potřeboval bych poradit, pořídil jsem si GSX 750 ES r.v. 85
Dal ji dohromady, ale objevila se závada a to že běži jen na tři válce. Vyndal jsem karburátory kompletně vyčistil kouknul jsem se na vačky, jiskra taky jde, ale pořád běži na tři. Číslo 4 je suchý.
Nevíte co by to mohlo být.
Díky za radu.
1 reakcí na tento příspěvek Běží na tři válce
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Běží na tři válce
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Běží na tři válce
Charlie9>naprcal> woe,ty perlis a predstav si ze me na jeden
máš to pokažené
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Běží na tři válce
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/yikes.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Běží na tři válce
Charlie9>naprcal> a co ted s tim :\ at koukam,jak koukam..nic nevidim..on mi je nekdo ukradl ne,nebudem to tu zasirat
prodej žu žlutou mrdku a je klid
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Běží na tři válce
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
naprcal>Charlie9>naprcal> a co ted s tim :\ at koukam,jak koukam..nic nevidim..on mi je nekdo ukradl ne,nebudem to tu zasirat
prodej žu žlutou mrdku a je klid
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/10.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
1 reakcí na tento příspěvek Běží na tři válce
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Běží na tři válce
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Běží na tři válce
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Jinak co cekas? ze ti nekdo takhle pres forum rekne vymen trysku ze 55 na 150 v kerbecu a pojede to ?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
ani jsem netušil že bude tolik reakcí. Jsem kutil amater každým coulem. Rád bych vylučovací metodou přišel na závadu. Včera jsem ještě otevřel víko ventilů a po vizuálním shlédnutí vypadá vačka v pořádku a stejnomněrně tlačí na oba sací ventily. I odpor válce je při otočení motoru(bez měřáku). Svíčky jsem vyměnil - žádná reakce. Tak usuzuji že to doopravdy bude asi karbík. Jen je mi divné že i když jsem je vymontoval, plováková komora byla zaplněná. Vyndal jsem i šoupě a vyčistil. To je také v pohodě, membrána je taky dobrá. Saci tryska je vyčištěná a přesto všechno nenasaje benzín do válce. Jo a baterka je nová a nabitá.
nechce se mi to dávat někam do servisu-je to docela drahý(jen jako poslední možnost).
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/9.gif)
Díky za rady.
2.nevím,jak je řešený sytič,u některých karbeců zůstává viset těsnící gumička a sytič proto nefunguje.to poléčí vteřiňák.
3.ještě by to mohla být totálně rozhozená synchronizace(otevřená klapka vyřadí sytič)
já osobně servisu taky nevěřím,seřizuju si sám a jezdím s FJ1200 turistiku do 130 pod 5 na sto.je ale pravda,že mám oproti originálu tvrdší převody.ten motor to stejně nepozná.tak ať to šlape,tyhle staré motory mají své kouzlo.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
Rozebral jsem snad postupně vše, ale jako poslidní jsem vyměnil ze zoufalství podlakovou a sací hadičku. Obě sem dal hrubší. Nevím proč, ale už mám zase 4val!
Mám taky jednu otázku:
Nemůžu sehnat přepákování zadního tlumiče, chci trochu zvednout zadek, ale nastavení na tlumiči žádné.
Pomóc
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Ta sračka (Natural 95),co je teď jedině k mání (teda vyjma
OMV / Carrera 100 a Benzina+ / Verva 100, který nemají žádnou
"bio-složku"),
má jednu úžasnou vlastnost a sice, že ucpává VOLNOBĚŽNÝ trysky
(a motoservisy na tom dělají docela slušný peníze...,když
je vyčistí). Mýmu synkovi šla Katana 1100 (GSX1100S) taky"na tři"
a nešlo ji ani rozjet přes spojku - po vyčištění volnob.trysek
zase jako nová .....
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Spojka Suzuki GSX 750 ES/EF | beryp | 11 | 25.2.2021 v 12:29 beryp |
Teče olej z víka Suzuki GSX 750, Suzuki GSX 600 F, Suzuki GSX 750 F, ... | CZmarty | 5 | 23.8.2020 v 16:00 CZmarty |
Brzdové destičky Veteráni Honda XRV 750 Africa Twin, Suzuki GSX-R 1300 Hayabus... | svandasek | 6 | 7.5.2019 v 22:08 svandasek |
Čidlo teploty oleje Suzuki GSX 750 ES Suzuki GSX 750 ES/EF | Q_u_i_c_k | 0 | 5.3.2019 v 21:39 Q_u_i_c_k |