Téma: Na co si dát pozor u GSX 750 F
25.1.2009 v 20:48
Ahoj lidi.
Tak nějak jsem po dlouhém vybírání a prhlížení co koupit vybral tuto motorku. Vás kdo s touto moto máte nějaké zkušenosti bych chtěl požádat o nějaké info na co si dát pozor při koupi tohoto stroje. Popřípadě nějaký další klady a zápory. Děkuji.
Tak nějak jsem po dlouhém vybírání a prhlížení co koupit vybral tuto motorku. Vás kdo s touto moto máte nějaké zkušenosti bych chtěl požádat o nějaké info na co si dát pozor při koupi tohoto stroje. Popřípadě nějaký další klady a zápory. Děkuji.
Anketa: je to dobrá volba po MZ 150 a Jawa 350?
ANO
18
NE
4
1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor u GSX 750 F
asi tak obecně
Motor je podobný banditu a Inazumě, takže držák, toho bych se ani tak nebál, takže klasika, stopy po případné kolizy )rovnaný rám, vařené kapoty, odřený motor a výfuk atd.)
Motor je podobný banditu a Inazumě, takže držák, toho bych se ani tak nebál, takže klasika, stopy po případné kolizy )rovnaný rám, vařené kapoty, odřený motor a výfuk atd.)
2 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor u GSX 750 F
Osobně nemám zkušenosti s GSX 750F, ale myslím si, že po MZ a Jawě ti bude připadat těžká. Viděl jsem, že velká hmotnost je poměrně často zmiňované mínus tohoto typu. Má to něco kolem 210 kg (bez náplní). Já osobně bych si na ní netroufnul (průpravu mám podobnou - Simsonu / MZ250).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u GSX 750 F
MartinGS500> No jediný z čeho mám toršku strach je právě ta váha a manipulace na místě s ní. Nejsem žádnej velkej silák ale zase něco zvládnu. Tak uvidim. V úterý se na tom projedu a když se mi bude zdát že je to na mě těžký tak to asi nekopim, ale taky jsem to četl že je to těžký no. Ale zase jsem jel párkrát na kámošově africe a taky jsem jí zdolal a ta je tou váhou ještě vejš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u GSX 750 F
MartinGS500> snad jen ta manupulace na místě je oproti 350 horší, ale já sem NTV skoro víc jistější jak na Jawce (hlavně oproti 350 bych řekl, že je GSF daleko nižší a úplně jinej posaz.)
No mrkni na cenu pneu, zase taková láce jako na Jawce to není, to jestli to jen padlo nebo spadlo za jízdy poznáš podle škrábanců
No mrkni na cenu pneu, zase taková láce jako na Jawce to není, to jestli to jen padlo nebo spadlo za jízdy poznáš podle škrábanců
Slow> No jasný, tak jsem s nim mluvila dá mi k tomu ještě jednu sadu pneu kde má předek asi 70% a zadek asi 50%, takže pořád lepší než nic. Je mi jasný že cokoliv na to budu kupovat bude cenově jinde než na jawce nebo MZ.Na ty škrábance jsem právě zvědavej. Uvidíme jak to bude vypadat když je to z roku 1999 a chce za to 46tis.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u GSX 750 F
rightwing> No uvidíš, no. Africa je něco trochu jinýho. Taky jsem na ní párkrát jel a ta její kila jako by se na ní při pohybu ztratila. Jinak ale na místě je to peklo. Neumím si to představit naložené, se spolujezdcem, jak to držím jednou nohou někde na semaforu... Nakolik hraje roli stavba enduro oproti cesťáku GSX nevím. Když jsem hledal pro sebe motorku, tak jsem jich pár oseděl a koupil to, co mám. Prostě nakonec vyhrála ovladatelnost. Na cestování je ale třeba GSX asi docela super, to jasná věc...
1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor u GSX 750 F
šel sem na ni z kozího decha...
první týden sem to 2 x položil, pak ještě 2x ten samý rok...
Vše bez řidičáku jojo vzpomínky na mládí
první týden sem to 2 x položil, pak ještě 2x ten samý rok...
Vše bez řidičáku jojo vzpomínky na mládí
1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor u GSX 750 F
jj, z počátku ti bude váha trošku vadit, ale člověk se naučí a celkem rychle si na to zvykne. Třeba u mě v autoškole hned první den (to jsem měl za svůj život na motorce najeto přesně 0,0km) posadili na inazumu (skoro ta samá, ale bez kapot) plus instruktor co měl tak 90kg pěkně dozadu a bylo celkem veselo ... Zase ti to vynahradí velmi pohodlným cestováním.
Naposledy editováno 25.01.2009 22:15:53
Naposledy editováno 25.01.2009 22:15:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u GSX 750 F
GSX> No to doufám že si zvyknu, ale ještě jsem jí nekoupil, uvidm jak to bude vypadat. Mám vyhlídnutejch i pár dalších krasavic. Ze začátku než si na ní trošku zvyknu tak budu určitě jezdit sám a až jí dostanu trochu do ruky tak s přítelkou ktrá váží asi 60 kg, tak doufám že to zmáknu. O to cestování mi jde především. Nejsem z těch který lámou rychlostní rekordy ale radši se jedu v klidu někam podívat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u GSX 750 F
rightwing>GSX> No to doufám že si zvyknu, ale ještě jsem jí nekoupil, uvidm jak to bude vypadat. Mám vyhlídnutejch i pár dalších krasavic. Ze začátku než si na ní trošku zvyknu tak budu určitě jezdit sám a až jí dostanu trochu do ruky tak s přítelkou ktrá váží asi 60 kg, tak doufám že to zmáknu. O to cestování mi jde především. Nejsem z těch který lámou rychlostní rekordy ale radši se jedu v klidu někam podívat.
Tak jestli ti jde o tohle,tak je to super motorka a váhy se vůbec neboj!
1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor u GSX 750 F
Tuto motorku jsem mel a byl jsem s ni velice moc spokojeny mel jsem uz ten novy model r.v.98 prechazel jsem na ni z hondy cb 500. A oproti cbcku bych rekl ze byla lip ovladatelna. Ma super sedlo aspon pro me hodne pohodlne. S nicim jsem problem nemel. Mel jsem ji rok a najel jsem asi 16000km. Potom jsem koupil Bandita 12ctku S a abych pravdu rekl tak lip se me jezdilo na GSXku. BAndit ma sice silu ale neni tak ovladatelny pro me ani tak pohodlny jak GSX. Na Banditu najedu 100km a zacina me bolet prdel na GSX zacinala bolet teprv az po 200. Je to dobra motka a klidne bych do ni sel znovu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u GSX 750 F
brb> no na cb 500 jsem najezdil asi 500 km a je na mě trošku malá, a pokud říkáš že je hůř ovladatelná než to gsxfko tak hurá. O banditu jsem taky přemejšlel ale o 6ce, dvanáctka by na mě byla moc pro dá se říct "začátek". Díky za info.
1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor u GSX 750 F
Tak jsem s chlapíkem domluvenej a v pondělí pro ní jedu. Dneska jsem se tam byl podívat je úplně v pohodě, nějakej škrábanec má ale to se dá u deset let starý motorky čekat. Na to stáří je fakt v pohodě. Tak doufám že poslouží.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u GSX 750 F
rightwing>
jj přesně ,nemůžeš čekat že to bude novej stroj.Hlavně aby makala motorově a určitě budeš spokojenej
jj přesně ,nemůžeš čekat že to bude novej stroj.Hlavně aby makala motorově a určitě budeš spokojenej
Přidávám své zkušennosti - požná pozdě,ale aspoň pro další adepty tohoto mota(konec dubna 2009),ale když jsem kupoval svoji GSX 750 (1992), najeto prý asi 25 tis km a prý nová spojka, tak jsem koukal hlavně na vizuální stav motoru, rámu, plastů, tlumičů ,kde něco teče a vůbec jak je v "původním" stavu, abych viděl,jak mi "kecaj" při prodeji. Při zkušební jízdě jsem zjistil,že to vůbec nesedí na silnici. Bylo jasné, že že jsou nutné nové gumy a díky kmitání za jízdy a problémech v zatáčkách i nové ložiska v hlavě řízení. Při brzdění šla motorka docela na předek a na "doraz". Další problém byl při startu po delší (týdenní) odstávce, byl problém to nastartovat (podtlakový ventil benzínu v nádrži). Jinak motoricky v pohodě.
Vzhledem k tomu, že je to opravdu zřejmě "držák", tak po výše uvedených svépomocných pracech na údržbu (výměna obou ložisek řízení, vyvložkování závitu výpustného šroubu jednoho předního tlumiče - vytékal olej a bylo ho tam málo, nové obě pneumatiky, nová řětězová sada, nové brzdové destičky, výměna všech náplní včetně oleje v tlumičích a vyčištění všeho, na co jsem přišel), to jezdí jako z praku... Naprostá pohoda. Spotřeba okolo 5-7 litrů, dle jízdy a díky tomu, že je to "sportovní "cesťák" tak i dlouhé trasy nejsou opravdu vůbec žádný problém (viz můj profil). A suchá váha 207kg je naprosto v pohodě (není to ale superport vážící 180kg...).
Jelikož jsem jezdil mimo jiné i na mnoha typech Jawa 350, mohu říct, že jízda na tomto je opravdu "pocitově" o mnoho bezpečnější a v pohodě a pokud si tu váhu "uvědomíš" při opravdu pomalé jízdě a např. při otáčení (a naklonění) motorky skoro na místě - pokud se na to nepřipravíš, tak jí (a každou jinou motorku) prostě položíš, nebo to prostě zašprajcuješ nohou co to půjde...
Při jízdě je to ale naprostá pohoda (až zrádná).
A pokud někdo touží po servisním manuálu (anglicky), tak ho najde v v mém profilu.
Jinak přeji všem mnoho bezpečných kilometrů...
Naposledy editováno 29.04.2009 00:24:37
Vzhledem k tomu, že je to opravdu zřejmě "držák", tak po výše uvedených svépomocných pracech na údržbu (výměna obou ložisek řízení, vyvložkování závitu výpustného šroubu jednoho předního tlumiče - vytékal olej a bylo ho tam málo, nové obě pneumatiky, nová řětězová sada, nové brzdové destičky, výměna všech náplní včetně oleje v tlumičích a vyčištění všeho, na co jsem přišel), to jezdí jako z praku... Naprostá pohoda. Spotřeba okolo 5-7 litrů, dle jízdy a díky tomu, že je to "sportovní "cesťák" tak i dlouhé trasy nejsou opravdu vůbec žádný problém (viz můj profil). A suchá váha 207kg je naprosto v pohodě (není to ale superport vážící 180kg...).
Jelikož jsem jezdil mimo jiné i na mnoha typech Jawa 350, mohu říct, že jízda na tomto je opravdu "pocitově" o mnoho bezpečnější a v pohodě a pokud si tu váhu "uvědomíš" při opravdu pomalé jízdě a např. při otáčení (a naklonění) motorky skoro na místě - pokud se na to nepřipravíš, tak jí (a každou jinou motorku) prostě položíš, nebo to prostě zašprajcuješ nohou co to půjde...
Při jízdě je to ale naprostá pohoda (až zrádná).
A pokud někdo touží po servisním manuálu (anglicky), tak ho najde v v mém profilu.
Jinak přeji všem mnoho bezpečných kilometrů...
Naposledy editováno 29.04.2009 00:24:37
No tak jsem jí nakonec koupil, řetězovka je opravdu nová, to je v pohodě, ta váha je při manipulaci na místě trochu znát ale dá se na to zvyknout když s tím člověk torochu počítá. Co se týká jízdy, jede to opravdu jak splašený, ikdyž já jako pohodář stejně jezdim tak do těch 130, pak už to i přes plexi trošku fouká a ležet na tom mě neba.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u GSX 750 F
rightwing> Zdravym mam gsx 750 f rok 1992 a nemohu si to vynachvalit mnel jsem i gsx 1100 f ale kvuli vaze a sptrebe jsme ji prodal ted mam 750 a je to super necha se i polozit do zatacek cos se o 1100 neda rict te se tam vubec nechtelo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivoměr Suzuki GSX 750 F | Tkolda | 7 | 31.3.2024 v 13:31 Tkolda |
Suzuki GSX 750 F nerfunkční dálkové... Suzuki GSX 750 F | Balthus | 14 | 27.9.2023 v 16:04 Balthus |
Suzuki GSX F 750 2001, led blinkry ... Suzuki GSX 750 F | Balthus | 17 | 4.5.2023 v 20:41 Balthus |
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Suzuki GSX F 750 2001 chrupne při ř... Suzuki GSX 750 F | Balthus | 9 | 21.8.2022 v 16:31 Balthus |