Naposledy editováno 27.12.2008 10:45:16
1 reakcí na tento příspěvek Kdo jste dělal design pro Moto FGR V6???
Naposledy editováno 26.12.2008 23:57:06
3 reakcí na tento příspěvek Kdo jste dělal design pro Moto FGR V6???
Dawe02> Ale zas tak špatný to není, ne? Třeba se jim to bude hodit jako inspirace... A když ne, tak se alespoň pobaví...
WenCa>PosMiros> Na každé straně jsou 2 a pod sedlem taky 2
Dawe02> Ale zas tak špatný to není, ne? Třeba se jim to bude hodit jako inspirace... A když ne, tak se alespoň pobaví...
já vím ale stejně to vypadá divně
teď sem si v duchu představil jak by vypadalo 6 výfuků pod sedlem a to by byla brutalita
2 reakcí na tento příspěvek Kdo jste dělal design pro Moto FGR V6???
2 reakcí na tento příspěvek Kdo jste dělal design pro Moto FGR V6???
[img]
RRudak> moc pěkný
Naposledy editováno 01.01.2009 16:31:42
1 reakcí na tento příspěvek Kdo jste dělal design pro Moto FGR V6???
Môj návrh motocykla FGR 2500 V6 zaslaný 30.12.08.
[img] mojom prípade nesie v duchu ľahkého a super výkonného stroja, niečo ako Ferrari medzi štvor-kolesovými tátošmi. Pre projekt som uplatnil viacero vlastných a netradičných riešení:
1: Natáčacie excentere s priemerom cca 150 mm na konci zadnej kyvnej vidlice pre možnosť menenia rozvoru alebo výšky sedadla.
2: Predné brzdiče umiestnené z prednej časti pre dokonalé chladenie a brzdové kotúče s veľkým priemerom pre účinné brzdenie.
3: Tlmič výfuku pre predné válce je umiestnený pozdĺžne pod motorom z ľavej strany, tlmič pre zadné valce priečne pod kyvnou vidlicou pred zadným kolesom.
4: Odpruženie/tlmenie zadnej kyvnej vidlice výriešené jedinou jednotkou "Monoshock" z ľavej strany a umiestnené pozdĺžne pod zadnou kyvnou vidlicou pre zníženie ťažiska.
5: Zadná kyvna výdlica zvarená z dvoch vysoko pevnostných tenkostenných trubiek ohnutých do tvaru U.
6: Dvoj farebná kombinácia, červená zo žltým rámom a kyvnou vidlicou.
Mám pripravených viacero dalších "lahôdkových" dzajnérskych a konštrukčných riešení pre úsporu hmotnosti, centralizovanie a zníženie ťažiska...
[img]
Naposledy editováno 10.01.2009 08:33:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo jste dělal design pro Moto FGR V6???
1: excentry dobry (nikoliv ale originalni) napad...ale velikost je obludna.
2: v tom meritku v jakem to mas ocividne navysovani neodpruzenych hmot, drahe reseni+kopirovani Buella
4: katastrofalni kinematika+nachylnost ke snadnemu poskozeni (pistnice moc na rane, pruzina taktez)
[img] se mi líbí - inspiroval ses u Bimoty?
(a štítek by se dal k Tvém návrhu krásně přiděl i dost velký - bez "hyzdícího efektu" )
Dawe02>muscle_biker> ja tam vidim nekolik naprosto zasadnich nedostatku:
1: excentry dobry (nikoliv ale originalni) napad...ale velikost je obludna.
2: v tom meritku v jakem to mas ocividne navysovani neodpruzenych hmot, drahe reseni+kopirovani Buella
4: katastrofalni kinematika+nachylnost ke snadnemu poskozeni (pistnice moc na rane, pruzina taktez)
[img] 1-excentre, súhlasim čiastočne: ano excentre na konci kyvky použivajú niektoré bajky ale len s malým priemerom s funkciou šponovania retaze ale nie menenia rozvoru. Zadavateľ určil rozvor 1525-1565mm čo je žalostne málo na krutiaci moment +200NM, tam musí byť možnosť nadstavenia aspon do 1650mm, a pokiaľ konkrétny konečný majiteľ bude častejšie preferovať zákrutovite trasy a krátke rovinky s citlivejšími rozjazdmi, zvolí 1525mm.
bod 2-brzdy,kotúče, nesúhlasím: ja si myslím skor opak že toto prevedenie by malo byť ľahšie oproti tradičným brzdičom pretože pri veľkom priemere kotučov stačia lahké trojpiestiky namiesto tažkých šesťpiestikov a takisto kotúče stačia subtilnejšie pri tak veľkom priemere a možu byť jednoducko uchitene po obvode na ráfik, nakoniec keby to nebolo lepšie Erik Buell by to tam nedával. Súhlasim ale že toto prevedenie vrátane exotických uchytov brzdových strmenov može prevetrať penaženku.
bod 4-excentrický umiestnený tlmič, nesúhlasím: napríklad na 300-kilovom Pan-europane 1100 s tatrovackým krutiacím momentom je takisto len jeden tlmič excentricky umiestnený na lavej strane, mnohí amíci maju najazdené cez 200.000 míl a nikto sa na nejaké krutenie, vlnenie alebo poruchovosť nestažuje. Odletejúce kamienky a blato naopak práve presne triafaju klasický centrálne umiestnený pro-link tlmič ako tento z boku pod vidlicou a piestnicou vzadu pri rozete.
Toť môj názor, Páni hodnotíme dalej...
[img]
Naposledy editováno 10.01.2009 10:33:09
ad 2: tak jak to mas ty to je technologicky drahe, to je jasne...dalsi vec je tuhost te brackety...Buell to pouziva jako exkluzivni prvek, jinak to moc vyhod neprinasi, venec je na kotouci to nejhmotnejsi, unasece jsou Al a moment setrvacnosti klasickeho dvoukotouce je ve srovnani s timto obvodovym kotoucem mensi (pri ekvivalentnim reseni)!
ad 3: tebou nacrtnute reseni je nefunkcni. Pokud se tlumic umistuje podelne, pak s prepakovanim nebo naprosto jinym geometrickym usporadanim, predstav si funknci toho co je na obrazku. Kinematicky to je nejhur jak muze byt.
edit: aby to nevyznelo jako ze to jen shazuju...to neni ucelem. Jen z mechanickeho hlediska to nejsou "uchvatna" reseni ale spise nevhodna.
Naposledy editováno 10.01.2009 11:20:07
Tenhle projekt je V6 a tak si myslim že to bude chtít něco inovativního, brutálnějšího . Prostě podle mě se retro ditazj moc nehodí k V6....
1 reakcí na tento příspěvek Kdo jste dělal design pro Moto FGR V6???
[url=
Naposledy editováno 10.01.2009 13:10:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo jste dělal design pro Moto FGR V6???
Naposledy editováno 10.01.2009 13:13:23