1 reakcí na tento příspěvek Jak často necháváte seřídit ventily?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak často necháváte seřídit ventily?
lubin>ale hovno pardón...já jen, že Zephyr je nádherná motorka a kvůli pár kačkám bych nerad, abys ji podpálil...třeba...
tak to já zase nejsem takovej šetřílek že bych ji kvůli pár penězům zkurvil.......jenom mě to zajímalo, protože třeba s těma karbcema jsem slyšel že to není tak horký....resp. se servisujou klidně po delší době než udává serviska ....jakej máš na to názor ty?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak často necháváte seřídit ventily?
Lada.s>Anti>Nedělám ani jedno ani druhé.
ventily na KLR jsou vymezeny podložkami.
to že jsou vymezeny podložkami neznamená že se nemusí kontrolovat a seřizovat
jo, pak nemaj bejt podpálený sedla a zralý na repas, když neděláš na ventilech vůle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak často necháváte seřídit ventily?
krf>Lada.s>Anti>Nedělám ani jedno ani druhé.
ventily na KLR jsou vymezeny podložkami.
to že jsou vymezeny podložkami neznamená že se nemusí kontrolovat a seřizovat
jo, pak nemaj bejt podpálený sedla a zralý na repas, když neděláš na ventilech vůle
Prdlajs.Jen byly po sedmdesáti tisících trochu tenčí sedla,tak to neudrželo kompresi.Ale když jsem nalil benzín,tak ten neutekl.Jde o to,že systém bez vahadel je velmi stálý.
Prostě,ještě jsem neměl KLR,kde by byl problém,nikdy nebylo potřeba s vůlemi něco dělat.To neznamená,že to nehlídám.Vždy v zimě dělám kontrolu motoru.
Naposledy editováno 02.01.2009 16:48:21
Anti>krf>Lada.s>Anti>Nedělám ani jedno ani druhé.
ventily na KLR jsou vymezeny podložkami.
to že jsou vymezeny podložkami neznamená že se nemusí kontrolovat a seřizovat
jo, pak nemaj bejt podpálený sedla a zralý na repas, když neděláš na ventilech vůle
Prdlajs.Jen byly po sedmdesáti tisících trochu tenčí sedla,tak to neudrželo kompresi.Ale když jsem nalil benzín,tak ten neutekl.Jde o to,že systém bez vahadel je velmi stálý.Stejný princip mám na svém R19 a po sto tisících jsem provedl kontrolní měření a vše v pořádku...
ale já se nebavím o tom jestli máš tenké sedla nebo ne. Já jsem chtěl říct že vůle je třeba v dáném intervalu kontrolovat, a je jedno jestli se seřizují šroubkama nebo podložkama. Bezúdržbové jsou pouze hydraulické zdvihátka tzv.hydroštely, které sami vymezují vůli tlakem oleje
Naposledy editováno 02.01.2009 16:47:45
czech_pilot>lubin>ale hovno pardón...já jen, že Zephyr je nádherná motorka a kvůli pár kačkám bych nerad, abys ji podpálil...třeba...
tak to já zase nejsem takovej šetřílek že bych ji kvůli pár penězům zkurvil.......jenom mě to zajímalo, protože třeba s těma karbcema jsem slyšel že to není tak horký....resp. se servisujou klidně po delší době než udává serviska ....jakej máš na to názor ty?
no,jinej důvod než peníze mě nenapadl,proč se na to ptáš,ale může tu být i zvědavost. Ona je v manuálech vlastně psaná kontrola ventilových vůlí, ne rovnou seřízení. Co se týče karbeců,myslím si, že pokud není motka starší 10-12 let, tak se seřízení podtlaků věnuje zbytečná pozornost (mnohdy). Já nechával podtlaky seřizovat vždy po dvou letech (asi 12-15 tisíc najeto) a vždy to bylo téměř jako ihned po seřízení. Minimální rozdíly...ale to může být motorka od motorky (nebo alespoň typ) podle kvality a typu použitých karburátorů ap.
Takže suma sumárum...držet se manuálu a pokud mám na něco podezření, tak se na to mrknout. Rozhodně ale si nemyslí, že pokud má motka kontrolu vůli doporučenou po 24000 km (například), tak nebudu kontrolovat vůli po ujetí sezony 6-7 tisíc km. Já dělal na XJR po 23000km vůle a všechny byly v toleranci, jen jsem je opět sladil na stejné a průměrné hodnoty. I když se přiznám, že to malé rozhádání vůlí bylo slyšet....