1 reakcí na tento příspěvek R6 2003
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 2003
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 2003
1 reakcí na tento příspěvek R6 2003
2) že někdo točí občas motor do červena je myslím že normální,protože to neni motka s kterů sa jezdí 50 nebo 90 a motor je na také otáčky konstruován.
3)vybíraj podle celkového stavu,nejen podle nalétaného na budíku
4)přeju at vybereš v rámci možností tu nejlepší
edit: R6 03 má na otáčkoměru 18 000 ot/m ale myslím,že omezovač zasahuje v 16 000
Naposledy editováno 22.11.2008 19:51:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 2003
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 2003
1 reakcí na tento příspěvek R6 2003
důležitý je koukat na celkovej stav a ne na čísla na budíku. nevidim důvod, proč by 30000km mělo bejt moc, pokud ta motorka dostává pravidelnej servis a je zachovalá. r6 03-05 má servisní interval například pro seřizování ventilů po 42000km - to si myslim taky o něčem vypovídá.
a že to někdo točí do červenýho? ta motorka je na to dělaná a aby se nepřetáčela, od toho je tam omezovač
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 2003
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 2003
2 reakcí na tento příspěvek R6 2003
kolik jezdis za sezonu? ja delam necelych 20 tisic km rocne.. takze nejakych 30 tisic moc neznamena
a chce mi tady snad nekdo tvrdit, ze kdybych si koupil takovou motorku NOVOU, tak za 2-3 roky je s ni konec?
jdete uz do prdele s takovyma nazorama..
(moje motorka ma najeto 75000km - kdo vi, jestli uz nebyla driv stocena - a teprv ted u ni menim rozvodak)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 2003
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 2003
uvedu to na pravou míru - rozhodně sem to nemyslel tak, že točit do červenýho je dobře, jasně že neni a ani k tomu neni důvod, protože max. výkon je vždycky o pár tisíc otáček níž...
ale co tý motorce škodí víc? točení nebo podtáčení???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 2003
ktery toci 6500 otacek
SensationBlaack>motomaniakGSX-R> Od znameho taky radsi nic.Kupoval jsem od kamose Suzuki GSX-600F za 50tis... rozebralo se to a nalomeny vidle za mesice zase to byli prevody pak rozvody a Efko me vyslo na 95tis celkem a dal jsem ho za 10tis na dily staci ti... to je proste o stesti bud a nebo... tim ze to projedes taky pokazdy nemusis nic poznat,pamatujes jak tu byl ten manik co si koupil R6 nebo to bylo GSX-R ted nevim ujel 50km a pak zjistil ze ma popraskany hlavy valcu a mas to... masina za 130tis byla na vyhazov...
jo to si pamatuju že si kůpil borec mašinu za tilik peněz a pak sa mu odjebal motor,je to tak jak říkáš,takže hlavně o štěstí jinak s tebů plně souhlasím
1 reakcí na tento příspěvek R6 2003
1 reakcí na tento příspěvek R6 2003
1 reakcí na tento příspěvek R6 2003
Naposledy editováno 13.12.2008 16:24:27
1 reakcí na tento příspěvek R6 2003
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 11 | 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1 |
Volnobeh Yamaha YZF-R6 | sete111 | 1 | 27.4.2024 v 09:38 kokoška. |
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 4 | 25.4.2024 v 10:03 Slow |
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R | Yamahatorr | 2 | 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr |
Vymena lozisek v krku rizeni [1, 2] Yamaha YZF-R6 | harwey10 | 35 | 5.2.2024 v 13:58 Gahan37 |