1 reakcí na tento příspěvek Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?
1 reakcí na tento příspěvek Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?
Jinak prvně jdeš na stupačku než ti to ustřelí. A dobře prodriftovanou gumu poznáš tak, že za tebou v zatáčce maluje po silnici, jinak nejedeš nic.
1 reakcí na tento příspěvek Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?
na rsv mam prepacko, takze nemam hlasic a ani bych ho nikdy nedal, protoze to je hrana, a pak uz jen padak a riditky, stupacka se zeme nedotkne nikdy :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?
1 reakcí na tento příspěvek Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?
Koleno, stupačka, hrana /asi/, výfuk, padáky, loket, rameno, prdel, záda, bok, kóma
Pitris>vqvq> no u tvoji motorky jednzonacne nejdriv hlasice
No nevím, jestli ten smajlík nemá nějaký skrytý význam??
Pokud má někdo přímě zkušenosti s CBF, dejte pls vědět, jestli jste sjeli gumu (zadní) ke kraji. Čekal jsem spíš průběh jako popisuje Ozzy (#5) u Fazera, ale možná je to u CBF opačně.
2 reakcí na tento příspěvek Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?
Proč to řešíš u "cesťáku"!?
A jaké máš gumy,že řešíš náklon?
Aby snaha neskončila dřív než začne!
Naposledy editováno 07.03.2009 13:47:47
ale nemyslel jsem tim nic jineho, nez to, ze mas cestovni motorku... tam nejdriv budes drit hlasicema ...a do kraje gumy ti jeste bude zbyvat misto... takze tak jsem to myslel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?
2LEKO>Na sportovní jízdu jsou "sportovní" motorky!
Proč to řešíš u "cesťáku"!?
A jaké máš gumy,že řešíš náklon?
Aby snaha neskončila dřív než začne!
Gumy Michelin Pilot Road II, podle zdejších ohlasů snad dobrá volba?
Jen na vysvětlení: U mě nejde o "snahu", je mi jedno, kam až sjedu gumu. Jde mi o to, co čekat dřív. Pokud hlásič, je dobré s tím počítat, protože o sobě nemám žádné iluze a myslím, že až/jestli se jednou hlásič ozve, pěkně se leknu, a to není dobrá věc v náklonu. Jezdit s mylnou domněnkou, že pokud mi ještě zbývá dost ke kraji gumy, mám k hlásiči daleko, není asi dobré. Tak proto to řeším.
no a pak uz je to naklon na stupacku...a pak uz jsou ty padaky a podobne jak tady chlapi psali
Naposledy editováno 07.03.2009 16:01:17
Poučení - dokud brousíš hlásič, je to dobrý, ale o moc dál asi už ne.. Ale jde o ty gumy, že jo..
1 reakcí na tento příspěvek Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?
a s těma hlásičama, už je mám celkem zbroušený (hlavně z okruhu, ale i z cest) a na zadku je pořád rezerva, předek jsem nezkoumal. takže se broušení vůbec neboj, naopak je to zábava a výzva a dobrá podívaná pokud jede někdo za tebou :)
ještě bych dodal že to všechno bylo na cestovních Pilot Road 1, který vydrží 10k km, teďka přezouvám na Pilot Road 2, tak z toho budu mít ještě menší strach :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?
Zalezi na vysce stupacek, delce a pritomnosti hlasicu, tvaru a rozmeru gumy, svetle vysce moto... a zadni a predni se navic ruzne sjizdeji podle stylu prujezdu zatackou. Tezko rict generalni soud. Kazdopadne pokud mas obavy ze skrtani, tak se na to jednoduse psychicky pripravuj, protoze to prijit proste muze (budes treba potrebovat nahle poklopit kvuli nekomu v protismeru a bude to)
Troyt>mám taky CBF 600S, a zaprvé, ty kecy že tohle je "cesťák" a na něm se nejezdí sportovně je kravina, ujel jsem na ní frajerovi na R6 :)
...
Je to cestak a na sportovni jizdu se nehodi. To je proste fakt
Skutecnost, ze jsi ujel nekomu na R6 znamena ze bud neumel jezdit a nebo se nechtel honit
Naposledy editováno 08.03.2009 12:02:47
Dawe02>vqvq> Odpoved na tvuj dotaz bude motorka od motorky jina.
Zalezi na vysce stupacek, delce a pritomnosti hlasicu, tvaru a rozmeru gumy, svetle vysce moto... a zadni a predni se navic ruzne sjizdeji podle stylu prujezdu zatackou. Tezko rict generalni soud. Kazdopadne pokud mas obavy ze skrtani, tak se na to jednoduse psychicky pripravuj, protoze to prijit proste muze (budes treba potrebovat nahle poklopit kvuli nekomu v protismeru a bude to)
Troyt>mám taky CBF 600S, a zaprvé, ty kecy že tohle je "cesťák" a na něm se nejezdí sportovně je kravina, ujel jsem na ní frajerovi na R6 :)
...
Je to cestak a na sportovni jizdu se nehodi. To je proste fakt
Skutecnost, ze jsi ujel nekomu na R6 znamena ze bud neumel jezdit a nebo se nechtel honit
jj souhlas
osobně hlásiče nemám ale odřený stupačky a slidery na borách :)