Radar> mozes ukazat ako tie ramy vyzeraju prosim? vdaka
Tak tohle je originál EXC rámeček z Power Parts katalogu
[URL= tohle je moje verze ve fázi počátečních úprav, dole v tom zúžení to bylo potřeba rozříznout a musím to prodloužit v takové šířce v jaké je i zbytek rámečku (EXCčkový chladiče jsou nejspíš nížší než LC4kový) pak ještě mírně přesadím úchyt na plastovou boční kapotu a v jeho úrovni tam vsadím příčku z kulaté trubičky, která bude přenášet zatížení z toho padacího hříbku v kapotě do rámu při pádu. A ještě tak na levé straně vadí klakson takže musím zrušit jeho držák a přestěhovat ho ke krku řízení.
[URL= rámeček na mojí fotce je z levé strany a je focenej z pohledu jakoby zevnitř - od chladiče. Rámečky jsem si sehnal starší, byly opískované takže je akorát doupravím podle svých potřeb, hodím do komaxitu a pak už si jenom budu hrát s hříbkem do kapoty
2 reakcí na tento příspěvek KTM Supermoto LC4
[URL= jsem začal řešit ten slider na výfuk ale nikde nemůžu sehnat nějakou pěknou oranžovou hadici, nevíte o něčem???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4
Radar>Na svojí SMC 660 mám karbec Keihin FCR41 teď jsem ho vyndával kvůli přetriskování protože dávám otevřenej filtr a narazil sem na konektor od nějakého elektronického bazmeku který je zabudován v tom karbecu. Nevíte někdo co to přesně je a k čemu je to dobrý???
[URL= jsem začal řešit ten slider na výfuk ale nikde nemůžu sehnat nějakou pěknou oranžovou hadici, nevíte o něčem???
předehřev karbece myslím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4
duch>Radar>Na svojí SMC 660 mám karbec Keihin FCR41 teď jsem ho vyndával kvůli přetriskování protože dávám otevřenej filtr a narazil sem na konektor od nějakého elektronického bazmeku který je zabudován v tom karbecu. Nevíte někdo co to přesně je a k čemu je to dobrý???
[URL= jsem začal řešit ten slider na výfuk ale nikde nemůžu sehnat nějakou pěknou oranžovou hadici, nevíte o něčem???
předehřev karbece myslím
to není EPC?
Radar>Na svojí SMC 660 mám karbec Keihin FCR41 teď jsem ho vyndával kvůli přetriskování protože dávám otevřenej filtr a narazil sem na konektor od nějakého elektronického bazmeku který je zabudován v tom karbecu. Nevíte někdo co to přesně je a k čemu je to dobrý???
[URL= jsem začal řešit ten slider na výfuk ale nikde nemůžu sehnat nějakou pěknou oranžovou hadici, nevíte o něčem???
to je prece cidlo polohy skrtici klapky, proto je to napojena na hridelku, ktera zveda soupe
1 reakcí na tento příspěvek KTM Supermoto LC4
www.ukazto.com/ www.ukazto.com/
este ku karboratoru.
myslim ze je to poloha klapky. je to aj na originak karboratore.ale je ina koncovka. myslim ze zlty, modry a cierny kablik. ale ak sa to nezapoji asi sa nic nestane. tu je ejden ktory to nema;
www.ukazto.com/
par linkov:
na trysky:trysky na 41mm
daky navod
Naposledy editováno 17.02.2009 20:21:59
starsia stranka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4
xnokiax>Radar> vdaka za ramik. napadlo ma to riesit troska inak ked sa to musi aj tak prerabat.urcite nevudrzi vedlky pad a sa ohne aj ten original.staci podla mna ak by pri mnesom pade ochranil chladic aby sa nezohol.mozno by som to riesil takto niekedy ked sa k tomu dostanem:
este ku karboratoru.
myslim ze je to poloha klapky. je to aj na originak karboratore.ale je ina koncovka. myslim ze zlty, modry a cierny kablik. ale ak sa to nezapoji asi sa nic nestane. tu je ejden ktory to nema;
par linkov:
na trysky:trysky na 41mm
daky navod
tak je to taky řešení obehnat celej chladič kolem dokola, důležitý je ale aby to bylo z trubek kulatýho průřezu ty vydrží namáhání v ohybu nejvíc.
Díky za ty linky na trysky ke karbecu, bylo mě řečeno že trysky by měly jít sehnat normálně běžně v mototechně ale docela o tom pochybuju, no uvidím máme tu servis a prodejnu KTM tak se snad pochlapí a něco ze šuplíku vytáhnou...
Jinak budu tam dávat trysku 168 a přesadím ještě jehlu podle ofiko nastavovacích tabulek co jsem našel u Sommera protože jsem dával otevřený DNA filtr a propustný kryt airboxu. Dal bych Kačce i Akrapa ale peníze zatím bohužel tisknout neumím a banky taky nevykrádám tak si musím nechat zajít chuť
Radar>xnokiax>Radar> vdaka za ramik. napadlo ma to riesit troska inak ked sa to musi aj tak prerabat.urcite nevudrzi vedlky pad a sa ohne aj ten original.staci podla mna ak by pri mnesom pade ochranil chladic aby sa nezohol.mozno by som to riesil takto niekedy ked sa k tomu dostanem:
este ku karboratoru.
myslim ze je to poloha klapky. je to aj na originak karboratore.ale je ina koncovka. myslim ze zlty, modry a cierny kablik. ale ak sa to nezapoji asi sa nic nestane. tu je ejden ktory to nema;
par linkov:
na trysky:trysky na 41mm
daky navod
tak je to taky řešení obehnat celej chladič kolem dokola, důležitý je ale aby to bylo z trubek kulatýho průřezu ty vydrží namáhání v ohybu nejvíc.
Díky za ty linky na trysky ke karbecu, bylo mě řečeno že trysky by měly jít sehnat normálně běžně v mototechně ale docela o tom pochybuju, no uvidím máme tu servis a prodejnu KTM tak se snad pochlapí a něco ze šuplíku vytáhnou...
Jinak budu tam dávat trysku 168 a přesadím ještě jehlu podle ofiko nastavovacích tabulek co jsem našel u Sommera protože jsem dával otevřený DNA filtr a propustný kryt airboxu. Dal bych Kačce i Akrapa ale peníze zatím bohužel tisknout neumím a banky taky nevykrádám tak si musím nechat zajít chuť
to presazovani jehly je závislé na trysce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4
David_98>xnokiax> ja mám prací DNA a jsem spokojenej s tim molitanem to nebylo ono malo vzduchu. Jinak mam vršek uplne vyřízlej a z boku vyhozeny vyko jo ten filtr je tady filtr bavlna prací
ja mam toto: veko airboxu. ten DNA filter neviem ci sa mi oplati ked nemam cely vyfuk tuning.kazdy hovori ze zaklad je vyfuk- ale cely otvoreny. inak aj ked natiahne cez otvoreny filter viac vzduchu tak to nevytlaci ked je original vyfuk s malym prietokom. tak sa asi neoplati ani tryskovat a pod. netvrdim ze to nie je rozdiel. ale ucinok 100% to asi ma len s otvorenym celym vyfukom.
xnokiax>David_98>xnokiax> ja mám prací DNA a jsem spokojenej s tim molitanem to nebylo ono malo vzduchu. Jinak mam vršek uplne vyřízlej a z boku vyhozeny vyko jo ten filtr je tady filtr bavlna prací
ja mam toto: veko airboxu. ten DNA filter neviem ci sa mi oplati ked nemam cely vyfuk tuning.kazdy hovori ze zaklad je vyfuk- ale cely otvoreny. inak aj ked natiahne cez otvoreny filter viac vzduchu tak to nevytlaci ked je original vyfuk s malym prietokom. tak sa asi neoplati ani tryskovat a pod. netvrdim ze to nie je rozdiel. ale ucinok 100% to asi ma len s otvorenym celym vyfukom.
Tak včera jsem si domů přivezl ten DNA filtr, je to přesně ten co máš v odkazu. K tomu mám to průchozí víko od airboxu. Laďák úplnej nemám, ale mám to co dávali v továrně na SMC čili ten tovární otevřený výfuk "SXC". A pak se dá dohledat v katalogu od Sommera podle toho co všechno měníš a za co (filtr,víko,výfuk) přesně tryska a poloha jehly. Je jasný že se dají dělat různý zběsilý úpravy, ale já se zatím hnát úplně bezhlavě za výkonem nechci. Prozatím mě stačí když se bude Kačce lépe dýchat.
1 reakcí na tento příspěvek KTM Supermoto LC4
Prodávám svoje SM včera volal kupec,ehm no spíš zájemce.
Ptal se kolik to má najeto já že 24 922 km servisované u KTM a on a dělal jste s tím něco? Myslel jsem že se ptá na tuning. Tak jen říkám má to SXC výfuk jiný trysky jinak a odstraněné EPC.. Ale ho zajímalo jestli už jsem dělal GO motoru že slyšel že na KTM se motor po 15 000 musí generálkovat !!!
Kua v tym okamžiku sem nevěděl esli se mám smat a nebo položit telefon...
Tak nevím asi dělám něco špatně že moje KTM má 25 000 a stale jede...
Naposledy editováno 19.02.2009 06:59:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4
:\ se divis, normalni motorkovej motor (4valec) je po 60tis prej mrtvej .... my mame jen jeden valec ... a deli 4rmi snad umis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4
heej kolik m áš najeto barde?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4
20tis tudiz jsem uz po jednej GO :\ motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4
cena GO = vysi ceny motorky :\
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4
1 reakcí na tento příspěvek KTM Supermoto LC4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4
ýbrc>Desmo> tak to abych ji daroval s nějakou sumou ne ?
pridej dvacku a ja ji vemu prece jen ND je vzdy malo
1 reakcí na tento příspěvek KTM Supermoto LC4
Pri koupi proste spis rozhoduje to, jak s tim ten borec lital, a do toho proste clovek nevidi.
XarlieN>Ono záleží jak se s tím lítá. Když na samotný hranici výkonu moto furt, tak je možný že GO bude nutný po 10k. Já dělal po koupi 660SMC s 14000km rozborku/sborku (děláno u KTM) a výměnu všeho co doporučili v KTM a vyměnili ložiska na klice+gufera+kliku měřili nějak+čerpadlo oleje+rozvoďák (ten se nemusel-vydrží i daleko víc), samo že taky filtry šecky + olej a svíčku. I tak z toho polovina nemusela být, ale řekl mi třeba že doporučuje po 20000 nový píst a nikasil (a to říkali v Sette, takže si myslím že se slušným ježdění ten píst může vydržet i 30k) Jinak celý ten servis mě přišel něco kolem 10000,- (teda aspon co si pamatuju, doufam ze nekecam)
Pri koupi proste spis rozhoduje to, jak s tim ten borec lital, a do toho proste clovek nevidi.
no když ti řeknu že na zadní gumě mám najetý 7000km a ještě není sjetá tak myslím že na tom jezdím jak turista , a ten helmut přede mnou odjel 2 sady za 15 000km myslím že moje KTM neměla těžkej život
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB |
Dunlop Mutant- "Vaše zkušenosti?" KTM 690 Supermoto, KTM 690 SM | W.Geronimo | 16 | 24.4.2024 v 07:46 Pavel_G |
cestování na KTM 690 KTM 690 Supermoto | majkyno | 13 | 30.6.2021 v 22:04 ZdendaZB |
KTM 690 supermoto R nebo SM KTM 690 Supermoto, KTM 690 Supermoto R | Dan_stk | 6 | 21.3.2021 v 11:39 K660S |
Pomoc identifikovat tajemni krabice... KTM 690 Supermoto | BramboR1 | 12 | 3.3.2021 v 21:05 BramboR1 |