globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640
 
27.12.2008 v 20:44
MAM JAWU 350 tip 640 poradi negdo jde kour z vyfuku hm ???
Předchozí
1... 4 5 6 7
Následující

(reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

10.1.2009 v 21:38 | Nahoru | #181

trungsi>No mluvím vaší řečí....



jo? tak se rozviň

1 reakcí na tento příspěvek Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

10.1.2009 v 22:28 | Nahoru | #182
Jako spacák nebo jako karimatka???

(reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

11.1.2009 v 10:44 | Nahoru | #183

trungsi>Jako spacák nebo jako karimatka???



Dalsi tema kteremu "rozumis"?

1 reakcí na tento příspěvek Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

11.1.2009 v 12:00 | Nahoru | #184
Je slušné odpovídat.A bylo my tu od vás řečeno,že mám být slušný.
martyzostravska mi psal tak se rozviň tak jsem mu slušně odpověděl.Copak ty už nečteš ani o dva řádky výš????

(reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

26.1.2009 v 23:23 | Nahoru | #185
trungsi> Chlape, nechci tě urazit, ale v hodně věcěch máš zkreslený informace. Neříkam, že úplně špatný, ale dost zkreslený.
Ostatní, kteří ti tu oponují, mají , bohužel pro tebe, pravdu... Sám mám 640ku a dost se o ní zajímam. Čerpam informace z manie, knížek a od zkušených motorářů, takže můžu srovnávat.
Napiš prosím tě tvé zkušenosti a hlavně názory na www.jawamania.info a hoď sem na tvuj příspěvek odkaz, jsem zvědavej, jak tě vyhlásí (a nebude to tím, že nebudou chtít uznat tvoje zkušenosti...)

Co se týká zajíždění - M2Tčkem zajíždět je hrozná raubířina, i když se to samozřejmě dá, ale lepší je trochu kvalitnější olej a časem přejít na opravdu kvalitní

Spotřeba ovlivněná olejem - BLBOST - skutečně se dá v laboratorních podmínkach prokázat změnu spotřeby o cca 1%, ale to je z 5 litrů 50cl - v provozu neměřitelný

Degradace oleje - u 2T blbost, ten než se stihne vzpamatovat, tak je z výfuku venku, nacož aby degradoval, to se týká 4T

Valvoline - opravdu oleje nic extra, Shell je lepší. Je to hodně ovlivněné indexem kouřivosti, který má Shell lepší. Já osobně mám Oilmastera a jezdím na Castrol Power 1 Racing 2T (1l za 520 Kč). Vynikající olej, ale hrozně drahej. Mě se teda daří přes kámoše ho shánět za cca 220Kč, takže to už je přijatelná cena. Oilmaster nastavenej na cca 1:60ti. Kouří jen za studena, za tepla jen při maximální zátěži a ne moc. Koncovky výfuku mírně zaolejované. Vše v přijatelné míře.

Oleje Husqvarna - NEBRAT !!! Spousta lidí na to zadřelo. Jde hlavně o to, že jsou to oleje do vysokootáčkových motorů, které dosahují vyšších teplot. Takže olej se nekvalitně spaluje a špatně maže.

Clonka - určitě proříznout a hlavně přetryskovat na HT92 (popř. 95). Taky zkontrolovat směs. Je to jedna z mála opravdu základních a účinných úprav. Ostatní úpravy většinou jsou moc nákladné a efekt neni za tu cenu nic extra...

Leštění kanálků - BLBOST !!! Kanálky jsou lepší mírně zdrsněné než vyleštěné -> lepší proudění vzduchu - laboratorně zjištěno (potvrdí každý strojař). Dobrý vliv má slícování přírub karburátoru s mezikusem a válcema. Díky nepřesnostem ve výrobě jsou mezi přírubama "schody", které vytvářejí turbulence vzduchu. Tím dochází k nerovnoměrnému plnění válců. Pak je např. 60% směsi v pravém válci a 40% směsi v levém. To působuje větší vibrace motoru, nepravidelný chod, špatný volnoběh a větší kouřivost jednoho výfuku oproti druhému. Na každý jawě je tohle slícování dobrý udělat, nepřesnosti z výroby jsou opravdu ohromný (já měl i 2 mm ) Opravdu jsem poté pocítil klidnější chod motoru.

Když jsem dal nové svíčky (BRISK jsou lepší než NGK pro 350ku, víc vydrží), upravil clonku, přetryskoval a slícoval příruby, tak jsem dosáhl lepšího chodu motoru a zvedli se mi max. otáčky z 5300 ot/min na 6500 ot/min. Což o něčem svědčí. I pružnost motoru je lepší. Jiné větší úpravy na motoru nehodlám dělat - jsou to vyhozené peníze, větší potenciál ten motor nemá.

Sakra, to jsem se rozepsal. Ale na cokoliv se koukněte na mánii, je tam úplně všechno, jen hledat a opravdu je tam spousta odborníků, kteří jsou v tom kovaný a nejsou to jenom nějaký náctiletý smradi, kteří by měli potřebu machrovat

Jawkám ZDAR

(reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

27.1.2009 v 01:05 | Nahoru | #186
KAKALIN> Ahoj, měl jsem s Jawou stejnej problém. Málo jsem promíchal po tankování, dostal se mi olej do karburátoru a bylo vymalováno. Motorku jsem měl tehdy jen chvilku a to, že má zasviněnej vzduchovej filtr jsem netušil, ten kluk se dušoval, že to má špígl-nýgl. Takže nezapomeň ani na filtr. Ten byl prej tím hlavním problémem a ten olej to dorazil.
Ahoj, Mirek

Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

27.1.2009 v 16:40 | Nahoru | #187
Kontrola po koupi musí být...To ti řekne každý......

1 reakcí na tento příspěvek Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

27.1.2009 v 18:09 | Nahoru | #188
Mě kouří stará...a neztěžuju si

(reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

27.1.2009 v 23:13 | Nahoru | #189
dr.dainese>
no tak to mě taky a někdy i víc než ta jawka A jak tak nad tím přemýšlím, tak i z výfuku občas cintá "olej"

Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640

28.1.2009 v 11:11 | Nahoru | #190
nemáš pít tu kofolu..jsem ti říkal,že to barví mrdku
Předchozí
1... 4 5 6 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist