globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel
1.3.2009 v 20:04
Zdar,vcera sem vytah moji aprilku a udelal prvni vyjizdku a jela na pohodu,dnes jsem ji zas vytah ,po chvilce zahrivani mi nesla vytocit ,hned v malych otackach to chcipalo ,pak se to nak dalo do normalu tak jsem se teda rozjel 1,2,3,4 a najednou rána, podival sem se za sebe jestli mi neco neuletelo ale nic sem neztratil, otacky spadly a zdechlo mi to , tak sem zkusil nastartovat a nic jako kdyby to tocilo naprazdno ,tak sem zaradil jednicku a zkusil s tim vlastni silou popojet a kupodivu to jede jako by tam byl neutral(nebo jako kdybych drzel spojku a tlacil to ) z toho jsem usoudil ze jsem zadřel ...tak se chci jen zeptat jestli se tady najde nakej 2taktar kterymu se to stalo ze stejnyma pricinama a rek by mi cim by to mohlo byt nebo jakym zpuseb zadrel on, abych tak nak vedel jestli sem ted upe v prdeli nebo jen v prčicich popř. na kolik ho vyšlo dani motorky do cajku ...vim ze az v servise se poradne dozvim na cem teda sem ale chci byt tak trochu v obraze .....

Uzavřeno 27.08.2010 v 12:13 uživatelem _LuKe_

Naposledy editováno 01.03.2009 20:16:42
Předchozí
1 2
Následující

Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

1.3.2009 v 20:09 | Nahoru | #1
Četl jsem to 2krát a nepochopil tvůj problém

Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

1.3.2009 v 20:15 | Nahoru | #2
pokud bys zadřel tak stím motorem nepohneš,já jsem kdysi zadřel jawku 250 a normálně se to kouslo až sem hodil tlamu,tipoval bych to spíš na převodovku

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

1.3.2009 v 20:18 | Nahoru | #3
píšeš že při zařazené jedničce to jede jak na neutrál tak ti to asi neřadí a pokus startér s motorem točí tak to zadřený asi není

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

1.3.2009 v 20:20 | Nahoru | #4
JJ budeš mít to co já.. kamaráde.. stalo s emi to samý,jenomže mě se zkroutil ventil a nalit mi do pistu v pistu dira jak krava .. musiš to nechat vybrousit a dat pist.. +naky věci kolem.. zkus vyndat svíčku jestli ti to nezatlačilo i na svíčku a neskurvil se ti zavit.. ale určitě musíš na vybrus

Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

1.3.2009 v 20:20 | Nahoru | #5
Nerek bych ze si az tak uplne zadrel..ale ztratil si kompresi..to znamena ze muzes mit propalenej pist,takze vymenit pist plus vypln valce..muze to bejt taky zapalovani..skus jestli to hazi jiskru,sundej si kabel na svicku..muze tam bejt vic veci..nejlip to uvidis az sundas hlavu..

EDIT:rychlejsi..

Naposledy editováno 01.03.2009 20:21:27

Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

1.3.2009 v 20:21 | Nahoru | #6
jooo tak jinak ,já to blbě přečet stim že s rychlostí to máš jak na neutrál.. mě to naopak na neutrál jelo jak kdyby tam byla rychlost ..tak to sorry

Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

1.3.2009 v 20:22 | Nahoru | #7
rozhoď motor a uvidíš sám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

1.3.2009 v 20:22 | Nahoru | #8

mirďa-1>píšeš že při zařazené jedničce to jede jak na neutrál tak ti to asi neřadí a pokus startér s motorem točí tak to zadřený asi není


...normalne tam jednicku kopnu de to cejti i kdyz je pravda ze se ji tam moc nechce, kontrolka neutralu zhasne ...

(reakce na) Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

1.3.2009 v 20:29 | Nahoru | #9
_LuKe_> tak bude nejmoudřejší rozkopnout motor,jináč jsou to jenom dohady,múže to být cokoli. Přeju hodně zdaru

Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

1.3.2009 v 20:39 | Nahoru | #10
ja myslím že to bude na spojce, rozkuchej víko na motoru a mrkni okolo spojky.

Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

1.3.2009 v 20:40 | Nahoru | #11
no úplně cokoliv to být nemůže jestli se nepletu tak rs je dvoutakt v tom případě nechápu jak tady může někdo napsat že se ti potkal ventil s pístem co to je za kravinu lidi přestaňte radit když o tom nic nevíte tohle je fakt mor všech diskuzních fór každej kdo má do p..ele dirku radí a ví kulový...
když zadřeš tak s tim motorem naopak nebudeš moct otočit vyndej svíčku dej tam jedničku a hni s tím dopředu tak zjistíš jestli ti chodí píst nahoru a dolů když bude tak jsi nezadřel a hledej chybu jinde nech si poradit od někoho kdo tomu opravdu rozumí a to nejsem ani já ani ti co ti radí že se ti potkal ventil

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

1.3.2009 v 21:09 | Nahoru | #12
podle me je to zadreny, pri tom zadreni se ti vydrel valec a stratilo to kompresy. co teplota vody kdyz si jel nebyla vysoka?

Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

1.3.2009 v 21:12 | Nahoru | #13
vytoč svíčku. zacpi díru palcem a zastartuj.. jestli ten tlak udržíš a nic ti nefoukne kolem place máš neco v hajzlu na pístu

(reakce na) Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

1.3.2009 v 21:16 | Nahoru | #14

the_duck>podle me je to zadreny, pri tom zadreni se ti vydrel valec a stratilo to kompresy. co teplota vody kdyz si jel nebyla vysoka?

...teplota byla normal

Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

1.3.2009 v 22:01 | Nahoru | #15
ztrata komprese - pokud ti to pri startovani starterem jenom jakoby toci bez pufpufpuf a pri zarazeni rychlosti to jde talcit v pohode tak je to urcite neco s pistem, valcem.

pro ty co pisou "spojka" - to sem nevedel ze se motor toci pres spojku - to by pak asi neslo startovat s kvaltem a spojkou ne

Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

1.3.2009 v 22:26 | Nahoru | #16
Taky jsem si to musel precist vicekrat a uz jsem to asi pochopil A vis co muze byt uplne nejtrivialnejsi vec.. ze ti jenom vypadla svicka To by vysvetlovalo to ze ti to chcipalo jelikoz uz byla na hrane a sroubovala se ven A pokud ne tak je pruser asi se propalil pist.. ikdyz to je blbost hned ze startu pri zahrivani popr. jeste jedna moznost a to ze se ti povolil nejaky sroub na hlave a ted to podfukuje pod hlavou.. ale to by zase nebyla zadna rana
Jinak zadrit neznamena hned to ze stim pistem nepohnes tzn. ze se ti hned nemusi pistni krouzky priskvarit k valci Proto taky kdyz zadres tak musis hned nastartovat a nechat to pomalu vychladnout.. Muzes taky jenom pridrit.. tzn. poskodis krouzky nebo pist a potom pres ty plochy ktere se pridrely unika kompres toho valce.. ale to by nemel byt tvuj problem jelikoz ty podle toho tvojeho popisu nemas v tom valci zadny kompres Mrckni na ty 3 veci co jsem ti napsal nahore a pokud by to nebyla ani jedna vec z toho tak premer tlaky.. Jinak rozhodit 2T neni zadny problem jenom potom pri vraceni az se podivas, nezapomen usadit zase pistni krouzky do zamku.. V pripade ze bys jenom sundal valec a mrckal na to.. jinak pokud bys sel dal tak zkontrolovat po sobe zamky(segrovky, kdyz vypadne je hodne velky pruser) na pistnim cepu apod :)
Ale fakt to vidim na tu svicku.. popr. zkus vymenit za jinou..

Naposledy editováno 01.03.2009 22:32:09

Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

1.3.2009 v 23:22 | Nahoru | #17
to nasere ted kdyz se konecne otepluje!!!!

Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

2.3.2009 v 07:29 | Nahoru | #18


Naposledy editováno 02.03.2009 07:31:45

Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

2.3.2009 v 08:15 | Nahoru | #19
Ty jo, to jsou věci. Moje rada zní - zajeď někam kde ti poví co s tím je, do servisu a pod. Ale tady na fóru se raděj neptej tady koukám že je "odborník" asi každej kdo seděl na motorce .

Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

2.3.2009 v 09:15 | Nahoru | #20
Podle toho co píšeš to vypadá skutečně na to, co píše anims - vyletěla svíčka. No ale to bys snad zjistil, že ji tam nemáš, i když dneska je možný všechno. (když tady čtu rozumy o ventilech)

Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

2.3.2009 v 09:48 | Nahoru | #21
Mě to připadá jasné. Klasická destrukce motoru. Napřed se to začalo zakousávat, až něco prdlo definitivně a jsi bez komprese. Stačí malá drážka na pístu a protočíš to lehce rukou,jakoby tam nebyla svíčka. Buď to bude jenom píst, v horším případě i nikasil, a ještě se mohlo stát že problém odstartovalo třeba ojniční ložisko, takže při nejhorším novou ojnici. To už je vlastně GO dvoutakta, to se stává. jestli budeš potřebovat díly, tak se ozvi, umím udělat ceny.

Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

2.3.2009 v 09:50 | Nahoru | #22
vypadlá svíčka je nesmysl , to snad nemužete myslet vážně

Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

2.3.2009 v 11:57 | Nahoru | #23
vypadlá svíčka úplně zas tak nesmysl neni, stačí když se povolí a komprese udělá svojě, jednou sem to zažil a podruhý už bych u toho bejt nechtěl... Ale v tomhle případě to kravina asi je protože by to nemělo ty příznaky co popisuješ... Prostě to rozdělej nebo nech rozdělat a uvidíš...

Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

2.3.2009 v 12:53 | Nahoru | #24
Napadla někoho prasklá ojnice??
No je to fakt k popukání co tady dokáže pár lidí napsat....

Naposledy editováno 02.03.2009 12:54:48

Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

2.3.2009 v 12:55 | Nahoru | #25
spíš vysypané ložisko, a jehla si pak hledla kam by se ještě mohla podívat a vzala sebou píst

(reakce na) Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

2.3.2009 v 13:16 | Nahoru | #26
Soornny> není rs125 2takt????jakej ventil???

Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

2.3.2009 v 15:41 | Nahoru | #27
co můžeš udělat doma:pokud svíčka není,jsme doma(může se to stát,ale tak jednou,maximálně dvakrát za 10 let).pokud svíčka je,ven s ní.mrkni,jestli má celou elektrodu(pokud ne,opět jsme doma,nový píst a nikasil).pokud ano,ucpi díru pro svíčku palcem a protoč motor.pokud kompres je,bude potřeba ji změřit a pak se uvidí.pokud kompres není,nezbývá než vypustit vodu a sundat hlavu.pak uvidíš,co se stalo.
co takhle dávkovací čerpadlo a prasklý pístní kroužek.ten udělá strašnou paseku na pístu.

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

2.3.2009 v 17:08 | Nahoru | #28
Hele ja rekl nejlehci vec kterou zjisti sam doma a nemusi to tlacit do servisu Mozne to je uz jsem to taky videl a hned nekolikrat.. A jestli mu ulitla segrovka, rozsypalo lozisko, ulitl pistni krouzek nebo jeblo ojnicni ocko na pistni cep a lozisko(by slysel pri startovani cinkani zbytku ten ojnice jak tam drnci o valec) ci jina vec.. tak to stejnak zjisti po rozebrani Kazdopadne bych potom po oprave zkontroloval jeste olej cerpadlo jestli beha jak ma(parkrat snim zatocil jestli vubec neco tlaci ) Pokud ho tam vubec ma a jen nezapomel dat olej do noveho benalu
Jinak souhlas s Ready1200

Naposledy editováno 02.03.2009 17:10:54

(reakce na) Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

2.3.2009 v 18:05 | Nahoru | #29

anims>Hele ja rekl nejlehci vec kterou zjisti sam doma a nemusi to tlacit do servisu Mozne to je uz jsem to taky videl a hned nekolikrat.. A jestli mu ulitla segrovka, rozsypalo lozisko, ulitl pistni krouzek nebo jeblo ojnicni ocko na pistni cep a lozisko(by slysel pri startovani cinkani zbytku ten ojnice jak tam drnci o valec) ci jina vec.. tak to stejnak zjisti po rozebrani Kazdopadne bych potom po oprave zkontroloval jeste olej cerpadlo jestli beha jak ma(parkrat snim zatocil jestli vubec neco tlaci ) Pokud ho tam vubec ma a jen nezapomel dat olej do noveho benalu
Jinak souhlas s Ready1200

...čerpadlo tam mam olej tam taky je na ten nedam dopustit ....ale ono je mozny ze zacalo stavkovat cerpadlo protoze motorka ma najeto jen 15000 km a to sem ted nedavno otevrel a s otevrenou sem ujel tak 20 km...

Aprilia RS - nejspíš jsem zadřel

2.3.2009 v 19:09 | Nahoru | #30
maly trysky - chuda smes - propalenej pist
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2895 15.6.2024 v 09:50 Beranidlo
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA


TOPlist