Idiotů na silnicích je opravdu hodně, a spíš strach, že zabiju sám sebe, mám strach, že zabije někdo mě. Ano motorka je určitě o mozku. V 18ti se cítíte jako pán světa a potřebujete stále někomu něco dokazovat, případně frajeřit před holkama. Nemáte za sebou žádnou bouračku, žádné krizové situace a nevíte co si můžete dovolit. Ve 30ti však už nějaké zkušenosti máte a je jedno jestli jezdíte plechovkou a nebo na motorce. Hlavně na silnici musí člověk stále předvídat. Očekávám od Vás motorkářů názory, zapomeň na litra, kup si šestku. Avšak budu vděčen za názory, kup si co se ti líbí, není to o síle motorky, je to o mozku a o štěstí, jakého idiota zrovna na silnici potkáte. Mám kamaráda, který si díky idiotovy v autě taky už zajezdí místo motorky jenom na invalidním vozíku. Viděl jsem spousty bouraček ať už v reálu nebo na internetu. Mám za sebou moře krizovek, ze kterých jsem vyvázl díky bohu ze zdravou kůží.
Nechci být nějaký hard-core motorkář. V podstatě chci mít mašinu jenom pro radost. Mám velmi kladný vztah k autům, necítím se motorkářem. Mezi lidmi, kteří řídí auta je spousta idiotů, mezi lidma na motorkách taky. Dokonce si myslím, že mezi motorkáři je více idiotů, než mezi lidmi, řídící auta. Navíc chování některých motorkářů mě i odrazuje od koupi mašiny. Nechci aby mě někdo házel do jednoho pytle z frajírky, kteří jezdí jak magoři ohrožujíc sebe i ostatní. Nechci však motorkáře házet do jednoho pytle, v každém stádu se najdou idioti ale zároveň inteligentní a rozumní lidé.
Vysnil jsem si HONDU CB1000R, líbí se mi strašně moc. Vím toho o ní dost. Shromažďuji o ní informace na svých stránkách www.hondacb1000r.cz. Nechci CB600F, tak se mi nelíbí. Nechci ani například YAMAHU FZ6. Chci prostě HONDU CB1000R. Mám na to??? Myslím že šance jestli se zabiju na šestce a nebo litru je úplně stejná.
Dík za Vaše názory
1 reakcí na tento příspěvek CB1000R na začátek ??
Moje zkušenost je, že nehody vůbec nesouvisí s obsahem motocyklu, ale vždy tam hrají roli jiné faktory: sjetá guma, úplně nová guma :) , auto z vedlejší, písek - olej na silnici, rychlej do zatáčky atd - ani jednou jsem neslyšel, že se někdo vymáz jen proto, že měl pod zadkem 120 koní a ne 90.
Melete tady píčoviny a podle mě jen ze závisti. Kdybych měl vatu, tak si taky koupim ferrari a nejsem posranej z toho, že to umí jet 350. Prostě se s tím budu pomalu učit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??
Berry_MLK>Můj známý byl v situaci přesně jako ty.
Jen je trochu starší, ale konečně si mohl dopřát motorku a vždycky chtěl Suzuki XJR 1300. Takže si jí prostě dopřál.
Jezdil i s paní na pohodu jen bundu a jeany. když chtěl oblékl se do kůže a jel se projet pořádně.
Každopádně i na téhle motorce se dá jet pomalu a normálně.
Je to jen na tobě jak budeš kroutit plynem.
Takže za sebe říkám, pokud je to tvůj sen, kup si ji..
Jinak mám spoustu kamarádů i kolegů z práce co si koupili 6tku a po sezoně jí se ztrátou prodávali. Většinou jim to došlo už v půlce sezony. A neřekl bych že všichni moji přátelé jsou krutostřelci..
Jet na pohodu jenom v džínách a motohadry si brát jenom když chceš kalit? a to si řekneš dopředu, že dneska nebudeš bourat?
ok, jedeš si pohodičku, což ale neznamená, že tě někdo nesejme.
Řeči o prodávání šestek se ztrátou jsou kecy. Sorry, ale jsou. Znám jen pár lidí, kteří svým řidičským uměním přerostli SS 600.
P.S. XJR je YAMAHA!
1 reakcí na tento příspěvek CB1000R na začátek ??
A zrovna tehdy Franta Šťastný (to byl jeden takovej uťáplej šmudla z Kochánek) testoval první generaci Hondy GL 1000 Gold Wing v zatáčkách pod Zbořeným Kostelcem mezi Čakovicema a Týncem. Dojel, sundal helmu ze zpocený hlavy a prohlásil: "Jako když letíš na dělový kouli."
Ale on neměl moc najeto.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??
....ahoj, zcela s tebou souhlasím. Já šel taky z fichtla na 350 a pak díky tátovi na Hondu CB 500, později CX 500, Honda CBR 1000 a teď litrového Fazera. Prostě už jezdím mnoho desítek let a můžu srovnávat. Krutě se dá jet třeba i se starou Jawkou 350 - panelkou, ale ruku na srdce - jen málo kdo to má jak se říká"v ruce". Dnes je 10x násobný provoz a řidičských diletantů mezi auťářema i bikerama je kolem nás jako naseto. Můžeš být Boží fára a mít zlatou ruku,ale když si v nesprávný čas na špatném místě, je zaděláno na průser. Prostě by to chtělo nějaký postup, to rozhodně a když už tedy mocimermo litra bez zkušeností, tak "zavřeného". Každý se s tím musí nějak sžít - to dá rozum...
Yamaha.. Sorry
Že jezdil v jeanech je jeho věc. Prostě si jel pohodičku, tak nepovažoval za nutný brát si kůži. Je to jeho zdraví.
Já tim chtěl jen říct, že i na takovým stroji se dá kochat.
A neříkm, že přerostli v řidičském umění přes šestku. Spíš jim v určitých situacích začal chybět výkon, nebo přestávala vyhovovat v jiných směrech. Když by se snažili dostat na její totální hranici, asi by ji sedlali ještě léta.
Ještě jeden příměr s min. stoletím. Kdysi jsem jezdil poměrně často. Dalo se jezdit mnohem uvolněněji. Když se chci alespoň trochu slušně projet dneska, nutí mě to vstát za slušného počasí v neděli v 6 ráno, za 3/4 hoďky jsem ready, mám natankováno a v 8 hod. si dávám 10 min.pausu na Skřítku (cca 110 km). Za dopoledne ujedu kolem 330 km a v 11:30 už jsem doma v garáži. Jinak je to prostě téměř o ničem. Tak to je.
Nejde o to kolik ta motorka jede, ale o to co máš v hlavě, prostě když osatní co sou vyježděný jedou pilu, musís si umět říct dost....podívej se na němčoury, každej 60tiletej dědek tam má minimálně 1100 bávo, řeči že musíš začínat na fichtlovi sou kecy
můj auto - moto život je hodně podobnej tvému akorát sem začal o pár sezon dřív. Do 17ti fichtl pak dlouho nic občas svezení s káošema a ve 26ti sem koupil Bandita 600 S, po dvou sezonách Fároš.
K autum mam taky kladnej vztah ale idiotů za volantem je určitě víc než na moto protože motorkáři maj na rozdíl od plechovkářů ve valné většině ke svým strojům a k ježdění silnej vztah naproti tomu plechovkáři většinou jedou protože musej a jsou nasraný z provozu a špatnech silnic no a když je před zatáčkou nandá mašina berou to zbytečně osobně. Možná že tenhle názor přehodnotíš až začneš jezdit na tom Hornetu.
Ve 30ti už se dá "začít" v podstatě na všem jen nemít v hlavě uplně nasráno..
BikeZ>Přečti si tohle:
Tady
a tady
Naposledy editováno 19.02.2009 18:57:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??
SKY..: Jednoduchá odpověď: jemu ne, protože ho neznám a tudíž nevím co v té hlavě má...
Aha, takže motorku bys mu nepůjčil, protože nevíš, co má v hlavě, ale klidně mu doporučíš, ať začne na litru. Výmluvné.
Ja chtel bud' BMW F800ST nebo K1200S.
Do konce i Aprilia rs1000.
Na konec koupil Bandit 600S, je fakt ze jsem si myslel ze ty litrovky se daji zvladnout tak i kdyz jsem si koupil B6ku jsem si rikal jenom na jednu sezonu, ale po sezone si rikam je lepsi zacinat na mensi motorku tim siskas lepsi skusenosti ( i kdyz take jsem ridil pujceni motorky).
Jak pises jde o hlava ale i to obcas nepomuze.
Ja bych te doporucil koupit tu CR1000 a nejak omezovat ten plyn :).
Stejne i tak i tak jsme darce organu ;)
2 reakcí na tento příspěvek CB1000R na začátek ??
Road_burns>Jak vyplývá z některých příspěvků, jsou asi stovky aerolinek a vojenských letectev na světě plný idiotů, kteří nutí letecké adepty začínat na slabých jednomotorových hujdách, někdy i na plachťácích, nebo dokonce v trenažérech když by si mohli jenom zjistit, jestli to mají v hlavě srovnaný a posadit je rovnou do F-16 a B-747. Dokonce jsou i tak pitomí, že trvají na přeškolení i jenom při přechodu už hotovýho pilota na novej typ. Tu už je vysloveně šikana, když už prokázali, že řídí mozkem, ne?
Jj, jsem tu už jednou psal něco podobnýho. Jsou to v těch armádách ale tupci Se jim divím že vůbec dělaj mnohamněsíční testy reflexů atd., když kdyby sáhli mezi motorkáře, kteří se s tím jeden jak druhý rodí, tak tak ušetří
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??
koukám že si přes letectví odborník a v tom případě určitě víš, že za komárů začínali vojenský piloti rovnou na proudovejch L-29. Teď sou praktiky jiný, ale především proto, že se začala brát v úvahu cena paliva, pro informaci spotřeba B737 cca 2 t/h x Z142 40 l/h
litros rulez
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??
Lituju, ale zkušenost (výcvik) ničím nenahradíš a postup od jednoduššího ke složitějšímu popsal už Komenský.
yed69>
Naposledy editováno 20.02.2009 11:27:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??
mmoul>Road_burns>Jak vyplývá z některých příspěvků, jsou asi stovky aerolinek a vojenských letectev na světě plný idiotů, kteří nutí letecké adepty začínat na slabých jednomotorových hujdách, někdy i na plachťácích, nebo dokonce v trenažérech když by si mohli jenom zjistit, jestli to mají v hlavě srovnaný a posadit je rovnou do F-16 a B-747. Dokonce jsou i tak pitomí, že trvají na přeškolení i jenom při přechodu už hotovýho pilota na novej typ. Tu už je vysloveně šikana, když už prokázali, že řídí mozkem, ne?[/quote
koukám že si přes letectví odborník a v tom případě určitě víš, že za komárů začínali vojenský piloti rovnou na proudovejch L-29. Teď sou praktiky jiný, ale především proto, že se začala brát v úvahu cena paliva, pro informaci spotřeba B737 cca 2 t/h x Z142 40 l/h
litros rulez
Víš jak se říká mluviti stříbro,mlčeti zlato? Popřemýšlej nad tím než opět zas někdy vyplodíš tak nehoráznej kec
Road burns to popsal správně...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??
yed69>mmoul>mmoul>Za komančů NIKDY žádný pilot nezačínal rovnou na L-29, protože si brali kluky z aeroklubů,kteří začínali na větroních.
Taky není tak absolutně pravda, táta je stíhač a pokud vím, tak ve větroni seděl poprvé pro srandu ve 40ceti a taky naposled A nikdy zamlada taky ve svazarmu nebyl... A moc jeho spolužáků ze školy taky ne...
1100Virago>SKY..: Jednoduchá odpověď: jemu ne, protože ho neznám a tudíž nevím co v té hlavě má...
Aha, takže motorku bys mu nepůjčil, protože nevíš, co má v hlavě, ale klidně mu doporučíš, ať začne na litru. Výmluvné.
Pokud má v hlavě co píše, lze mu litra doporučit.
Co se týče půjčení vlastní motorky, je snad jasné, že by bylo lepší znát ho osobně a vědět jaký je to člověk.
Pokud je jeho odhad na svou osobu správný litra ať si klidně koupí.
To je to co tím chtěl Sky říct.
nevím co je na tom tak výmluvné..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R na začátek ??
Naposledy editováno 20.02.2009 12:31:58
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Páčky Probrake Honda CB 1000R | WildOne | 16 | 3.4.2024 v 23:11 Lbj23 |
Houpání volnoběhu Honda CB 1000R | mik119 | 7 | 1.4.2024 v 04:43 PANKY-CB600F |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
přešití sedla na nové motorce Honda CB 1000R | JARYN82 | 17 | 27.12.2023 v 13:44 Niki76 |
Jakou motorku si mám vybrat Hondu C... Honda CB 1000R | VFR | 13 | 18.12.2023 v 22:12 storeman |