Momentálně jezdím na RSVéčku ´03, ale rád bych šel do nějakého sportovního naháče s pořádnou dávkou charisma, takže zase Itálie. Nejsem však žádný sváteční jezdec, ročně najezdím okolo 8 tis. km včetně jednoho výletu do Alp. Takže sice chci lakýrku, ale zároveň mašinu, která bude mít určitou spolehlivost. Nejraději bych to TNTčko, ale nerad bych se spálil. Zatím jsem zjistil několik mínusů: 1) Horší zpracování u prvních ročníků (otřepy u plastů, doteď tristní usazení krovky) 2) Poddimenzované kabely k baterce 3) Vzlínání oleje 4) Povolování uchycení alternátoru 5) Dobíjení až při vyšších otáčkách (v létě ve městě možnost vyšťavení baterky). Něco se u novějších ročníků už aspoň trochu zlepšilo. Řekl bych, že všechny tyto věci jde vychytat, ale nevím jestli pak už bude na tu mašinu spoleh. Jako rozumný kompromis mám v záloze S4R Monstra, rozum se mě snaží pořád dokopat k Tuonu, ale to už se mi tak nelíbí. Takže pokud někdo máte nějaké bližší info o TNT, budu moc rád, když dáte vědět. Ale prosím jen k věci, odpovědi typu italskou čínu nebrat, kup si japonskou erjednapyčowoe apod. fackt nee. Díky
Naposledy editováno 19.02.2009 13:28:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
Ano u každé motorky něco najdeš, když se začneš šťourat, jenomže u toho TNTčka toho je trošku víc. Vem si kolik jich je a kolik nespokojených majitelů. Celkem drsný poměr. Je to holt na zvážení, buď to risknout nebo nee.
Naposledy editováno 21.02.2009 20:41:02
2 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
To, že to měli zpočátku "sešité horkou jehlou", je pravda. Ale co se dalo už celkem vyřešili, i zpracování se určitě zlepšilo. Spolehlivost Japonců nebo i Ducárny to ale každopádně mít ještě nebude. Je to prostě buď a nebo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
Jinak ty děláš v D-motu? Jestli jo, tak právě od vás jsem dostal kontakt na jednoho z těch spokojených majitelů Cafáče.
1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
nevím ,jestli už si se rozhodl. Jezdím na TNT Sport Evu. Koupil jsem ježděné od dovozce s plnou zárukou v únoru 2008. Měla najeto cca 4.000 km a do podzimu jsem zvládl pře 13.000 km (je v tom 1 x Itálie přes Alpy). Dovozci ji vrátil prodejce z Moravy TSC, nebo tak nějak (byl tady i jeho příspěvek). Jako důvod vrácení prvního majitele byl únik oleje (běžná záležitost, tedy u Benelli :()a dření předních brzdových lanek o blatník. Olej uniká, rosení ve spoji skříně motoru, ale v množství na rysce neznatelné a do prvního servisu na 11.000 km jsem nemusel dolévat ani kapku. Při velkém servisu byl vyměněn alternátor (asi preventivně, žádné problémy jsem nezaznamenal). Dále bych upozornil na slabý pohyblivý kloup zrcátek (na plachtu zapomeň, ihned praskají), lze reklamovat ale peníze na jiná zrcátka jsem nevydobyl !To je ode mně k závadám. V porovnání s Japoncema to stačí, ale to je skutečně daň za exkluzivitu a jedinečnost. Buď se s tím smíříš nebo raději S4R,kterou ale za odpoledne určitě potkáš! Jinak servis je docela drahý (na 11 tis to bylo za asi za 11.500,-Kč). Další servis je za příjemných 10.000 km, nevím ale za kolik.Spotřeba taky dost vysoká, v průměru jezdím za 10,5 l, tu Itálii jsem jel za 8,5 (ostatní z party tankovali každé moje druhé tankování) když jedeš trochu víc ostře, tak počítej z 12 až 13 litry.
No ale když ji miluješ, není co řešit. Jede nádherně, podvozek a brzdy perfektní. Ještě pozor-doplňky skoro žádné mimo originál příslušenství neseženeš-takže zase je to o penězích. Kufry textilní pár za 10,5 tis,......ale zase výfuk dělá Viper (Sk) od cca 7,5 do 9 tis, originál od Terminoni za 12 až 16 tis.
Takže chceš mít něco extra, co jen tak nepotkáš : hurá do Benelli (a máš někde blízko servis, tim lépe), ale jinak bych dost rozmýšlel.
Měj se a hodně šťstných km, kdyby si něco potřeboval, piš.Já bych znova neváhal a šel do ní, ale ne za plnou cenu!
Dík moc za info. Já už se dávno rozhodl, mám objednaného nového Café Racera z Británie za velmi solidní cenu. Teda, ne jakože by to bylo pro mě málo peněz, naopak, ale s ohledem na to, že tři čtyři roky z5 stála o nějakých 90% víc, tak to je supr. Teď ještě musím prodat svou Aprilku, šel jsem proti svým zvyklostem, kupovat dříve než mám prodáno, ale měl jsem strach, že libra zase vyletí. A taky že pomalu jo, trefil jsem prakticky letošní dno. Nicméně teď musím jít s RSVéčkem dost dolů oproti původně požadované částce. Problém je, že v naší republice nikdo neocení poctivé km, pravidelný servis a celkový stav motorky. Raději "ušetří 20táců" a pak se nestačí divit, co že to koupil...
Jinak se spotřebou jsem smířený, jen doufám, že netrefím zrovna pondělní či páteční kus....Největší strach mám z elektriky. Olej hodlám měnit rozhodně dříve než co 10 tisíc, pár TNTček už se kouslo a dle rady jednoho majitele budu měnit častěji-v 1 tis. km, pak v 5 a 10 tis. km. Posléze co sezónu ( u mě cca 6-8 tis. km). Servis mám bohužel trošku z ruky, D-moto v Brně (i když už skončili s prodejem, pořád servisujou). Mám tady 45 km od baráku Blablu, ale nevím nevím, moc důvery nenacházím. Mám už konkrétní představu, co na moto dám a jak by měla ve finále vypadat-lemy ráfků, eloxov. blbůstky, alarm, KN filtr, samodoma plexi.... To je však běh na dlouho trať. Výfuk budu časem dávat nejspíš Devil nebo Mivv Duo. Zvažuju i QuatD, nejsou však reference, takže spíš jeden z těch dvou prvních.
Takže brachu, díky ti moc za info, kdybych něco konkrétního potřeboval, ozvu se. Teď už mám objednáno, info jsem sháněl stěží, nebylo vždy jen pozitivní, nicméně jsem mluvil s 5 spokojenými majiteli a to rozhodlo. Ty jsi teď už 6!!!!
1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
Ale ten Cafe Racer, když ho člověk v tý zlatý vidí ... srdeční záležitost
1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
125ccm chopper Cafe racer Cruiser Benelli TNT 1130 Café Racer | bermud86 | 4 | 17.8.2018 v 17:02 bermud86 |
Koupě Benelli TNT 1130 Cafe Racer Benelli TNT 1130 Café Racer | kuzmič | 24 | 28.6.2016 v 08:30 supitarpetr |
saze z výfuku Suzuki GSX-R 750, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR 1... | janyh | 25 | 10.9.2015 v 07:54 FiZzeR |
Viskozita a její změna [1, 2] Triumph Daytona 675, Benelli TNT 1130 Café Racer, Be... | janyh | 50 | 21.11.2012 v 21:38 z-x-r |
barva benelli cafe racer Benelli TNT 1130 Café Racer | romcaholandsko | 13 | 4.8.2012 v 19:38 romcaholandsko |