1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajímá MĚ VÁŠ názor?????
BigJohn>trungsi>BigJohn>trungsi>Hele dejme tomu,že s váma budu souhlasit.oukejAle jak mi chcete vysvětlit že když jsem měl cb750.Udělal jsem z něj horko těžko max 200km/h.Vyměnil jsem olej a motorka oživla!A pak mi udělá 230km/h(samozřejmě ten samý úsek)
Si myslim že jako vždy dost přeháníš. Víš co by se muselo dít, aby rozdíl byl 30km/hod ?????
ti říkám,že to tak bylo.Proto jsem dal toto téma abych se dozvěděl jak to je.
Sorry ale tomuhle fakt nevěřim a myslim si že přeháníš. So samý jako v profilu si píšeš, že si měl v zavazadlech naloženo 70kg. Ve třech kufrech mít 3x23kg ???? By ti upadl nosič.
Když jsem jel na dovču, tak sem vážil kufry a každej kolem 10kg a to sem je měl docela narvaný.
no jo.To je právě to.Ty hned píšeš v kufrech.Nikdo v kufrech nepsal.A na ten sraz jak jsem vezl ty 2 basy čaje jeden kufr nářadí myslíš,že nic nevážily???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajímá MĚ VÁŠ názor?????
trungsi>Tachometr má subjektivní pocit....???
Já najel cca 700km.Než jsem ho vyměnil.Předešlí majitel mě upozornil,že je již zralý na výměnu ujel 6300km.Starší pán psal si to do notesu(viděl jsem)co jsem tam dával za olej,ale už fakt nevím.Je to dýl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajímá MĚ VÁŠ názor?????
PetrXX>trungsi>Tachometr má subjektivní pocit....???
Já najel cca 700km.Než jsem ho vyměnil.Předešlí majitel mě upozornil,že je již zralý na výměnu ujel 6300km.Starší pán psal si to do notesu(viděl jsem)co jsem tam dával za olej,ale už fakt nevím.Je to dýl...timto jsi mi dokonale odpovedel, ani jsi nechtel
Promiň já nechtěl
trungsi>BigJohn>trungsi>BigJohn>trungsi>Hele dejme tomu,že s váma budu souhlasit.oukejAle jak mi chcete vysvětlit že když jsem měl cb750.Udělal jsem z něj horko těžko max 200km/h.Vyměnil jsem olej a motorka oživla!A pak mi udělá 230km/h(samozřejmě ten samý úsek)
Si myslim že jako vždy dost přeháníš. Víš co by se muselo dít, aby rozdíl byl 30km/hod ?????
ti říkám,že to tak bylo.Proto jsem dal toto téma abych se dozvěděl jak to je.
Sorry ale tomuhle fakt nevěřim a myslim si že přeháníš. So samý jako v profilu si píšeš, že si měl v zavazadlech naloženo 70kg. Ve třech kufrech mít 3x23kg ???? By ti upadl nosič.
Když jsem jel na dovču, tak sem vážil kufry a každej kolem 10kg a to sem je měl docela narvaný.
no jo.To je právě to.Ty hned píšeš v kufrech.Nikdo v kufrech nepsal.A na ten sraz jak jsem vezl ty 2 basy čaje jeden kufr nářadí myslíš,že nic nevážily???
No tak jo
Pokud dvoutakt hodne coudi a vykonove parametry cca sedi a je sestelovano, tak je dobre myslet na vlastnosti oleje. Urcite plati to, ze vlastnosti oleje pozitivne ovlivnuji spotrebu paliva ... zamezuji opotrebeni a take pomahaji udrzovat cisty spalovaci prostor ... to maji teda hlavne na starost detergentni prisady v palivu, jsou ale i v oleji a proto to musi mit vliv cistotu spalovaciho prostoru ... jen vyjadruji souhlas viz. predesla ne moc konkretni debata. Jde proste o synergicke efekty mezi olejem, palivem a aditivy v nasem pripade specialne s detergentni prisadou.
Zkusenosti lidi jsou zde to jedine o co se lze oprit a u dvoutaktu obzvlast. Dela se plno ruznych testu, to co je tady probirano, lze resit jen testem na motoru ... bohuzel srovnavaci testy u komercnich oleju, ktere provadeji ruzne VŠ apod. nelze zverejnovat dost casto se to koduje a zverejni se olej c. 1 atd. atd. proste pro trh musi byt olej podle norem a hotovo a nektere dost specialni podminky viz. dvoutakt se neresi a ve vztahu ke starsim motorkam uz vubec ne.
Jinak ten clanek z oleje.cz psal nekdo u koho jsem nejakou dobu studoval a na tom jeho pracovisty se testuji casto i komercni oleje.
1 reakcí na tento příspěvek Zajímá MĚ VÁŠ názor?????
1 reakcí na tento příspěvek Zajímá MĚ VÁŠ názor?????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajímá MĚ VÁŠ názor?????
Nějakých 200km/h nebo 230km/h má nulovou vypovídací hodnotu, tam mohlo být x dalších faktorů jako vítr, řazení, nepřesnost tacha....
fockewulf>trungsi> hele, ty seš ten, co stejně nikdy neuvěří. Já ti říkám jedno: vem motorku se starým olejem na brzdu, pak to samé po výměně a možná konečně pochopíš.
Nějakých 200km/h nebo 230km/h má nulovou vypovídací hodnotu, tam mohlo být x dalších faktorů jako vítr, řazení, nepřesnost tacha....
To souhlasím. X faktorů je jasný.Ale já tu cestu jel abych zahřál olej před výměnou.Potom po výměně jsem jel tu samou trasu a už to byl rozdíl.Jinak cílová stanice byla jiná.Možná důležitá věc,že dokud jsem ten olej neměnil jsem oprvdu víc jak 200 neudělal.Ale je tu ještě jedna věc.Kámoš měl GS 500 a vyměnil olej až když to prodával(prase)ale rozdíl v rychlosti i zátahu byl markantní.Je to fakt zajímavé téma.
Jinak když ždímeš motorku na max už neřadíš.