globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak často necháváte seřídit ventily?
 
2.1.2009 v 12:34
Zdravím, zajímalo by mě jak často necháváte seřídit ventily a podtlaky na karbanátcích.Řídíte se zásadně tím co píše výrobce? nebo čekáte až to přestane jet
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Jak často necháváte seřídit ventily?

2.1.2009 v 15:06 | Nahoru | #31

lubin>dle manuálu...to jsou otázky teda....


no tak teda pardon........

1 reakcí na tento příspěvek Jak často necháváte seřídit ventily?

2.1.2009 v 15:11 | Nahoru | #32
ale hovno pardón...já jen, že Zephyr je nádherná motorka a kvůli pár kačkám bych nerad, abys ji podpálil...třeba...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak často necháváte seřídit ventily?

2.1.2009 v 15:22 | Nahoru | #33

lubin>ale hovno pardón...já jen, že Zephyr je nádherná motorka a kvůli pár kačkám bych nerad, abys ji podpálil...třeba...


tak to já zase nejsem takovej šetřílek že bych ji kvůli pár penězům zkurvil.......jenom mě to zajímalo, protože třeba s těma karbcema jsem slyšel že to není tak horký....resp. se servisujou klidně po delší době než udává serviska ....jakej máš na to názor ty?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak často necháváte seřídit ventily?

2.1.2009 v 15:36 | Nahoru | #34

Lada.s>Anti>Nedělám ani jedno ani druhé.
ventily na KLR jsou vymezeny podložkami.

to že jsou vymezeny podložkami neznamená že se nemusí kontrolovat a seřizovat



jo, pak nemaj bejt podpálený sedla a zralý na repas, když neděláš na ventilech vůle

Jak často necháváte seřídit ventily?

2.1.2009 v 16:16 | Nahoru | #35
dělam si servis sam,co je na tom zkontrolovat vule, popřipadně nechat obrousit na magnetce podložky.pak jsem si 100% jisty že jsem to udělal. jsou servisy kde jsou dobří, ovšem je spoustu servisu kde jen naučtují a neudělají. jsem nazoru, (teda pokud člověk ma k tomu svou dilnu, popř.nejaky koutek) ty penize raději investovat do vybavení a i laik podle manualu dokaže vyměnit olej, zkontrolovat ventily atd..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak často necháváte seřídit ventily?

2.1.2009 v 16:44 | Nahoru | #36

krf>Lada.s>Anti>Nedělám ani jedno ani druhé.
ventily na KLR jsou vymezeny podložkami.

to že jsou vymezeny podložkami neznamená že se nemusí kontrolovat a seřizovat

jo, pak nemaj bejt podpálený sedla a zralý na repas, když neděláš na ventilech vůle


Prdlajs.Jen byly po sedmdesáti tisících trochu tenčí sedla,tak to neudrželo kompresi.Ale když jsem nalil benzín,tak ten neutekl.Jde o to,že systém bez vahadel je velmi stálý.
Prostě,ještě jsem neměl KLR,kde by byl problém,nikdy nebylo potřeba s vůlemi něco dělat.To neznamená,že to nehlídám.Vždy v zimě dělám kontrolu motoru.

Naposledy editováno 02.01.2009 16:48:21

(reakce na) Jak často necháváte seřídit ventily?

2.1.2009 v 16:47 | Nahoru | #37

Anti>krf>Lada.s>Anti>Nedělám ani jedno ani druhé.
ventily na KLR jsou vymezeny podložkami.

to že jsou vymezeny podložkami neznamená že se nemusí kontrolovat a seřizovat

jo, pak nemaj bejt podpálený sedla a zralý na repas, když neděláš na ventilech vůle
Prdlajs.Jen byly po sedmdesáti tisících trochu tenčí sedla,tak to neudrželo kompresi.Ale když jsem nalil benzín,tak ten neutekl.Jde o to,že systém bez vahadel je velmi stálý.Stejný princip mám na svém R19 a po sto tisících jsem provedl kontrolní měření a vše v pořádku...



ale já se nebavím o tom jestli máš tenké sedla nebo ne. Já jsem chtěl říct že vůle je třeba v dáném intervalu kontrolovat, a je jedno jestli se seřizují šroubkama nebo podložkama. Bezúdržbové jsou pouze hydraulické zdvihátka tzv.hydroštely, které sami vymezují vůli tlakem oleje

Naposledy editováno 02.01.2009 16:47:45

Jak často necháváte seřídit ventily?

2.1.2009 v 16:49 | Nahoru | #38
Už jsem tu odpověď upravil...

(reakce na) Jak často necháváte seřídit ventily?

2.1.2009 v 22:13 | Nahoru | #39

czech_pilot>lubin>ale hovno pardón...já jen, že Zephyr je nádherná motorka a kvůli pár kačkám bych nerad, abys ji podpálil...třeba...
tak to já zase nejsem takovej šetřílek že bych ji kvůli pár penězům zkurvil.......jenom mě to zajímalo, protože třeba s těma karbcema jsem slyšel že to není tak horký....resp. se servisujou klidně po delší době než udává serviska ....jakej máš na to názor ty?



no,jinej důvod než peníze mě nenapadl,proč se na to ptáš,ale může tu být i zvědavost. Ona je v manuálech vlastně psaná kontrola ventilových vůlí, ne rovnou seřízení. Co se týče karbeců,myslím si, že pokud není motka starší 10-12 let, tak se seřízení podtlaků věnuje zbytečná pozornost (mnohdy). Já nechával podtlaky seřizovat vždy po dvou letech (asi 12-15 tisíc najeto) a vždy to bylo téměř jako ihned po seřízení. Minimální rozdíly...ale to může být motorka od motorky (nebo alespoň typ) podle kvality a typu použitých karburátorů ap.
Takže suma sumárum...držet se manuálu a pokud mám na něco podezření, tak se na to mrknout. Rozhodně ale si nemyslí, že pokud má motka kontrolu vůli doporučenou po 24000 km (například), tak nebudu kontrolovat vůli po ujetí sezony 6-7 tisíc km. Já dělal na XJR po 23000km vůle a všechny byly v toleranci, jen jsem je opět sladil na stejné a průměrné hodnoty. I když se přiznám, že to malé rozhádání vůlí bylo slyšet....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist