Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nenča>No já jsem taky svařoval držáky na kufry.Nic jsem neodpojoval.Při svařování dej kostru svářečky co nejblíž svařovanému místu.Všeobecně platí, co odpojíš to nespálíš.
Nenča> já teda nevím, ale byl bych opatrný ...včera jsem viděl DVD z long výletu do Mongolska ...tam po svařování rámu na 1150 GS přestali fungovat brzdy ...ti hoši to pak vyřešili originálně ...GS tam nechali, koupili za 1000 dolarů nějakou ruskou funglovku a jeli dál :D
Před pár dny sem na Alpovi svářel a nic sem neodpojoval. Pořád jezdí.
Přesně platí, že dát kostru svářečky co nejblíž svařovanému místu.
-
Kdo chce, ať si ty věci odpojí ;)
Teoreticky má pravdu Dingo ale už v několika případech ABS při svařování odešlo a když se zeptáš mechaniků z BMW, tak ti jednoznačně řeknou že odpojit. Myslím že riskovat opravu za desítky tisíc nemá moc smysl. Mluvím teda o 1150GS ale asi to bude platit obecně.