni třeba sem
Na druhym videu bramboracek hodne upravenej, ale zase pekne to jelo ... s zajimavym koncem
Naposledy editováno 17.03.2009 20:23:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou BMW 1150 GS nebo KTM LC8 Adventure?
easyrider>restore> servisní intervaly jsou taky udávany marketingem, ten olej to určitě ve zdraví přežije. dřív taky auta měla servis 7500, 15000 a pod. dneska nové TDI 30000 a už jsem viděl i 50000km. spíš je výhoda že když člověk na BMW opravdu někde cestuje nemusí v půlce dovolené měnit olej. Sám už jsem absolvoval několik dovolených kde byl limit 6000km hravě překročen.
na margo tych tdi, samo vw tu blbost s longlife a 50tis km stiahlo, lebo za prve sa to neoplati (lglf olej stoji viac ako 2x tolko ako bezny a motor ho aj spotrebuva) ale hlavne tie oleje to nevydrzia.
Kazdy kto ma aspon trocha rozumu meni aj v aute olej co 15 alebo 20tis km...
2 reakcí na tento příspěvek Tak kterou BMW 1150 GS nebo KTM LC8 Adventure?
Šli by jste do bawora s 80000 km (pry poctivě servisovanýho ale s vyšší prodejní cenou) ???
Naposledy editováno 01.04.2009 17:45:59
Bruno17>Možná se zeptám hloupě, ale v čem je výjimečné BMW 1150 GS výroční model 2002 .. jiný barvy, pancéřové hadičky?
Šli by jste do bawora s 80000 km (pry poctivě servisovanýho ale s vyšší prodejní cenou) ???
Hadičky mám klasické a "dlouhou" šestku.Ta se ale asi cpala do tohodle ročníku sériově.Myslím že krom barvy se neliší ničím.Ostatně mrkni mi do profilu a uvidíš sám.
Mám najeto cca 86 tis .Pár věcí jsem už měnil a určitě i dál budu,protože při takovém počtu kilometrů se holt stává že něco doslouží.Pravidelný servis nepovažuju za důvod pro příplatek.Je to povinnost .Příplatek bych uznal jen v případě velké vybavenosti serepetičkama,které se sice nijak moc nepotřebujou,ale dělají člověku radost. Nejlépe TT nebo Wunderlich.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS | michal-15 | 70 | 3.6.2024 v 14:18 jetam |
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS | Holton | 3 | 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal |
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 2 | 7.11.2023 v 11:25 ja1 |
Po startu jdou hodiny od 0 BMW R 1150 GS | lubiks | 11 | 6.11.2023 v 19:35 lubiks |