globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda hornet 600
18.11.2008 v 17:08
nakolik seřídit potlaki cca je možný když dám vetší potlak tak nejde sitič

Honda hornet 600

18.11.2008 v 20:51 | Nahoru | #1
...to nevím, ale mohl bys mít zacpaný šafleto

Honda hornet 600

18.11.2008 v 21:22 | Nahoru | #2
šafleto by ti mohlo blusovat...nebo je přicpaný, jak psal Richard

1 reakcí na tento příspěvek Honda hornet 600

18.11.2008 v 21:32 | Nahoru | #3
Si nemyslím, že by blusovalo šafleto. Spíš bych to viděl na dzindzik. Povolil bych ho tak o čtvrt otáčky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda hornet 600

18.11.2008 v 21:46 | Nahoru | #4
Bull> ...no jo, ale tím budeš rizkovat, že se ti ze zátky odlepí bombírung a ucpe ti hlavní trysku, i když teoreticky se to stát nemůže,protože bombírung je danej na lepidlo na závity...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda hornet 600

18.11.2008 v 21:50 | Nahoru | #5
Richard> bombírung bych zatím nešteloval. Na potlaki by měl stačit doladit dzindzik.

Honda hornet 600

18.11.2008 v 21:51 | Nahoru | #6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda hornet 600

18.11.2008 v 22:03 | Nahoru | #7

Richard>Bull> ...no jo, ale tím budeš rizkovat, že se ti ze zátky odlepí bombírung a ucpe ti hlavní trysku, i když teoreticky se to stát nemůže,protože bombírung je danej na lepidlo na závity...



štelováním bombírung utrhneš z lepidla...nechal bych sblusovat šafleto podle manuálu výrobce

(reakce na) Honda hornet 600

18.11.2008 v 22:08 | Nahoru | #8
Bull> ..hele nechci rejpat, ale evidetně víš kulový o štelování potlaků!
..je jasně daný, že když se budeš hrabat a ladit dzinzik, tak nejen že totálně rozesereš potlaki, ale může dojít k poškození právě lepidlem zajištěného bombírungu, jeho následnému odlepení a tím možnému ucpání hlavní trysky

(reakce na) Honda hornet 600

18.11.2008 v 22:13 | Nahoru | #9
mariano> ...máš pravdu, ale bohužel jen z poloviny.
...šafleto jako takový zblusovat nemůže, může ale dojít k tomu, že nesprávným nastavením šafleta, dojde ke vzlínání paliva, který následně poruší "O" kroužek, kterej jak každej ví, šafleto zajišťuje a utěsňuje. Týká se samozřejmě motorek vybavených předřevem karburátorů.
...takže štelovat ano, ale jak jsem popsal výše, jinak ty potlaki prostě nedoženeš

1 reakcí na tento příspěvek Honda hornet 600

18.11.2008 v 23:21 | Nahoru | #10
nooo já bych odpojila ten sitič a tlakovala to co to dá, bombírunk to vydrží, kdyby ne dáš ten dzinzik novej. na šafleto nesahej píšou to v každym wopravdickym manuálu tlaki sou swině a čeština kráva:D

1 reakcí na tento příspěvek Honda hornet 600

19.11.2008 v 09:04 | Nahoru | #11
...podle mne je volnej lajblík v elektrice...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda hornet 600

19.11.2008 v 09:19 | Nahoru | #12
maya> milá zlatá, já sice nevím co víš o štelování potlaků. ale dávat novej dzinzik???
...když o tom nic nevíš, tak raději neplácej kraviny za kažkou cenu. Jednoduše řečeno, ještě se nezačali vyrábět karburátory, u kterých by se dal vyměnit dzinzik.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda hornet 600

19.11.2008 v 19:33 | Nahoru | #13
tam žadná elekrika neni

1 reakcí na tento příspěvek Honda hornet 600

19.11.2008 v 19:51 | Nahoru | #14
Co je "dzinzik" ??? co je "bombírunk" a co je "šafleto" mám horneta chvilku, tak nevím co je co !!!

1 reakcí na tento příspěvek Honda hornet 600

19.11.2008 v 19:58 | Nahoru | #15
Seřídili jsme s 3815 podtlaky na hodnotu 0,4 bar oba páry jdou stejně,motor jde pěkně,ale nechce to chytat studené na sytič !!!
U Yamahy je hodnota snad okolo 0,28 baru !!!

(reakce na) Honda hornet 600

20.11.2008 v 16:25 | Nahoru | #16
3815> ...jistěže není, ta je pouze u karburátorů vybavených předehřevem....

(reakce na) Honda hornet 600

20.11.2008 v 16:28 | Nahoru | #17
BadBull> ...ale to je přeci úplně jednoduché, proč se tady rozepisovat, když stačí manuál výrobce a v sekci "karburátor" máš tyto pojmy jasně vysvětlený......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda hornet 600

20.11.2008 v 16:29 | Nahoru | #18
BadBull>... a máte budíky na potlaki, s nastavením hodnoty vzlínavosti paliva??

(reakce na) Honda hornet 600

20.11.2008 v 20:24 | Nahoru | #19

Richard>maya> milá zlatá, já sice nevím co víš o štelování potlaků. ale dávat novej dzinzik???
...když o tom nic nevíš, tak raději neplácej kraviny za kažkou cenu. Jednoduše řečeno, ještě se nezačali vyrábět karburátory, u kterých by se dal vyměnit dzinzik.



já když šteluju podtlaki, tak občaj novej dzinzik potřebuju,co ty o tom víš

Naposledy editováno 20.11.2008 20:25:13

(reakce na) Honda hornet 600

20.11.2008 v 21:12 | Nahoru | #20

Richard>BadBull>... a máte budíky na potlaki, s nastavením hodnoty vzlínavosti paliva??



Máme klasický, 4x na té plechové konzole "červené" Nakolik se to má správně nastavit ??? 0,20 a nebo to je jedno , když je to na 0,40... sice jdou stejně, motor jde také dobře , ale nejde sytič !!! Než jsme to začli štelovat, tak levá dvojce nepatrně padala dolů a pravá se chovala normálně !!! Někde jsem stáhnul servisní manuál"EN" a tam mají připojené všechny 4 karbeci, a my jsme měli připojené jen dva páry, to asi není to pravé co ???

Honda hornet 600

21.11.2008 v 22:54 | Nahoru | #21
na H6 je treti karburator referencny...podla neho nadstavujes ostatne podtlaky na rovnaku hodnotu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CB600F hornet Honda CB 600F Hornet Cula2 2 16.6.2024 v 23:33 Johny_Servis
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... Mufiozo 9 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75


TOPlist