1 reakcí na tento příspěvek Pro okruhové střelce - čidlo náklonu motocyklu
2 reakcí na tento příspěvek Pro okruhové střelce - čidlo náklonu motocyklu
2 reakcí na tento příspěvek Pro okruhové střelce - čidlo náklonu motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro okruhové střelce - čidlo náklonu motocyklu
joone>konečně špageta ... dave od tebe sem čekal že budeš vědět že při jízdě ti to spínat(rozpínat) nebude ... jen když bude někde jinde chyba
Takže z toho plyne co? Že se to při jízdě nesepne, pokud neuděláš nějakou jinou chybu, nebo to sepne až už opravdu motka leží na boku?. Víš to jistě?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro okruhové střelce - čidlo náklonu motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro okruhové střelce - čidlo náklonu motocyklu
Dawe02>Jerry001> pokud mas skutecne to mechanicke provedeni (2 vodice) muzes byt klidnejsi, protoze pokud neni vadne, pak skutecne setrvacna sila (odstrediva fakt nee) pri prujezdu zatackou zpusobi mensi indikovany naklon. Pokud mas 3 vodicove provedeni jako ja, bude to jak jsem psal vys.
Podle manuálu je tam tohle, prakticky se budu muset podívat.
[img]
matrixbiker>já to snad na motorce nemám pač když sem s tim seknul tak motor běžel dál což je sice na pytel ale lepší než chcíplá motorka v zatáčce
¨souhlasím stejný případ i u mě :)
PS.: Dawe02 jaký máš obor a školu?
1 reakcí na tento příspěvek Pro okruhové střelce - čidlo náklonu motocyklu
matrixbiker>já to snad na motorce nemám pač když sem s tim seknul tak motor běžel dál což je sice na pytel ale lepší než chcíplá motorka v zatáčce
nemáš, 99-00 je karbec, ten náklonový čidlo nepotřebuje, Motor zhasne "změna" hladiny v karbecích při poloze vleže.
( Dawe neopovažuj se mě opravit :D )
Dawe02>Jerry001> pokud mas skutecne to mechanicke provedeni (2 vodice) muzes byt klidnejsi, protoze pokud neni vadne, pak skutecne setrvacna sila (odstrediva fakt nee) pri prujezdu zatackou zpusobi mensi indikovany naklon. Pokud mas 3 vodicove provedeni jako ja, bude to jak jsem psal vys.
Když já právě kvůli fyzice neudělal přijímačky na vejšku
Podle manuálu je tam tohle, prakticky se budu muset podívat.
[img] to přesně podle odrázku, z čidla vedou 2 vodiče, černý a černý s bílým pruhem do spojky a ze spojky pokračuje černý a černý s hnědým pruhem.
1 reakcí na tento příspěvek Pro okruhové střelce - čidlo náklonu motocyklu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro okruhové střelce - čidlo náklonu motocyklu
dewwil>Taky mám na TL1000R Tip Over Sensor jako je tu na obrázku, stačí vzít trochu el. pásky, namotat na ten půlkruh jak po něm lítá ten prstenec a nevypne se ani když hodíš trojitýho Lindbergra A to za cenu cca 5Kč.
No to uz je lepsi tam namisto TO pripajet ten 60 kOhm odpor za 3kc nemyslis? A on hlavne chtel, aby mu zustala funkcnost
Jerry001> v tom pripade si zkus jestli chodi hladce a nech ho tam.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro okruhové střelce - čidlo náklonu motocyklu
dewwil>Dawe02> No tvoje varianta je levnější Ale jde o to pájení, každej není tak zručnej Jinak funkčnost ti zůstane pokud ten oblouk neobalíš celej ale jen o ty stupně který potřebuješ na okruhový ježdění, mám to nastavený na 75° a vyzkoušeno, funguje.
Dík za radu, to vypadá jako komplexní řešení mého problému
Dawe02>dewwil>Taky mám na TL1000R Tip Over Sensor jako je tu na obrázku, stačí vzít trochu el. pásky, namotat na ten půlkruh jak po něm lítá ten prstenec a nevypne se ani když hodíš trojitýho Lindbergra A to za cenu cca 5Kč.
No to uz je lepsi tam namisto TO pripajet ten 60 kOhm odpor za 3kc nemyslis? A on hlavne chtel, aby mu zustala funkcnost
Jerry001> v tom pripade si zkus jestli chodi hladce a nech ho tam.
Ještě to promyslím a uvidím, pro co se rozhodnu. Ještě jednou dík za rady.
Hejnoptaku píše: Tak ja to slysim poprve, ze to existuje a 43 stupnu je na okruh asi malo.
Ahoj,
43 stupnu je urcite naprosto dostatecne i na okruh i pro Marka Marqueze.
Tech 43 stupnu totiz nereprezentuje naklon motorky vuci vozovce za jizdy behem zatacky. Ale uhel mezi svislou osou motorky a mezi souctem vektoru gravitacni a odstredive lateralni sily.
Hrubym odhadem, kdyz ti motorka spadne dokonale na bok a zustane lezet, tak na senzoru naklonu bude 70-90 stupnu podle typu motorky, podle tvaru boku, vyfuku riditek a tak. Proste dost na to aby se cidlo mezi 43-65 stupnu seplo.
Naopak kdyz nekdo jede v zatacce a jeho bike ma uhel se zemi rekneme 45 stupnu. A pro jednoduchost odstrediva sila v zatacce bude 1G, gravitacni 1G, tak vysledny uhel na merici naklonu bude 22,5 stupne. Takze hooooooodne s velkou rezervou se rozhodne motor nevypne.
------
Telemetrie, ktere ukazuji okamzity naklon jej neberou pouze ze smeru vektoru pretizeni, to by nikdy nefungovalo. Je to kombinace smeru a velikosti, ocistena od podelnych sil (ciste osa Z a lateral).
PS: jednou mi blinkry vyhodily elektricky okruh co je na 10A pojistce, ta bohuzel selhala, neprepalila se a tak to odnesla pojistka "bank angle", ktera obsluhuje ten bezpecnostni element co vypne motor. A bez varovani se mi pri predjizdeni v zatacce vypl motor.......... FUJ
1 reakcí na tento příspěvek Pro okruhové střelce - čidlo náklonu motocyklu
Naposledy editováno 17.05.2018 23:32:47
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro okruhové střelce - čidlo náklonu motocyklu
se-se píše: Výsledný součtový vektor síly gravitační a odstředivé vždy spojuje těžiště s bodem styku s vozovkou .
tohle je trosku blbost, ne?
vysledny vektor sily "hmoty" motorky (a chybi ti tam jeste sila od zpomaleni/zrychleni) vychazi z teziste a nema sebemensi potrebu se spojovat s bodem styku s vozovkou.
V bodu styku s vozovkou je sila normalova (od tihy) a sila od valiveho a treciho odporu.
Jinak pokud tam neni gyroskop, tak mi to vychazi stejne jako tobe.
Soustavy jsem uvolnoval naposled pred 15 lety, tak je dost mozny, ze pisu blbosti
Naposledy editováno 18.05.2018 08:19:27