Jouwelka>Já myslím že je to v poho já ji mám taky a jsem začátečním pořád má plyn a spojku v ruce on ( jak říkám )
Zajímavej názor. Víš, já si řekl, že do silnější motorky půjdu až ve chvíli, kdy obrousim párkrát stupačku, až tu mojí pětikouly zvládnu (ale vim že ne na 100%). Počítal jsem s tim, že si ustelu a povedlo se mi to během 12 000km 2x (lehce, jen plasty a tuklá nádrž).
Ale lidi, co mě viděli, (což mě překvapilo) prohlásili, že jezdim celkem dobře (stejně si dál budu jezdit sám a podle svýho)
Myslíš, že TY dokážeš toho litra zvládnout tak, jako já pětistovku? Protože ono skutečně nejde o SPOJKU A PLYN.
Naposledy editováno 16.02.2009 18:53:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fz1N pro začátečníka
Jouwelka>ale vždyť se to dá stáhnout a až se na tom naučí tak si to nechá otevřít... copak tak by to nešlo když se mu líbí??
"stáhnout litra?" vzledem k tomu, jakej je tam průběh výkonu mi přijde lepší to šestikilo
znám spoustu starších lidí, co sedlá malýho fejzříka. Je to parádní motorka. Málem jsem jí měl taky. Proč si lidi kupujou jen to, co se jim líbí?
1 reakcí na tento příspěvek Fz1N pro začátečníka
Nicmene tezko se radi lidem,kteri jsou na litra zvykli. Mam kamarada,kterej ze simsona a pak z jawy 250tky presedl na horneta 600 a nekolik mesicu ho nevytocil na vic jak 6000ot/min, pritom ten hornet je do 10tisic uplne jak simson. Tezko rict, jak se zachova nezkusenej
Naposledy editováno 16.02.2009 19:18:50
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fz1N pro začátečníka
valentino111>jako musím se zasmát...většina piše FZ1 150 koní sebevražda apod. V kolika ot. má ta motorka ten výkon?kdo z vás jezdí v takových otačkách v provozu???Na FZ6 se člověk muže zabít stejně rychle jak na FZ1.libí se mu FZ1 ostatní ne, tak proc mu nutíte nejakou sestku?kdyby chtěl sestku tak si koupi sestku.a myslím si ze je to o tom co ma clovek v hlave a ne na cem jezdí.kdyz bud človek prase, tak se zabije za jawe350 nebo na FZ1,kdyz to má v hlavě srovnany tak muze jezdit na čemkoliv.a ze FZ1 neumí jet pomalu co to je za blábol???jako proč neumí jet pomalu?snad pojede tak jak ju řidič povede.
konečně objektivní příspěvek člověka, který zřejmě na rozdíl od většiny tady jezdí na motorce
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fz1N pro začátečníka
"stáhnout litra?" vzledem k tomu, jakej je tam průběh výkonu mi přijde lepší to šestikilo
snad jsem tak moc neřekla...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fz1N pro začátečníka
Jouwelka>meti>Jouwelka>ale vždyť se to dá stáhnout a až se na tom naučí tak si to nechá otevřít... copak tak by to nešlo když se mu líbí??
"stáhnout litra?" vzledem k tomu, jakej je tam průběh výkonu mi přijde lepší to šestikilo
snad jsem tak moc neřekla...
znamej koupil R1 tusim 05 s 25kW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fz1N pro začátečníka
SUPRMUF>valentino111>jako musím se zasmát...většina piše FZ1 150 koní sebevražda apod. V kolika ot. má ta motorka ten výkon?kdo z vás jezdí v takových otačkách v provozu???Na FZ6 se člověk muže zabít stejně rychle jak na FZ1.libí se mu FZ1 ostatní ne, tak proc mu nutíte nejakou sestku?kdyby chtěl sestku tak si koupi sestku.a myslím si ze je to o tom co ma clovek v hlave a ne na cem jezdí.kdyz bud človek prase, tak se zabije za jawe350 nebo na FZ1,kdyz to má v hlavě srovnany tak muze jezdit na čemkoliv.a ze FZ1 neumí jet pomalu co to je za blábol???jako proč neumí jet pomalu?snad pojede tak jak ju řidič povede.
konečně objektivní příspěvek člověka, který zřejmě na rozdíl od většiny tady jezdí na motorce
"Souhlasím a podepisuji v celém rozsahu" ....o5 rozumné slovo! Mnoho lidí si neuvědomuje, že na šestce je mnohdy těžší jet nežli na litru. Kratší kvalty, prudký nárůst výkonu, malý brzdný účinek motoru a podobně. Jen ať si koupí litra, protože pokud ho to bude bavit, nebude litovat a pokud ne, je jedno z čeho sleze :o)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fz1N pro začátečníka
Levhart>AgentMlicnak> Na pohodu jsem se dostal na 5,5l, níž to asi nepůjde ... . Ale myslím že to je na litra dobrý .
Ty jo..jak jsi jel? Já jsem se pod 6,5 nedostal ani omylem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fz1N pro začátečníka
Kony>
...Mnoho lidí si neuvědomuje, že na šestce je mnohdy těžší jet nežli na litru. Kratší kvalty, prudký nárůst výkonu, malý brzdný účinek motoru a podobně....
výborný, dlouho už jsem se tak nezasmál...
Váňa>Kony>
...Mnoho lidí si neuvědomuje, že na šestce je mnohdy těžší jet nežli na litru. Kratší kvalty, prudký nárůst výkonu, malý brzdný účinek motoru a podobně....
výborný, dlouho už jsem se tak nezasmál...
taky si říkám Že já blbec hned nekoupil přeplňovanou Busu... Tu ukočírovat je vlastně lehčí jak dvácu
SUPRMUF>valentino111>jako musím se zasmát...většina piše FZ1 150 koní sebevražda apod. V kolika ot. má ta motorka ten výkon?kdo z vás jezdí v takových otačkách v provozu???Na FZ6 se člověk muže zabít stejně rychle jak na FZ1.libí se mu FZ1 ostatní ne, tak proc mu nutíte nejakou sestku?kdyby chtěl sestku tak si koupi sestku.a myslím si ze je to o tom co ma clovek v hlave a ne na cem jezdí.kdyz bud človek prase, tak se zabije za jawe350 nebo na FZ1,kdyz to má v hlavě srovnany tak muze jezdit na čemkoliv.a ze FZ1 neumí jet pomalu co to je za blábol???jako proč neumí jet pomalu?snad pojede tak jak ju řidič povede.
konečně objektivní příspěvek člověka, který zřejmě na rozdíl od většiny tady jezdí na motorce
A kolik lidí dokáže ,,jezdit hlavou?" Začátečník zažije takovou euforii, že se stejně neudrží a potáhne pořádně za plyn. Cosi o tom vím. Začínal jsem na šestce a párkát jsem si pěkně málem rozbil hubu. Přitom když jsem ji kupoval, tak jsem říkal, že už nejsem nějaké mladé střelené pako a člověk, který mi ji prodával(Byl tehdy asi o 6let starší než já), říkal: já jsem si to taky říkal a lítal jsem na tom jak blázen.
Tu počáteční euforii z jízdy a síly stroje zvládne málokdo. Proto je lepší, když je takový člověk na nějakou dobu omezen výkonem stroje. Nehledě na to, že výkon stroje 150 koní a víc nevyužije na plno téměř nikdo a začátečník už vůbec ne. Tomu to maximálně, až nastane nějaká ta krizovka- a ta nastane, leda tak pomůže do hrobu.
valentino111>Jouwelka>meti>Jouwelka>ale vždyť se to dá stáhnout a až se na tom naučí tak si to nechá otevřít... copak tak by to nešlo když se mu líbí??
"stáhnout litra?" vzledem k tomu, jakej je tam průběh výkonu mi přijde lepší to šestikilo
snad jsem tak moc neřekla...
znamej koupil R1 tusim 05 s 25kW
to mu jako jela jedna svíčka, jo? tohle nežeru
Jouwelka>meti>Jouwelka>ale vždyť se to dá stáhnout a až se na tom naučí tak si to nechá otevřít... copak tak by to nešlo když se mu líbí??
"stáhnout litra?" vzledem k tomu, jakej je tam průběh výkonu mi přijde lepší to šestikilo
snad jsem tak moc neřekla...
jenže už je tu rozdíl ve váze a konstrukci. Já nikomu nechci nic vnucovat. Samozřejmě, že se dá dát nějaká zarážka k plynu, jestli je to karburátor, tak seškrtit na tom. Ale seškrcovat takovou motorku je hrozná blbost.
1 reakcí na tento příspěvek Fz1N pro začátečníka
Tak takovahle logika mi prijde vazne pekne uhozena. Podle vaseho popisu by byla nejlepsi motorka opravdu Busa atd. Jasne kdyz jedete normalne po silnici a je vsechno v pohode tak je nejspis litr fajn a zvladne to asi kazdej ale jakmile se dostanete do nejaky vyhrocenejsi situace tak ta motorka zacne bejt najednou moc tezka, zbytecne ucukana a nepratelska... Na zacatek by mela bejt proste nejaka user friendly motorka a pak treba koupit neco vetsiho. Dyt nikomu nic neutece.
Jo a jeste me pobavil prispevek ze sestistovky sou stejne jenomprestupni stanice na rok na dva... To je taky dobrej nesmysl. Ne kazdej prece skace hnedka na litra. Ledaskdo vystrida tech sestek vic a nebo se treba presoupne na jinou kategorii motorek ale do stejnyho objemu. Mam kamose a ten se bavi tim jak na malym SVcku dokazuje manikum na ronetech a fazerech (mluvim o sestkach) ze vykon v maximu neni zaruka ze budou rychlejsi. Dycky chtel TLko a kdyz sem ho posledne videl tak rikal ze si asi SVcko necha. Ze to vlastne docela staci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fz1N pro začátečníka
2 reakcí na tento příspěvek Fz1N pro začátečníka
a my se tu můžem hádat pořád dokola.
->Jouwelko...přeji ti mnoho a mnoho štastných a bezpečných kilometrů...skutečně ti je přeju.
meti>Takovýhle diskuse tu nemaj cenu, poněvadž starší a zkušenější lidi už se ani "neobtěžujou takovýma kravinama". A pak se má člověk zeptat ...
a my se tu můžem hádat pořád dokola.
->Jouwelko...přeji ti mnoho a mnoho štastných a bezpečných kilometrů...skutečně ti je přeju.
pravda, pravda. Ať to bude co to bude, tak hlavně ať mu to jezdí dlouho, dobře a bez nehod
valentino111>pylot> pokud člověk nemá v hlavě nasraný, tak se nemuže dostat do té vyhrocené situace vlastní chybou!!!už bych tohle téma neřešil.stejne si koupí co bude chtít...
Njn ale tak ne vzdycky se dostanes do maleru vlastni chybou. Nj ale tak ja se pripojuju k tomu ze uz sme mu rekli dost a je na nem co si z toho vezme.
meti>Takovýhle diskuse tu nemaj cenu, poněvadž starší a zkušenější lidi už se ani "neobtěžujou takovýma kravinama". A pak se má člověk zeptat ...
a my se tu můžem hádat pořád dokola.
->Jouwelko...přeji ti mnoho a mnoho štastných a bezpečných kilometrů...skutečně ti je přeju.
Děkuju po sezoně ti řeknu vic ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 3 | 31.5.2024 v 06:04 ALFA70 |
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 0 | 30.5.2024 v 18:11 šimon474 |
Rozvody Yamaha FZ1 N | Wirri | 3 | 27.3.2024 v 13:16 ja1 |
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | závoďáček-r1 | 11 | 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream |
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N | ondra-krajon | 14 | 22.11.2023 v 20:56 Garides |