1 reakcí na tento příspěvek Zima:plná,nebo prázdná nádrž?
Tohle jsem někde vyčetl, tak nevim...
2 reakcí na tento příspěvek Zima:plná,nebo prázdná nádrž?
No a teď vážně:
na benzín po půl roce stání v garáži může jet jen magor, který nesoucítí s motorem. Copak nechápete, že benzín je hydrofobní? Že do sebe váže vlhkost ze vzduchu? Do jara v něm bude 20% vody a vy ji vpálíte do spalovacího prostoru motoru... No nazdar hodiny, chudák motor...
1 reakcí na tento příspěvek Zima:plná,nebo prázdná nádrž?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zima:plná,nebo prázdná nádrž?
hondacbf1000>Neuskladňovat a jezdit...!!!
No a teď vážně:
na benzín po půl roce stání v garáži může jet jen magor, který nesoucítí s motorem. Copak nechápete, že benzín je hydrofobní? Že do sebe váže vlhkost ze vzduchu? Do jara v něm bude 20% vody a vy ji vpálíte do spalovacího prostoru motoru... No nazdar hodiny, chudák motor...
a z čeho se do toho benzínu dostane ta voda - vlhkost ze vzduchu, když bude mít plnou nádrž skoro po okraj a uzavřenou víčkem s gumovým těsněním ??? Myslím, že není z čeho by se tam ta voda dostala, leda tak, že ji na benzíně už přimíchali do tanku a tady by se mohla oddělit od benálu, jinak se do nádrže vzduch nedostane, pokud těsní. Takže bych se toho vůbec nebál.
Voda ve spal. prostoru neudělá snad nic extra, dokonce se někde pro zvýšení výkonu vsřikuje do válců... (a to nemluvím o NO2).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zima:plná,nebo prázdná nádrž?
WARP>hondacbf1000>Neuskladňovat a jezdit...!!!
No a teď vážně:
na benzín po půl roce stání v garáži může jet jen magor, který nesoucítí s motorem. Copak nechápete, že benzín je hydrofobní? Že do sebe váže vlhkost ze vzduchu? Do jara v něm bude 20% vody a vy ji vpálíte do spalovacího prostoru motoru... No nazdar hodiny, chudák motor...
a z čeho se do toho benzínu dostane ta voda - vlhkost ze vzduchu, když bude mít plnou nádrž skoro po okraj a uzavřenou víčkem s gumovým těsněním ??? Myslím, že není z čeho by se tam ta voda dostala, leda tak, že ji na benzíně už přimíchali do tanku a tady by se mohla oddělit od benálu, jinak se do nádrže vzduch nedostane, pokud těsní. Takže bych se toho vůbec nebál.
Voda ve spal. prostoru neudělá snad nic extra, dokonce se někde pro zvýšení výkonu vsřikuje do válců... (a to nemluvím o NO2).
Tak třeba z z přepadu od nádrže kterej je volnej pořád a voda se nevstřikuje do válců aůe rozprašuje se do sání což je trochu rozdíl. A co sem čet většinu manuálů tak píšou vyprázdnit nádrž i karburátory pokud je moto má a ještě vstříknout malé množství oleje do válcu a protočit na prazdno.
1 reakcí na tento příspěvek Zima:plná,nebo prázdná nádrž?
způsob dopravy vody do válců sáním...takhle jsem nechtěl zabíhat do detailů, každopádně se to pro zvýšení vykonu dělá. Četl jsem ,že s přímo vstřikuje do hlavy válců....to je jedno.
dělá to vůbec někdo s tím olejem do válců? Proč prázdnou nádrž? Smysluplné mi přijde, když ji mám z oceli nechat ji plnou kvuli korozi...
je lepší ucpat lauf nebo ho nechat otevřený (kvuli kondenzaci vody) ?
1 reakcí na tento příspěvek Zima:plná,nebo prázdná nádrž?
WARP>ad. přepad - jedná se gumovou hadičku, ta se dá lehce zaškrtit.
způsob dopravy vody do válců sáním...takhle jsem nechtěl zabíhat do detailů, každopádně se to pro zvýšení vykonu dělá. Četl jsem ,že s přímo vstřikuje do hlavy válců....to je jedno.
dělá to vůbec někdo s tím olejem do válců? Proč prázdnou nádrž? Smysluplné mi přijde, když ji mám z oceli nechat ji plnou kvuli korozi...
je lepší ucpat lauf nebo ho nechat otevřený (kvuli kondenzaci vody) ?
Laufy bych teda asi neřešil ale s tim olejem to dělám a kamoši celkem taky. A proč prazdnou protože to tak stojí v manuálu co sem si konečně sehnal. Nevim no dělal sem to tak vždycky a že by mi zrezla nadrž se mi teda nikdy nestalo. Karburátory sem taky vypouštěl. Prostě to tak dělam ale nikomu neřikam že by to tak měl dělat každej má přece svuj rozum ne.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zima:plná,nebo prázdná nádrž?
Lada.s>nechci nikomu křivdit, ale přijde mi že už to trochu moc řešíte ucpávat výfuk hadrem, lít olej do válců....aby se motorka měla v zimě dobře, ale v sezone pak polovina z vás jezdí na gumách na plátně a s vytahaným retězem
Kdyby mi gumy a vydržely a hlavně stali co tobě tak to taky neřešim. A beztak už nemužu jezdit tak se v tom musim aspon torchu hrabat jinak mi z toho hrábne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zima:plná,nebo prázdná nádrž?
PetrKiller1983>Lada.s>nechci nikomu křivdit, ale přijde mi že už to trochu moc řešíte ucpávat výfuk hadrem, lít olej do válců....aby se motorka měla v zimě dobře, ale v sezone pak polovina z vás jezdí na gumách na plátně a s vytahaným retězem
Kdyby mi gumy a vydržely a hlavně stali co tobě tak to taky neřešim. A beztak už nemužu jezdit tak se v tom musim aspon torchu hrabat jinak mi z toho hrábne
Ja jsem měl taky VTR tak vím že mu gumy chutnají, hlavně zadní
Lada.s>PetrKiller1983>Lada.s>nechci nikomu křivdit, ale přijde mi že už to trochu moc řešíte ucpávat výfuk hadrem, lít olej do válců....aby se motorka měla v zimě dobře, ale v sezone pak polovina z vás jezdí na gumách na plátně a s vytahaným retězem
Kdyby mi gumy a vydržely a hlavně stali co tobě tak to taky neřešim. A beztak už nemužu jezdit tak se v tom musim aspon torchu hrabat jinak mi z toho hrábne
Ja jsem měl taky VTR tak vím že mu gumy chutnají, hlavně zadní
No prááááááááávě a to se pak jezdí i do toho plátna to jako jo no
1 reakcí na tento příspěvek Zima:plná,nebo prázdná nádrž?
pro pobavení je to dobry vlákno ... at dám plnou nebo prázdnou na jaře stejně vyjedu a v nádrží nebude tak ani tak žádnej rez