Tak tedy ZX9 r.v 01
929 r.v 00
954 r.v 02
R1 r.v 00
GSXR 1000 r.v 01
Řekněme že jsou všechny +/- v podobnym stavu. Která z těhlech moto trpí na poruchy. A tak vše k těmhle motorkám, budu moc rád za vaše typy.
Naposledy editováno 26.10.2008 19:21:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak teda kterou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak teda kterou?
Napsal jsem svoje zkušenosti a nepotřebuju se tady handrkovat se spokojeným majitel svojí značky jestli to tak je nebo ne .. klidně si myslete že ne .. mě je to fuk
jen píšu že 929 a 954 mají stejný převodovky měkký jako máslo a na každou časem dojde ... dělo se to u nás několikrát ... zavolej na nějakej vrakáč jestli tam mají převodovku na tyto mota .., to je nesehnatelná věc.
Naposledy editováno 28.10.2008 16:36:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak teda kterou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak teda kterou?
Dojde k ohoblování hran a opotřebení dosedacích ploch, oprava je dost drahá, protože nikdy nestačí vyměnit jen jedno kolco,vždycky musíš i to naproti a většinou i vedlejší ... motor ven a dělá se to spodkem .. celkově i s prací počítej 15-20t, dělalo se to u nás 3x jen letos.
V Italii vím o dvou kusech co jsou v inzerci a mají tento problém, jsou tam celekm levně tak čekám kterej čech to sem dotáhne
Taky proto jsou tyhle motorky dost levný ... 929 koupíš i pod 90t. 954 se prodává i za 110t.
Na vrakáči je převodovka nesehnatelná věc, jednu jsem koupil v motopuzle a byla úplně stejně v řiti, naštěstí nám peníze vrátili, ale dvakrát se musela rozdělávat motorka
Jinak je to škoda, 929 i 954 mají skvělé ostré motory s okamžitou reakcí na plyn, 954 je dle mého nejlepší motorka na jízdu po zadním , pokud s tím nemáš problém bud rád.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak teda kterou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak teda kterou?
Spadly opravdu hodně a problém to prodat i za těch 95t, myslím že budeš muset jít s cenou dolů, ale musíš to brát jinak, loni stála CBR1000RR kolem 170t což byl zhruba od tvejch loňskejch 135t doplatek 35t., ted se 1000RR prodává i pod 140t., takže když vemeš těch 35t rozdílu z loňska, stačí když to prodáš do 105t.
Motorky spadly všechny ... ne jen ty co máte doma, ale i ty co si chcete koupit, takže doplatek na tu lepší je relativně pořád stejný ... za míň prodáte, ale i levněji koupíte.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak teda kterou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak teda kterou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak teda kterou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak teda kterou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak teda kterou?
bejvá to nejčastěji u svárů ... u černejch rámů to poznáš těžko, pokud nejde o naháče, kde se lesklej lak v ohybu a u sváru oloupe ..
1 reakcí na tento příspěvek Tak teda kterou?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 3 | Včera v 10:49 maree |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1228, 1229] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36869 | 24.9.2024 v 12:05 Tommasson |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
přední tlumiče gsx-r k7-k8 na gsx-r... [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | perak89 | 31 | 19.9.2024 v 15:27 assassin |
Kawasaki Ninja ZX9R seřízení ventil... Kawasaki ZX-9R Ninja | Milhouse12 | 6 | 15.9.2024 v 19:18 puffybodie |