globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Volnoběh
15.2.2009 v 00:21
zdravím všechny kdo se vyzná v těhle motkách. Chci se zeptat, kamarád má Jawu 350/639 a když ji nastartuje tak běží v klidu kolem 800ot/min prvních 10min a potom se začnou otáčky sami postupně zvyšovat, až na 2500 ot/min. Nevíte čím by to mohlo být, karbec je vyčištěnej+ pár dílů v něm vyměněných. Předem díky za rady

Volnoběh

15.2.2009 v 00:25 | Nahoru | #1
falešný vzduch, zasekávající lano plynu?

1 reakcí na tento příspěvek Volnoběh

15.2.2009 v 00:30 | Nahoru | #2
falešný vzduch by tam neměl být a lanko to by přeci nedrželo otáčky od začátku hezky a navíc se to stalo to stejný po 20min jízdě dojel nechal to běžet všechno v pohodě a po 10min opět zvýšení otáček na 2500ot/min. Je zajímavý, že je to vždy stejný

Volnoběh

15.2.2009 v 00:52 | Nahoru | #3
neprehriva se to? kdyz se mi jawina prehrivala treba ve meste tak desne stouply otacky

Volnoběh

15.2.2009 v 01:17 | Nahoru | #4
Jaky to ma zapalovani?

1 reakcí na tento příspěvek Volnoběh

15.2.2009 v 01:19 | Nahoru | #5
jj v autoškole když se jezdilo s Jawkou po městě a začala se přehřívat tak vylítkli otáčky nahoru a musela se dat nucena přestávka, ale jak to odstranit nevim nikdy jsem Jawu 350 neměl

Volnoběh

15.2.2009 v 01:53 | Nahoru | #6
mě to dělal simáč a nikdy jsem se přesně nedověděl čim to bylo,ale přestalo to po takovej menší generálce (zapalování,gufera,těsnění,karbec,ložiska,soukolí,válec s pístem a kroužkama)

(reakce na) Volnoběh

15.2.2009 v 10:37 | Nahoru | #7

valo>jj v autoškole když se jezdilo s Jawkou po městě a začala se přehřívat tak vylítkli otáčky nahoru a musela se dat nucena přestávka, ale jak to odstranit nevim nikdy jsem Jawu 350 neměl


Nekteri resili prehrivani instalaci vetraku pred motor..

Volnoběh

15.2.2009 v 11:48 | Nahoru | #8
Tak moc díky za rady a abych ještě upřesnil, byla tam dělaná kompletní rozborka motoru a daný nový bezkontaktní zapalování. On si myslí, že by to mohlo být šoupátkem, který se moc nelíbý, žeprý je moc ošoupaný (zedřený).
Tak to jsou další info

Volnoběh

15.2.2009 v 15:22 | Nahoru | #9
Ještě mi vysvětli proč to nechává na místě deset minut nastartovaný?

Volnoběh

15.2.2009 v 16:12 | Nahoru | #10
Poprvé se to stalo tak, že musel odejít od motorky na pár min. no a zdržel se dýl a v tom se stal ten problém poprvé. Pak, už to jen zkoušel po druhý atd. atd. dál, už to nemusím vysvětlovat.

Volnoběh

15.2.2009 v 18:04 | Nahoru | #11
no a plynove lanko je OK? nema ho seknute nekde? treba u karbecu dole, me se tohle kdysi stalo na CZ175, jeste ze tam nebyla rychlost bych letel pozadnim krz zed asi

Volnoběh

15.2.2009 v 19:39 | Nahoru | #12
No plynové lanko to fakt není je to fakt divný strávil nad tím celej víkend a nic pořád stejný

Volnoběh

15.2.2009 v 20:03 | Nahoru | #13
A má na tom plynovým lanku vůli, tohle přesně to dělá když je to bez vůle.

1 reakcí na tento příspěvek Volnoběh

15.2.2009 v 20:05 | Nahoru | #14
Ahoj,mohlo by to být gufero na klice(pod rotorem dynama-altíku),přisává to vzduch,možná?

(reakce na) Volnoběh

15.2.2009 v 20:09 | Nahoru | #15
sajosa> ještě k tomu vzduchu,motor nemá při těch otáčkách sílu,tak by ses nerozjel,mělo by to dělat jen při vyřazení

Volnoběh

17.2.2009 v 21:23 | Nahoru | #16
souhlasím se sajosa moje číza mne takle taky trénovala, dal jsem nové gufero( chce to červené - lépe těsní a víc vydrží ) a od té doby to už nedělá. České stroje občas dovedou pozlobit.

Volnoběh

18.2.2009 v 21:17 | Nahoru | #17
sání falešného vzduchu mezi karburátorem a přírubou na bloku, lanko bez vůle, gufero u dynama..

2T motor se nekontrolovatelně rozbíhá do vysokých otáček při běhu naprázdno při chudé směsi... chudá směs, se zde rovná nasávání falešného vzduchu, ať je to odkudkoli...

šoupátko karburátoru to, pokdu bdue moooc špatný být taky může..

Volnoběh

22.2.2009 v 07:42 | Nahoru | #18
No všichni tady radí kontrola gufer a lanka ale nikdo nezmínil přehřátí,když tak dlouho stojí na mistě,přehřeje karbec,odpařuje se víc benzinových par a pak se ten motor rozbíhí sám.Psal že když jede a schladí to problém mizí,když to zase trápí na místě opět problém.Gufera by to asi dělaly přád,ne?Je blbost trápit to na místě,zaprvý to nemaže,nemá to dost směsi na pravidelný chod a tím i málo oleje na stěnách válců a přehřívání je nejvyšší mezi válci,ničí to kroužky a zrovna v místě nejvyššího ohřátí je namontován karbec.Určitě bych to neřešil,a věnoval se motoru tak aby se bezdůvodně nepřehříval,obvzláště během na volnoběh.Co myslíte?

Volnoběh

22.2.2009 v 10:19 | Nahoru | #19
Podle me to take bude gufero na klice.

(reakce na) Volnoběh

22.2.2009 v 11:06 | Nahoru | #20

Mrny>falešný vzduch by tam neměl být a lanko to by přeci nedrželo otáčky od začátku hezky a navíc se to stalo to stejný po 20min jízdě dojel nechal to běžet všechno v pohodě a po 10min opět zvýšení otáček na 2500ot/min. Je zajímavý, že je to vždy stejný


pořád mi to vrtá hlavou,jak to píšeš,dělá to jen při přehřátí,protože nejedeš a vrčí to,to znamená že se nechladí.Ohřívá to karbec,který je moc blízko válců.Víc se odpařuje benzín a saje to jak z volnoběžné trysky tak i víc par z trysky pod jehlou a zvedá to otáčky.Napřed bych dělal to nejjednodušší a pak hledal příčinu dál.Já bych skusil spustit jehlu úplně dolů a počkat až se zase začnou zvedat otáčky.Pokud bude zvýšení nižší,nebo vyšší jednoznačně máš problém s přehřátím karburátoru.A ještě bych skontroloval hladinu v karbecu.Ty gufera už jsou dost práce a nemusí to pomoct,to bych dělal až jako další krok,napřed začít jednoduše.Karbec ochladíš tak že to nebudeš bezdůvodně zahřívat na místě.

Volnoběh

9.3.2009 v 15:15 | Nahoru | #21
Jestli táhnou gufera nebo přes jakýkoliv spoj poznáš velmi jednoduše. Sundej pravé víko, nahoď motor počkej až se zahřeje a drží volnoběh, potom vem nějaký sprej(ženské z koupelky ) a stříkni ho pod alternátor. Stejný postup můžeš aplikovat na spoje karburátor-příruba-válec. Pokud se zvednou otáčky, saje to falešný vzduch.
Pokud to nezabere, doporučuji zkontrolovat barvu isolátoru svíček, musí být jako srnčí hněď, podle toho eventuelně seřídit bohatost směsi. Taky to může dělat v poslední řadě špatná hladina plovákové komory eventuelně špatná funkce palivového kohoutu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 Kete 32 17.5.2023 v 12:16 Johny_R
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... Dolin 5 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 Geofrey 0 28.8.2022 v 22:28 Geofrey
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... naked11 16 23.8.2022 v 12:07 Mimísek


TOPlist