Rozhoduji se koupit Buď Honda CB 1300 nebo Suzuki GSX 1400. Uvítám od Vás zkušenosti a rady pro a proti......
Do sezóny 2009 přeji Všem hodně štastných KM....
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB 1300 versus Suzuki GSX 1400
Edit:jó a CB se pořád vyrábí, kdežto Suzuki to GSX už zabalila. To jen pro upřesnění.
Naposledy editováno 02.03.2009 11:39:06
Mike70>Přečti si názory lidí v motodaabázi. Těch co jí maj. Někdo psal, že mu Cb při jeho výšce (tuším 190 cm) nesedí posez a že se špatně ovládá. Jinej napíše něco jinýho. Mně se třeba Cb se zlatejma ráfkama a originál vejfukama moc líbí, ale bál byhc se ovladatelnosti.
Co ma ta CB s ovladatelnosti?
Já se např. svezl na GSX 1400 a musel jsem změnit do té doby nabité přesvědčení (z druhé ruky - testy atd.), že je to těžko ovladatelný kolos. Tech 250 kg je určitě sakramensky znát při manipulaci na místě, ale za jízdy paráda, mile mě překvapila, co překvapila, byl jsem z ní tak nadšený, že jsem si jí nakonec musel koupit .
Tak hodně štěstí při výběru
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB 1300 versus Suzuki GSX 1400
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB 1300 versus Suzuki GSX 1400
Naposledy editováno 04.05.2009 13:03:42
Model Honda CB 1300S
Motor kapalinou chlazený, čtyřdobý řadový čtyřválec
Rozvod DOHC/ 16V
Vrtání x zdvih 78 x 67,2 mm
Objem 1284 ccm
Výkon 85 kW (115,6 k) při 7500ot/min
Kroutící moment 117 Nm při 5500 ot/min
Počet rychlostí 5
Pneu přední 120/70 ZR17
Pneu zadní 180/55 ZR17
Přední vidlice teleskopická vidlice 43 mm / 120mm
Zavěšení zadního kola dva tlumiče s 5-ti stupňovým nastavením předpětí pružiny / 116mm
Brzdy- vpředu/ vzadu dva kotouče 310 mm / kotoučová 256 mm - systém ABS
Sekundární převod řetěz
Vnější rozměry d x š x v (mm) 2220 x 790 x 1215
Průměrná spotřeba cca 7,5 l / 100 km
Výška sedla 790 mm
Max. rychlost 230 km/h
Suchá hmotnost 236 kg
Objem palivové nádrže 21 l (včetně 4,5 l rezerva)
Motor čtyřdobý vzduchem chlazený řadový čtyřválec
Rozvod DOHC
Vrtání x zdvih 81 x 68 mm
Objem 1402 ccm
Výkon 106 koní při 6800 ot./min.
Kroutící moment 126 Nm. při 5000 ot./min.
Počet rychlostí 6
Pneu přední 120/70 ZR17
Pneu zadní 190/50 ZR17
Přední vidlice Teleskopická vidlice, vinutá pružina, olejový tlumič
Zavěšení zadního kola Kyvná vidlice, vinutá pružina, olejová tlumič
Brzdy- vpředu/ vzadu kotoučová, dvojitá / kotoučová, jednoduchá
Sekundární převod řetěz
Vnější rozměry d x š x v (mm) 2160 x 810 x 1140
Průměrná spotřeba 5,5 l / 100 km
Max. rychlost 230 km/h
Výška sedla 790 mm
Suchá hmotnost 226 kg
Objem palivové nádrže 22 l
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB 1300 versus Suzuki GSX 1400
Jinak ale je to věc vkusu, u mne rozhodlo to, že Sůza je vzducháč a má dva výfuky, tedy já mám ještě 2lauf. Prostě větší klasika. Jinak, oba stroje jsou moc fajne.
tornadoGSX1400>[img] sebe můžu jen doporučit,je to kůň k neutahání a absolutně bezproblémů.Při cestování se s ním dá jed i kolem 5l na 100km a oproti XJR 1300 je výhoda stříkačky a 6 kvaltů......
Tak co vím, tak nové XJR je také stříkačka. No a ten šestikvalt u GSX? Čeče já nevím jak ty, ale na ten motor spíš zbytečnost, standardně když už odřazuji, tak přímo z šestky na čtverku. Jinak GSX v klasické modro-bílo-černé moc fajne, aby ne, když ho mám v garáži.
Nové fórum o GSX kde určitě rádi poradí je zde. www.gsx1400.cz
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB 1300 versus Suzuki GSX 1400
Mám jednovejfuk, 2007-ku. Můžu potvrdit nízkou spotřebu - dokonce menší než má leckterý kolega na nějaké šestce. Váha a masivnost je jen malý problém při popostrkování třeba z garáže. Jak už sedíš a jede tak o váze nevíš.
Gumy jezdím Bridgestone BT021 - nemám výhrady. Řetězovka při nynějších 27 tis. stále originál. Ve 24 tis. kontola ventilové vůle - v toleranci. Jedinej "tuning" plexi, padáky, nosič na 3 kufry - vše GIVI. Jo a taky vzducháč BMC - motorka ještě více ožila. Dal jsem ho tam proto, že jinej v servise neměli a měl by být napořád.
Akorát budeš mít porblém nějakou pěknou nezbořenou koupit, bo kdo ji má moc nemění... .
kdyz pojedes kochacku 130-150 tak mas presne 7litru spotrebu ..
vyhoda gsx je snad jen ten 6 prevod. stupen
geometrie rizeni je uplne v cajku jak se rozjedes tak vaha zmizi, muzes do mesta na okruh cestovat ..
chces-li zebra .. vyber jetou SC40, doporucuju ale novej model kvuli ABS - kdyz ti nejakej trotlik neda prednost nebo srnka atd ..
sc40
[url=
Naposledy editováno 21.06.2009 18:56:51
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Palivový systém Honda CB 1300 | Kaa20 | 25 | 10.1.2023 v 20:23 Kaa20 |
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Nováček Honda CB 1300 | Honda1300 | 14 | 13.10.2022 v 22:01 johnwood1979 |
kódy barev honda Honda CB 1300 | rg250 | 10 | 17.12.2021 v 22:23 rg250 |