Protože kámoš koupit položenou motorku a předchozí majitel z toho udělal streeta,tak co je napsané v TP,jestli se to třeba dá nějak legalizovat, protože asi si myslím,ýže bude problém s technickou,že tam nemá ty plasty co tam mají být. Já mu moc neporadím,protože mám XJR a to se dělá jen v jedné variantě,tak mu nepomůžu s tím co mám napsané v mém TP.
Jestli někdo s tím má nějakou zkušenost nebo něco o tom ví,tak budeme vděčni za každou odpověď..
1 reakcí na tento příspěvek Předělání z S na N
1 reakcí na tento příspěvek Předělání z S na N
Naposledy editováno 05.03.2009 12:26:46
DMC.motobiker>B-o-B> No já teda nevím, ale podlě mě se do TP nic takovýho jako "styl" motorky nepíše, takže když si třeba koupíš ZX10R, shodíš z toho plasty, dáš si tam dvě homologovaný světla, rovný řidítka a bude z toho Hustej Street, tak na technický by to nikomu vadit nemělo, hlavní je aby na všech neorig. dílech bylo číslo Homologace, i když asi ani to v mnoha případech nikdo řešit nebude...
...tak si to mysli dál...je to tak, že pokud bude technik na STK dělat to co má a tak jak má (jestli je to správně nebo ne ať si každej přebere sám), tak to neprojde, páč jestliže je to jednou verze s polokapotou, tak z toho můžeš udělat naháče jen s dobrozdáním dovozce a ten ti ho vydá jen za předpokladu, že se za prvý daná mašina dělala v nahatý verzi a za druhý k přestavbě byli použitý origo díly z nahatýho modelu...bez toho ten glejt nevydaj a nazdar...dřív se Skový Bandasky po kreši přestavovali na Nka jak na běžícím pásu, dneska už to je trabl, viz kluk pod nickem XJelen na suzukibandit.cz...zkus se ho poptat, jak je to "jednoduchý"...ale nevim jak moc je to problém pro lidi sedící v Kawě, když už si zmínil ZX10R, já mluvim vo Suzuki a lidech Na průhoně...
1 reakcí na tento příspěvek Předělání z S na N
Jinak mám v plánu si ještě dovézt jednu Duknu, tak snad s tím nebudu mít takový problémy jako miura, jinak ten technik musel být vážně trošku mimo, když si myslel že design nejlegendárnější motorky všech dob je nějaká přestavba... No asi si myslel že nic tak dokonalýho nemůže být originál!
DMC.motobiker>Filous> Aha, no tak to potom jo, holt asi záleží jak kde a taky na koho narazíš, tady na Chebsku s tím zatím nebyl problém, naštěstí, třeba můj známej si takhle dovezl bořenýho Triumpha Daytonu a překopal ho na Speed Tripla, a to bez použití orig. dílů, udělal si z toho Steeta, a na STK prošel v pohodě, stejně tak jeden můj známej s Ninjou, a hodně dalších lidí, a třeba i já jsem měl na Viragu hodně neorig. věcí, a pohoda, ale jak říkam, asi to záleží jak kde, a jak moc jsou ty technici pečlivý...
Jinak mám v plánu si ještě dovézt jednu Duknu, tak snad s tím nebudu mít takový problémy jako miura, jinak ten technik musel být vážně trošku mimo, když si myslel že design nejlegendárnější motorky všech dob je nějaká přestavba... No asi si myslel že nic tak dokonalýho nemůže být originál!
...držim pěsti, bo XJelen s tym má trabl na Sokolovsku, což máš za rohem
Každopádně jestly mi to výjde s tou Duknou, tak ta by měla být celkem originál, takže v tom by problém být neměl, spíš uvidíme jak to bude s kámošem, kterej si chce ted na sezonu taky pořídit mašinu, a pořád se ještě rozhoduje mezi Buellem, Ducati a RSVčkem...
jinak jeho profil o kom tady diskutujeme je http://www.motorkari.cz/uzivatel/?uid=77082
Tak pak jak to bude 100% vše hotovo,tak budou i fotky
Jinak ještě jednou všem kteří tady přispěli pár svýma radama, ještě jednou díky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
TL1000S po zahřátí nejde za plynem [1, 2] Suzuki TL 1000S | Jungler | 39 | 11.6.2024 v 21:46 StiefTomas |
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S | Martin74 | 14 | 1.5.2023 v 15:58 assassin |