Půl zimy jsem uvažoval že dám guzzinu do servisu. Něco tam popiskuje, trochu je vlhčí vzadu převodovka od oleje a tak. Vybírám komu to svěřim rozhod jsem se do menšího servisu na Guzziny kde se jí budou snad trochu pečlivě věnovat. Odvezu to tam po ose v půli ledna. Domluvím se na ložiskách a guferech v převodovce a kardanu, na tom divnym pískání a kovovejch zvuků ze zad. třmenu. Později se přidala spojka, filtr paliva, šponování řemenů, přezutí př. pneu /za 700,- guma moje/ a hadice odvětrání, zadní desky.
Vše probíhá celkem slušně jen poznamenám že ložiska můžou koupit u skf a ne u dovozce, jasně pane.
Před výstavou telefon že nemohou sehnat jedno ložo. Večer sem trochu sjel net a druhej den pár telef. a odpoledne ho měli. /stejně mám pocit že mi ho naúčtovali/ potom problem s hadicí na odvětrání. Nabídnu že seženu a než sem stačil ji dovezt tak ji měli od dovozce za balík.
Dobře, složej to dohromady a telefon: pane něco vám tam bliká a nedělá to to a ono. Tak tam přijedu a vidim vytavenej kabel od elektroventilu u nádrže až někam do svazku. Jedu druhej den služebně do Itálie a tak o tom dumám a došlo mi to. Dva stejný štekry, jeden na elektroventil kde je plus a kostra, druhej od čidla na rezervu paliva kterej spiná jen kostru. Měl jsem v nádrži minimum a svítila kontrolka paliva. Prostě zaměnili ty štekry a ten kde je plus a kostra strčili do čidla co spiná kostru. Jelikož tam bylo minimum, čidlo sepnuté, tak ukostříli plus a kostrovej drát se začal tavit až do svazku kde ukostřil několik plus. kabelů / asi/ a šlo to svazkem až k pojiskám kde se jedna roztavila. Nazpátek jedu kolem bazaru s dílama na guzzi a tak kupuju pro jistotu spinač světel, spinačku, kaneláž/později zjistím že nejni přesně ona, čidlo do nádrže a jěště něco.
Přesně to co sem zjistil jim povídám /před tím jsem se ujistil ve schemu/ a samozřejmě tvrdě mi to popřeli. jěště že jsem tam přijel s naprosto funkční motorkou po ose. Tak prej tu elektriku spravíme. Měl jsem sto chutí říct že na nějakou opravu seru že chci novou kabeláž a jistotu že nebude nikde jinde žádnej problém. Abych řekl ouplnou pravdu tak měl jsem před rokem po málé kolizi kdy motorka mírně padla problém s elektrikou kdy mi sem tam po vypnutí klíčku nešla pumpa a zapalování. To jsem jim samozřejmě před tím řekl.
Což jsem asi neměl. protože se na mě začali vozit že sem to měl roznrdaný už dřív atd.
No, ale dál. takže rozřezali kabeláž a nevím co udělali, ale nevěděli si moc rady tak k elektrikáři. Ten prej našel nějakej studenák na cdi /moc nevěřim/ a to mi samozřejme naučtovali. Motorku sem nerad převzal a zaplatil protože na nějakou domluvu o slevě a jejich chybě stejně nepřistoupili a navíc na ně nemám nervy. Na pískání co mi nejvíc vadilo prej nepřišli a ani tam nic nepíská. Jedu domu a píská to ještě víc. Druhej den jedu reklamovat olej pod kardanem /tekl jako prase /. Za dva dny vyzvednu a jedu do práce.
Sere mě to pískání, doma v pátek rozeberu , vyměnim ložiska v napínákách/který prej nejdou vyměnit protože sou zalisovaný!!!/ a je ticho.
Jedu k ségře podivát se na koně a večer mě to nechá na Evropský při cestě zpátky. Normálně to vyplo za jízdy. Tlačil jsem ji pěknej kousek 4 kiláčky. Volám jen tak pro ujištění do servisu zda je to nebude ani trochu zajímat a nesplet sem se, nezajímá je to . Ofic. servis více měně taky, takže si to co soudruzi: budu muset dát dohromady sám. Takže to vidím na zánovní kabeláž a cdi, protože tu prasečinu už nikdo nedá do hromady. Jo a na brzdu se vysrali, jen tam dali zbytečně nové desky.
Celé mě to stálo stejně jako Yamaha SRV co jsem si zprovoznil /jede fakt pěkne na to že to je véčko z viraga/ No nedoufám že to někdo přečet až na konec, psal jsem si to stejně jem tak do archívu.
A tim uz to zacina. Jinak kluk od kamose chodi na autoeletrikare (je ve 3taku) a za celou dobu delaj jen emise meni svicky.
Vse se dela tak ze se osere a je.
A dale kdyby ten vedouci nebyl uplne pako ktere niemu nerozumi tak si takove lidi do servisu nebere.
Jinak presne takto to chodi v servisu opel... *no*
nakopat je s rozběhem do koulí.
něco podobnýho se stalo sousedovi se superbem. nechal si auto na garanční prohlíce po cca 40 tis. km. najednou telefon máte špatný destičky, kotouče co mě dostalo tak prej byly špatný stabilizátory náprav( řekněte mi co se podělá na železných tyčích). výměna filtrů, oleje ještě nějaký prkotiny za lidových šedesát papírů. když to slyšel mysle že ho vynesou. oni začali vyskakovat že to mají všechno podložený hodinama a cenama dílů. co myslíte že udělal? zaplatil a už se těm zmr***** obloukem vyhejbá.
A ne vždycky byly nejhorší velké servisy, zdaleka největší křivák byl jeden z těch garážových poctivých opravářů co to dělají s láskou a věnujou se tvojí motorce jako svý vlastní, ten mě natáhl na penězích jak sviňa a s motorkou udělal velké h...o.
Fakt si říkám že bych se měl začít učit mechanikem...
1 reakcí na tento příspěvek Drsná zkušenost se servisem a moje blbost
1 reakcí na tento příspěvek Drsná zkušenost se servisem a moje blbost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drsná zkušenost se servisem a moje blbost
1 reakcí na tento příspěvek Drsná zkušenost se servisem a moje blbost
Pokud na začátku ten člověk neřekne cenu a co tomu asi bude tak se s ním nemá cenu dál bavit.
1 reakcí na tento příspěvek Drsná zkušenost se servisem a moje blbost
Je mi upřímě líto všech, kteří jsou trvale odkázáni na servisy a přeji Vám aby motorky dobře fungovaly i navzdory jejich péči.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drsná zkušenost se servisem a moje blbost
Ta záruční doba je tři měsíce od opravy. Tenhle přístup servisů mě pěkně se.re :puke: Takže jestli se to stalo někdy do tří měsíců, tak se mi ozvi na PM a nějak se dohodnem jak to řešit, jestli chceš ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drsná zkušenost se servisem a moje blbost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drsná zkušenost se servisem a moje blbost
2 reakcí na tento příspěvek Drsná zkušenost se servisem a moje blbost
Tím ale nehájím servisy,je jich bohužel více špatných,než dobrých.Ale někdy mám pocit,že tady je to samej šikovnej a poctivej amatér-opravář a všechny servisy jsou shit.Tak proč někdo z Vás toto nedělá coby práci? Vydělá si! A proč servisy fungují,když každej ví,že stojí za hov...? A proč ztěžovatel neřekne,kde mu to pokurvili? Možná to nebude tak jednoznačný...
Jinak přidám taky jednu perlu ze servisu: :)
Kamoš si koupil fungl novou VTR1000F v Hondě na vinohradech. Mechanik mu při montáži z bedny zlomil jeden plast(dali mu pak po tahanicích nový) a když přijel představit svého mazlíka,všiml jsem si,že mu teče z motoru olej. Chyba ale nebyla v Japonsku,ale u nás,bo soudruzi u pana Kachlíka neměli po ruce trychtýř,a tak olej lili jen tak na trefovačku. Takže mu pochcali olejem celý motor. To by se dalo-no nedalo,ale všiml jsem si v průzoru, že toho oleje je tam nějak moc.A proč? Bo soudruh opravář lil olej na bočním stojánku a hodil tam max,ale na nakloněné moto,takže na svislo ho tam bylo o cca litr více.Jel zpět,prvně mu tvrdili,že je to o.k.a pak povolili,a upustili..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drsná zkušenost se servisem a moje blbost
Jinak co se endur týče (hlavně teda KTM Huska husaberg a ostrý endura), tak doporučuju servis v Klíčanech (severně od prahy asi 10km z Kobylis).