1 reakcí na tento příspěvek Zima:plná,nebo prázdná nádrž?
způsob dopravy vody do válců sáním...takhle jsem nechtěl zabíhat do detailů, každopádně se to pro zvýšení vykonu dělá. Četl jsem ,že s přímo vstřikuje do hlavy válců....to je jedno.
dělá to vůbec někdo s tím olejem do válců? Proč prázdnou nádrž? Smysluplné mi přijde, když ji mám z oceli nechat ji plnou kvuli korozi...
je lepší ucpat lauf nebo ho nechat otevřený (kvuli kondenzaci vody) ?
WARP>ad. přepad - jedná se gumovou hadičku, ta se dá lehce zaškrtit.
způsob dopravy vody do válců sáním...takhle jsem nechtěl zabíhat do detailů, každopádně se to pro zvýšení vykonu dělá. Četl jsem ,že s přímo vstřikuje do hlavy válců....to je jedno.
dělá to vůbec někdo s tím olejem do válců? Proč prázdnou nádrž? Smysluplné mi přijde, když ji mám z oceli nechat ji plnou kvuli korozi...
je lepší ucpat lauf nebo ho nechat otevřený (kvuli kondenzaci vody) ?
Laufy bych teda asi neřešil ale s tim olejem to dělám a kamoši celkem taky. A proč prazdnou protože to tak stojí v manuálu co sem si konečně sehnal. Nevim no dělal sem to tak vždycky a že by mi zrezla nadrž se mi teda nikdy nestalo. Karburátory sem taky vypouštěl. Prostě to tak dělam ale nikomu neřikam že by to tak měl dělat každej má přece svuj rozum ne.