Mam par dotazu
1.nevite jak ma byt spravne rozvodak? koleck na klikce a rozvodaku je oznaceny teckama ale na vacce neni co stim?
2.nevim jak nastavit spravne ten vyvazovak co je zleve strany na klice kdesi sem cetl ze ma byt dole kdyz pist je v horni uvrati tak nevim co ted?
3.nevite utahovaci momenty na hlavu valce tohoto modelu?
to by asi melo byt vse DIKY MOC ZA ODPOVEDI
1 reakcí na tento příspěvek GO motoru Fe 650e
1) Dole musi byt ty tecky na koleckach na sebe, to tedy asi mas, a na retezovem kolecku vacky jsou dve tecky ktere musi byt v rovine s hlavou
2) ten vyvazovak by mel byt dole kdyz je pist v horni uvrati a taky by mel sedet ke znacce na tom kolecku co ho zene
3) utahovaci momenty na hlavu jsou 50 Nm
Nejlepsi ale bude kdyz si stahnes servisni manual primo ze stranek husabergu primo tady
je to sice anglicky ale jsou tam obrazky
P.S kdyz uz jsme u toho, potreboval si k vypuleni nejaky specialni naradi? stahovaky nebo tak neco?
dik
at slouzi
nevis kolikati zubovy rozety se davaji na supermotarda a na jaky na enduro popr.motocross?a jeste zhanim zamek rizeni nevis kam se mam obratit(popr. kam na nahradni dily)?
diiiiiiky
1 reakcí na tento příspěvek GO motoru Fe 650e
Na klice jsou dvě tečky a na vyvažováku je jedna(nebo naopak :\ ?). V úvrati musí bejt ta jedna tečka přesně mezi těma dvěma, na úsečce z jednoho středu hřídele do druhýho... POkud si dobře pamatuju
Naposledy editováno 20.02.2009 00:12:04
zase mam problem nevim presne jak mam seridit dekompresory. automaticky dek. ve vacce je taky potreba nejak upravovat(obrusovat) kdyz ho mam uplne novy?hlavne se mi jedna o poloautomat. dek. pry tam ma byt vule 2mm jak to mam zmerit a kde? a manualni dek. se taky nejak serizuje nebo je to u nej jedno hlavne aby upoustel kompresi?
diky za rady
1 reakcí na tento příspěvek GO motoru Fe 650e
edit: a myslim že by se to mělo nastavovat při úvrati kdy to pálí a všechny ventily jsou zavřený
Naposledy editováno 15.04.2009 23:13:09
jinak diky za radu
narazil sem pri skladani na par problemu:
1)na automatickym dekompresoru ve vacce je mala pruzinka a nevim jak moc ma tahnout dek. aby nebyl otevrenej(pritahlej k vacce) i ve vyssich otackach nez maji spravne byt. takze kolikrat mam natocit tu pruzinku?
2)rozvodovy kolecko na vacce je oznaceny teckama ktery maji byt v rovine s hlavou, ale tak to jde nastavit 2zpusoby jednou je aut.dek. nahore a jednou dole. jak to ma teda byt?
3)kdaz sem zabrousil ventily a pote vyzkousel jestli tecou (otocit hlavu,nalit benzin)tak mi trosku propustily je to spatne nebo se musi ventil a sedlo sklepat?nebo je to nahovno a musim to delat znova?
diky za odpovedi
1 reakcí na tento příspěvek GO motoru Fe 650e
Za druhý je prakticky jedno jak tu vačku při rozvodech nastavíš, jedna poloha je kompresní úvrať a druhá je střih mezi sáním a vejfukem. Svíčka pálí v obou případech takže to nejde posrat. Já si vždycky vačku ale radši nechávám tak aby motor byl v kompresi tj. aby vačky směřovaly dolu(podle tebe auto dekomp nahoru), pak se tam totiž dá dát hned ventilový víko aniž bys zase točil klikou.
A za třetí ventily by neměly propouštět vůbec, takže ještě jednou zabrousit
1 reakcí na tento příspěvek GO motoru Fe 650e
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru Fe 650e
THE CRANKSHAFT
– Place the crankshaft in the left housing half and mount
the right housing half.
– Mount the housing bolts around the crankcase and
tighten.
– Mount the dial gauge support on the engine case and
measure the axial clearance of the crankshaft.
Axial clearance 450: 0,15 - 0,25 mm
Axial clearance 501,550: 0,45 - 0,55 mm
Axial clearance 650: 0,55 - 0,65 mm
– Correct the axial clearance if the measured value does
not correspond to the setpoint value.
– To correct, remove the crankshaft and the inner ring of
the crankshaft bearing (7) and pull off of the crankshaft
with the special tool 584.29.037.037 on the ignition
side. Add or remove compensating disks and remount
the inner ring (see above).
NOTE: Add compensating disks if the axial
clearance is too large. Remove compensating
disks if the axial clearance is too small. Only
add compensating disks on the ignition side.
Only add compensating disks on the ignition side.
pridavat vymezovaci podlozky pouze ze strany zapalovani.Prelozil sem si to dobre? Fakt se maji davat jen na jednu stranu? Nebude se pist z jedne strany odirat vic kdyz klika nebude ve stredu?
1 reakcí na tento příspěvek GO motoru Fe 650e
A píst to si myslim že ne a navíc je to možná tak že výchozí strana od který se měří střed je právě ta levá a na pravý je to třeba doladit
Naposledy editováno 26.05.2009 22:50:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru Fe 650e
1 reakcí na tento příspěvek GO motoru Fe 650e
hledal sem na netu jaky muzou byt vule na ojnici a poradne sem nic nenasel, ale vy mi urcite poradite ze? ve kterym miste mam tu vuli merit?a kdy je zrala na vymenu?
diky za rady jeste ze to forum existuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru Fe 650e
Naposledy editováno 07.06.2009 12:40:42
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Těsnění husaberg fe 650e 2002 Husaberg FE 650 | Cruttor | 2 | 3.6.2022 v 15:02 hanzhotride |
Prosba o radu:Husaberg dekompres Husaberg FE 650, Husaberg FE 501, Husaberg FE 570 | Anti | 9 | 14.6.2020 v 19:36 Anti |
Husaberg FE 650 Husaberg FE 650 | Fiascco_ | 3 | 7.10.2018 v 07:56 Folby |
Motard Husqvarna TE 610, Husaberg FS 650, Husaberg FE 650, ... | kuba_312 | 11 | 22.9.2018 v 10:00 kuba_312 |
Ktm vs. Berg Husaberg FE 650, KTM EXC 530 R, Husaberg FE 570 | bobomo | 3 | 23.3.2017 v 19:26 srsen600 |