paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM Supermoto LC4
22.11.2007 v 23:34
Zdar lidi, mám takovou prosbu, neznáte někdo nějakou stránku kde je podrobný schéma motorku LC4 nevim jestli se to rozděluje podle roků..třeba 2002 oběm 620,640 , nebo jestli někod nemá nějaký ceníky, abych věděl co kolik stojí. Předem dík...zatim čus..!! ;)

(reakce na) KTM Supermoto LC4

17.2.2009 v 10:52 | Nahoru | #571

Radar> mozes ukazat ako tie ramy vyzeraju prosim? vdaka



Tak tohle je originál EXC rámeček z Power Parts katalogu

[URL= tohle je moje verze ve fázi počátečních úprav, dole v tom zúžení to bylo potřeba rozříznout a musím to prodloužit v takové šířce v jaké je i zbytek rámečku (EXCčkový chladiče jsou nejspíš nížší než LC4kový) pak ještě mírně přesadím úchyt na plastovou boční kapotu a v jeho úrovni tam vsadím příčku z kulaté trubičky, která bude přenášet zatížení z toho padacího hříbku v kapotě do rámu při pádu. A ještě tak na levé straně vadí klakson takže musím zrušit jeho držák a přestěhovat ho ke krku řízení.

[URL= rámeček na mojí fotce je z levé strany a je focenej z pohledu jakoby zevnitř - od chladiče. Rámečky jsem si sehnal starší, byly opískované takže je akorát doupravím podle svých potřeb, hodím do komaxitu a pak už si jenom budu hrát s hříbkem do kapoty

2 reakcí na tento příspěvek KTM Supermoto LC4

17.2.2009 v 18:54 | Nahoru | #572
Na svojí SMC 660 mám karbec Keihin FCR41 teď jsem ho vyndával kvůli přetriskování protože dávám otevřenej filtr a narazil sem na konektor od nějakého elektronického bazmeku který je zabudován v tom karbecu. Nevíte někdo co to přesně je a k čemu je to dobrý???

[URL= jsem začal řešit ten slider na výfuk ale nikde nemůžu sehnat nějakou pěknou oranžovou hadici, nevíte o něčem???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

17.2.2009 v 19:36 | Nahoru | #573

Radar>Na svojí SMC 660 mám karbec Keihin FCR41 teď jsem ho vyndával kvůli přetriskování protože dávám otevřenej filtr a narazil sem na konektor od nějakého elektronického bazmeku který je zabudován v tom karbecu. Nevíte někdo co to přesně je a k čemu je to dobrý???

[URL= jsem začal řešit ten slider na výfuk ale nikde nemůžu sehnat nějakou pěknou oranžovou hadici, nevíte o něčem???



předehřev karbece myslím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

17.2.2009 v 19:40 | Nahoru | #574

duch>Radar>Na svojí SMC 660 mám karbec Keihin FCR41 teď jsem ho vyndával kvůli přetriskování protože dávám otevřenej filtr a narazil sem na konektor od nějakého elektronického bazmeku který je zabudován v tom karbecu. Nevíte někdo co to přesně je a k čemu je to dobrý???

[URL= jsem začal řešit ten slider na výfuk ale nikde nemůžu sehnat nějakou pěknou oranžovou hadici, nevíte o něčem???

předehřev karbece myslím



to není EPC?

(reakce na) KTM Supermoto LC4

17.2.2009 v 19:48 | Nahoru | #575

Radar>Na svojí SMC 660 mám karbec Keihin FCR41 teď jsem ho vyndával kvůli přetriskování protože dávám otevřenej filtr a narazil sem na konektor od nějakého elektronického bazmeku který je zabudován v tom karbecu. Nevíte někdo co to přesně je a k čemu je to dobrý???

[URL= jsem začal řešit ten slider na výfuk ale nikde nemůžu sehnat nějakou pěknou oranžovou hadici, nevíte o něčem???



to je prece cidlo polohy skrtici klapky, proto je to napojena na hridelku, ktera zveda soupe

1 reakcí na tento příspěvek KTM Supermoto LC4

17.2.2009 v 20:15 | Nahoru | #576
Radar> vdaka za ramik. napadlo ma to riesit troska inak ked sa to musi aj tak prerabat.urcite nevudrzi vedlky pad a sa ohne aj ten original.staci podla mna ak by pri mnesom pade ochranil chladic aby sa nezohol.mozno by som to riesil takto niekedy ked sa k tomu dostanem:
www.ukazto.com/ www.ukazto.com/
este ku karboratoru.
myslim ze je to poloha klapky. je to aj na originak karboratore.ale je ina koncovka. myslim ze zlty, modry a cierny kablik. ale ak sa to nezapoji asi sa nic nestane. tu je ejden ktory to nema;
www.ukazto.com/

par linkov:
na trysky:trysky na 41mm
daky navod

Naposledy editováno 17.02.2009 20:21:59

(reakce na) KTM Supermoto LC4

17.2.2009 v 20:24 | Nahoru | #577
ýbrc> EPC je napojene na vrch karboratora a spojene s syticom. tu je som to uz pisal:
starsia stranka

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

17.2.2009 v 21:52 | Nahoru | #578

xnokiax>Radar> vdaka za ramik. napadlo ma to riesit troska inak ked sa to musi aj tak prerabat.urcite nevudrzi vedlky pad a sa ohne aj ten original.staci podla mna ak by pri mnesom pade ochranil chladic aby sa nezohol.mozno by som to riesil takto niekedy ked sa k tomu dostanem:

este ku karboratoru.
myslim ze je to poloha klapky. je to aj na originak karboratore.ale je ina koncovka. myslim ze zlty, modry a cierny kablik. ale ak sa to nezapoji asi sa nic nestane. tu je ejden ktory to nema;


par linkov:
na trysky:trysky na 41mm
daky navod



tak je to taky řešení obehnat celej chladič kolem dokola, důležitý je ale aby to bylo z trubek kulatýho průřezu ty vydrží namáhání v ohybu nejvíc.

Díky za ty linky na trysky ke karbecu, bylo mě řečeno že trysky by měly jít sehnat normálně běžně v mototechně ale docela o tom pochybuju, no uvidím máme tu servis a prodejnu KTM tak se snad pochlapí a něco ze šuplíku vytáhnou...

Jinak budu tam dávat trysku 168 a přesadím ještě jehlu podle ofiko nastavovacích tabulek co jsem našel u Sommera protože jsem dával otevřený DNA filtr a propustný kryt airboxu. Dal bych Kačce i Akrapa ale peníze zatím bohužel tisknout neumím a banky taky nevykrádám tak si musím nechat zajít chuť

(reakce na) KTM Supermoto LC4

17.2.2009 v 22:32 | Nahoru | #579

Radar>xnokiax>Radar> vdaka za ramik. napadlo ma to riesit troska inak ked sa to musi aj tak prerabat.urcite nevudrzi vedlky pad a sa ohne aj ten original.staci podla mna ak by pri mnesom pade ochranil chladic aby sa nezohol.mozno by som to riesil takto niekedy ked sa k tomu dostanem:

este ku karboratoru.
myslim ze je to poloha klapky. je to aj na originak karboratore.ale je ina koncovka. myslim ze zlty, modry a cierny kablik. ale ak sa to nezapoji asi sa nic nestane. tu je ejden ktory to nema;


par linkov:
na trysky:trysky na 41mm
daky navod

tak je to taky řešení obehnat celej chladič kolem dokola, důležitý je ale aby to bylo z trubek kulatýho průřezu ty vydrží namáhání v ohybu nejvíc.

Díky za ty linky na trysky ke karbecu, bylo mě řečeno že trysky by měly jít sehnat normálně běžně v mototechně ale docela o tom pochybuju, no uvidím máme tu servis a prodejnu KTM tak se snad pochlapí a něco ze šuplíku vytáhnou...

Jinak budu tam dávat trysku 168 a přesadím ještě jehlu podle ofiko nastavovacích tabulek co jsem našel u Sommera protože jsem dával otevřený DNA filtr a propustný kryt airboxu. Dal bych Kačce i Akrapa ale peníze zatím bohužel tisknout neumím a banky taky nevykrádám tak si musím nechat zajít chuť



to presazovani jehly je závislé na trysce?

KTM Supermoto LC4

17.2.2009 v 22:36 | Nahoru | #580
jinak tady je vic o tom difuzoru do hrdla karbece Motorkáři

KTM Supermoto LC4

17.2.2009 v 22:40 | Nahoru | #581
Hlavne pozor na trysky, nekteri vyrobci cislem trysky uvadeji prumer vrtani a nekteri uvadeji prutok..

treba DynoJet trysky jsou uvadene v prutoku a Mikuni se udavaji v prurezu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

18.2.2009 v 14:55 | Nahoru | #582
Radar> ja mam na airboxe len sitko a original filter. chcel som sportvoy ale nikde som nenasiel.muselo by sa tam nieco upravovat. neviem ci by mi to pomohlo lebo mam len koncovku vyfuku otvorenu ale koleno mam original.to by sa malo tiez menit.takze zatial nebudem s karboratorom robit nic.nema to asi vyznam pokial nebude koleno otvorene. a uz teraz mi to striela do vyfuku:( a to mam len viac vzduchu.neviem ci pritiahnut bohatost zmesy alebo to bude ine ked bude teplejsie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

18.2.2009 v 17:46 | Nahoru | #583
xnokiax> ja mám prací DNA a jsem spokojenej s tim molitanem to nebylo ono malo vzduchu. Jinak mam vršek uplne vyřízlej a z boku vyhozeny vyko jo ten filtr je tady filtr bavlna prací

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

18.2.2009 v 21:25 | Nahoru | #584

David_98>xnokiax> ja mám prací DNA a jsem spokojenej s tim molitanem to nebylo ono malo vzduchu. Jinak mam vršek uplne vyřízlej a z boku vyhozeny vyko jo ten filtr je tady filtr bavlna prací



ja mam toto: veko airboxu. ten DNA filter neviem ci sa mi oplati ked nemam cely vyfuk tuning.kazdy hovori ze zaklad je vyfuk- ale cely otvoreny. inak aj ked natiahne cez otvoreny filter viac vzduchu tak to nevytlaci ked je original vyfuk s malym prietokom. tak sa asi neoplati ani tryskovat a pod. netvrdim ze to nie je rozdiel. ale ucinok 100% to asi ma len s otvorenym celym vyfukom.

(reakce na) KTM Supermoto LC4

18.2.2009 v 23:28 | Nahoru | #585
xnokiax> ja mam stařičkej model s menšim airboxem takže jsem víko neřešil a celej jsem ho rozřezal Jinak ja jsem to pojal komplet. Mam upravenou hlavu, vačku KTM Racing, jiny ventilový pružiny, titanový podložky, karburátor Mikuni, filtr DNA, upravenej airbox, větši svody ABP a uplně odevřenej tlumič Akrapovič. Jo a iridiovou svíčku NGK...no a po 2000 kilometrech se mi to rozlítlo Mam to opravený tak to chci dokud to vrčí dat na brzdu doufám,že na zadním kole budu mít přes 60 koní

(reakce na) KTM Supermoto LC4

19.2.2009 v 04:27 | Nahoru | #586

xnokiax>David_98>xnokiax> ja mám prací DNA a jsem spokojenej s tim molitanem to nebylo ono malo vzduchu. Jinak mam vršek uplne vyřízlej a z boku vyhozeny vyko jo ten filtr je tady filtr bavlna prací

ja mam toto: veko airboxu. ten DNA filter neviem ci sa mi oplati ked nemam cely vyfuk tuning.kazdy hovori ze zaklad je vyfuk- ale cely otvoreny. inak aj ked natiahne cez otvoreny filter viac vzduchu tak to nevytlaci ked je original vyfuk s malym prietokom. tak sa asi neoplati ani tryskovat a pod. netvrdim ze to nie je rozdiel. ale ucinok 100% to asi ma len s otvorenym celym vyfukom.



Tak včera jsem si domů přivezl ten DNA filtr, je to přesně ten co máš v odkazu. K tomu mám to průchozí víko od airboxu. Laďák úplnej nemám, ale mám to co dávali v továrně na SMC čili ten tovární otevřený výfuk "SXC". A pak se dá dohledat v katalogu od Sommera podle toho co všechno měníš a za co (filtr,víko,výfuk) přesně tryska a poloha jehly. Je jasný že se dají dělat různý zběsilý úpravy, ale já se zatím hnát úplně bezhlavě za výkonem nechci. Prozatím mě stačí když se bude Kačce lépe dýchat.

KTM Supermoto LC4

19.2.2009 v 04:36 | Nahoru | #587
Ten otevřenej filtr asi rozdíl pro sání maličko bude protože když se podívám přes orifginál molitan proti slunci tak přes něj skoro není vidět, přes to DNAčko to prosvítá celkem řádně . Taky jsem si včera udělal radost a koupil nvý oranžový bástry od Polisportu, jsou to věrné kopie těch originálních KTMkových akorát s jedním podstatným rozdílem - stojí polovinu

1 reakcí na tento příspěvek KTM Supermoto LC4

19.2.2009 v 06:58 | Nahoru | #588
Musím se s Vámi podělit o včerejší zážitek...
Prodávám svoje SM včera volal kupec,ehm no spíš zájemce.
Ptal se kolik to má najeto já že 24 922 km servisované u KTM a on a dělal jste s tím něco? Myslel jsem že se ptá na tuning. Tak jen říkám má to SXC výfuk jiný trysky jinak a odstraněné EPC.. Ale ho zajímalo jestli už jsem dělal GO motoru že slyšel že na KTM se motor po 15 000 musí generálkovat !!!
Kua v tym okamžiku sem nevěděl esli se mám smat a nebo položit telefon...
Tak nevím asi dělám něco špatně že moje KTM má 25 000 a stale jede...

Naposledy editováno 19.02.2009 06:59:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

19.2.2009 v 07:54 | Nahoru | #589
ýbrc>
:\ se divis, normalni motorkovej motor (4valec) je po 60tis prej mrtvej .... my mame jen jeden valec ... a deli 4rmi snad umis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

19.2.2009 v 08:21 | Nahoru | #590
Desmo> kua to mě nenapadlo
heej kolik m áš najeto barde?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

19.2.2009 v 08:24 | Nahoru | #591
ýbrc>
20tis tudiz jsem uz po jednej GO :\ motoru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

19.2.2009 v 08:26 | Nahoru | #592
Desmo> kolik stojí GO? já esli mám vo tu sumu ponížit cenu motorky při prodeju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

19.2.2009 v 09:23 | Nahoru | #593
ýbrc>
cena GO = vysi ceny motorky :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

19.2.2009 v 09:32 | Nahoru | #594
Desmo> tak to abych ji daroval s nějakou sumou ne ?

1 reakcí na tento příspěvek KTM Supermoto LC4

19.2.2009 v 09:51 | Nahoru | #595
No nechci strašit, ale co jsem se bavil s člověkem co delal leta v SETTE a jezdil i jako mechanik na šestidenní tak mi fakt řikal že těch 20tisíc je limit pro to mrknout se dovnitř. Netvrdim že je nutná GO. Ja když jsem to svoje koupil z Německa tak to mělo nalítáno 22000 km a byl v tom fungl novej píst, takže vepřik ho fakt vyměnil (a hned s tim prašil tak že mi to prodal). Nicmeně nemužu tvrdit že je to nutné - ta výměna pístu

(reakce na) KTM Supermoto LC4

19.2.2009 v 10:00 | Nahoru | #596
David_98> no já nevím ,jede to nromálně a řekl bych že čímdál líp

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

19.2.2009 v 18:33 | Nahoru | #597

ýbrc>Desmo> tak to abych ji daroval s nějakou sumou ne ?



pridej dvacku a ja ji vemu prece jen ND je vzdy malo

(reakce na) KTM Supermoto LC4

19.2.2009 v 18:45 | Nahoru | #598

Desmo>ýbrc>Desmo> tak to abych ji daroval s nějakou sumou ne ?

pridej dvacku a ja ji vemu prece jen ND je vzdy malo



ND z mojí libovky na tvoju hrbatinu jo ????

1 reakcí na tento příspěvek KTM Supermoto LC4

19.2.2009 v 19:14 | Nahoru | #599
Ono záleží jak se s tím lítá. Když na samotný hranici výkonu moto furt, tak je možný že GO bude nutný po 10k. Já dělal po koupi 660SMC s 14000km rozborku/sborku (děláno u KTM) a výměnu všeho co doporučili v KTM a vyměnili ložiska na klice+gufera+kliku měřili nějak+čerpadlo oleje+rozvoďák (ten se nemusel-vydrží i daleko víc), samo že taky filtry šecky + olej a svíčku. I tak z toho polovina nemusela být, ale řekl mi třeba že doporučuje po 20000 nový píst a nikasil (a to říkali v Sette, takže si myslím že se slušným ježdění ten píst může vydržet i 30k) Jinak celý ten servis mě přišel něco kolem 10000,- (teda aspon co si pamatuju, doufam ze nekecam)

Pri koupi proste spis rozhoduje to, jak s tim ten borec lital, a do toho proste clovek nevidi.

(reakce na) KTM Supermoto LC4

19.2.2009 v 19:26 | Nahoru | #600

XarlieN>Ono záleží jak se s tím lítá. Když na samotný hranici výkonu moto furt, tak je možný že GO bude nutný po 10k. Já dělal po koupi 660SMC s 14000km rozborku/sborku (děláno u KTM) a výměnu všeho co doporučili v KTM a vyměnili ložiska na klice+gufera+kliku měřili nějak+čerpadlo oleje+rozvoďák (ten se nemusel-vydrží i daleko víc), samo že taky filtry šecky + olej a svíčku. I tak z toho polovina nemusela být, ale řekl mi třeba že doporučuje po 20000 nový píst a nikasil (a to říkali v Sette, takže si myslím že se slušným ježdění ten píst může vydržet i 30k) Jinak celý ten servis mě přišel něco kolem 10000,- (teda aspon co si pamatuju, doufam ze nekecam)

Pri koupi proste spis rozhoduje to, jak s tim ten borec lital, a do toho proste clovek nevidi.



no když ti řeknu že na zadní gumě mám najetý 7000km a ještě není sjetá tak myslím že na tom jezdím jak turista , a ten helmut přede mnou odjel 2 sady za 15 000km myslím že moje KTM neměla těžkej život
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 29 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB
Dunlop Mutant- "Vaše zkušenosti?" KTM 690 Supermoto, KTM 690 SM W.Geronimo 16 24.4.2024 v 07:46 Pavel_G
cestování na KTM 690 KTM 690 Supermoto majkyno 13 30.6.2021 v 22:04 ZdendaZB
KTM 690 supermoto R nebo SM KTM 690 Supermoto, KTM 690 Supermoto R Dan_stk 6 21.3.2021 v 11:39 K660S
Pomoc identifikovat tajemni krabice... KTM 690 Supermoto BramboR1 12 3.3.2021 v 21:05 BramboR1


TOPlist