Téma: Yoshimura - kvalita???
 
4.10.2008 v 10:45
Rozhodl jsem se napsat sem mou zkušenost s touto značkou a její kvalitou včetně zázemí v ČR.
Loni v listopadu jsem si na svou Busu pořídil koncovky výfuků Yoshimura Tri-oval v titanovém provedení. Cena cca 22.000 Kč. Přes zimu jsem toho logicky moc nenajezdil. V průběhu března (po najetých cca 3.000 km) se pláště začaly na krajích roznýtovávat, což se s přibývajícími km zhoršovalo, až jsem se v červnu rozhodnul výfuky reklamovat. Foto zde:









Jedná se o fotky z března tohoto roku. Je to levá koncovka, která byla v o trochu horším stavu než pravá.
Koncovky jsem ke svému prodejci odvezl v červnu na reklamaci. Řekli mi, že se výfuky budou opravovat pomocí orig. dílů poslaných z Japonska. V tomto bych shledal první zádrhel, protože dodávka dílů trvala příliš dlouho a na prodejně se tím samozřejmě ospravedlňovali. Považuju se za trpělivého zákazníka a tak jsem vše akceptoval. V průběhy reklamace jsem se samozřejmě informoval o průběhu opravy, načež jsem poslouchal všelijaké výmluvy týkající se převážně opožděné dodávky dílů z Japonska.
Včera, tj. 3.10. se mi výfuky dostali konečně do rukou. Jelikož jsem si je nemohl vyzvednout osobně, poslal jsem pro ně kamarádku, která jakožto nezainteresovaná do celého problému neměla ani páru o tom, na co se zaměřit při kontrole provedené práce. O to větší na mě čekalo překvápko po rozbalení. Plášť levé koncovky nesl známky nepovedené práce - deformace pláště u příruby vypadá, jako by někdo plášť zevnitř vyklepával. Foto zde:







Na fotkách je to samozřejmě hůř vidět, ale na vlastní oči to je patrné okamžitě. Dálší poškození se týká příruby, kde jsou stopy asi po svěráku, opět na viditelném místě:



Chápu, že za kvalitu (resp. "nekvalitu") provedené práce Yoshimura jako taková nemůže. Ještě pro upřesnění napíšu, že výfuky jsou zakoupené prostřednictvím autorizované sítě Yoshimura v ČR (žádný dovoz z USA, apod.) Možná jsem sesmolil pro někoho moc dlouhý příspěvek, ale jsem z toho dost nas*anej. Je vidět, že značkový výrobek automaticky neznamená kvalitní. Bohužel už mám obavy koupit si jakoukoliv věc, byť sebedražší, protože tím určitě nedostanu záruku požadované kvality. Tak a teď mi řekněte, jak byste postupovali? Budu zřejmě požadovat zcela novou koncovku. Mám na to nárok?


Naposledy editováno 04.10.2008 10:48:53
Předchozí
1 2
Následující

Yoshimura - kvalita???

8.10.2008 v 18:43 | Nahoru | #31
z-x-r> No nevím, hledat chybu na motorce, když na ni nevydrží věc za několik tisíc. Myslím, že by měly výfuky vydržet i kdyby byla bouraná. Ale kdyby jses koukl na celou motorku a ne jenom na detail, tak by jsi vyděl, že je to krásná vyvoněná motorka, která v žádném případě nebyla bouraná. A za to dám ruku do ohně. Jinak přeji pevné nervy při reklamaci.

Yoshimura - kvalita???

8.10.2008 v 23:06 | Nahoru | #32
Smrči GSX-F> Nazdar chlape,tak tomu se říká pech.

já mám na Buse ty samý a žádnej problém namám a to pnutí o kterym píšeš,pokud bylo nějaký velký,se mi jako standartní taky nezdá...???

Každopádně to ,co předvedl servis,kde si laufy kupoval,je prasárna největšího kalibru!!!

Jak může někdo takhle sprasit kvalitní značkovou věc,je vidět že k těm věcem nemaj žádnou úctu a k zákazníkovi už vůbec ne a tys tam ještě nechal přes čtvrt mega za funglovku!!!

No ty by si něco vyslechli,normálně jsem nasranej i za tebe!!!

Řeš to nekompromisně a trvej na vrácení peněz,nebo úplně novejch koncovkách i za cenu právní cesty.

Napiš,co to je za zkur..nej podnik,ať se mu široce vyhnem!!!

PS:ty padáky na laufech jsou od Rutana???Přemýšlím o nich.

Kdybys ty Yoshimury dával pryč a měly ti ty padáky zbejt,asi bych je vzal...,každopádně si myslim,že značka Yoshimura ani kvalita jejich provedení za vzniklou situaci nemůže...

Naposledy editováno 08.10.2008 23:43:10

Yoshimura - kvalita???

8.10.2008 v 23:07 | Nahoru | #33

Zegga>dvě základní chyby !

1) záruční oprava musí!!! být vyřízena do 30-ti dnů, jinak má zákazník právo na nový výrobek či vrácení peněz. Tpoto platí bez vyjímek a zároveň platí že je jen volba zákazníka jestli dá výrobku druhou šanci a nebo si nechá vrátit kupní cenu (ne jak je občas zvykem že ti dají nopvý a řeknou že ti ho vyměnili) Takže po 30-ti dnech jsi měl říci že je sice chápeš, ale také že znáš zákony ČR a že tedy odstupuješ od kupní smlouvy.

2) Poslat pro cokoli drahého, na čem mi záleží nezainteresovaného člověka. Po půl roce jsi musel mít pochybnosti, neměl jsi to takto z opravy vůbec přebírat.



Naprostej souhlas...

Yoshimura - kvalita???

8.10.2008 v 23:42 | Nahoru | #34
Tvrdost,myslím že jsi měl hned požadovat novou věc.Neboj se a buď nekomromisní.Prodejci tam rezervu mají.Mám obdobné z USA i s poštou za 8000

Yoshimura - kvalita???

9.10.2008 v 10:04 | Nahoru | #35
z-x-r> Přemýšlím nad tím, ale můžu tě ujistit, že motorka padená není, kupoval jsem jí novou. A pokud Yoshimura neumí udělat výfuky přesně, aby pasovali na milimetr, tak to není moje chyba. Já prostě pořídil koncovky přímo na Hayabusu a při montáži dodržel vše, co bylo v návodu. Víc pro to jako uživatel nemůžu udělat.

SasaL> Díky za podporu.

mari> Jméno obchodníka zatím zveřejňovat nechci. Zdá se totiž, že se to vyřeší k mé spokojenosti. Mám sepsanou stížnost s tím, že mi do konce příštího týdne dají vědět, jak to vyřeší. Uznali vlastní chybu, prý to udělal mechanik. V tom případě jsem ale nepochopil, jak si někdo může dovolit to vůbec předat zákazníkovi. Radši se k tomu nebudu vyjadřovat nebo se ještě rozčílím...
Edit: jo a ty padáky mám od Rutana.

Naposledy editováno 09.10.2008 10:05:24

Yoshimura - kvalita???

9.10.2008 v 10:16 | Nahoru | #36
no já mám Yoshirouru USA verzi a spokojenost veliká.. ani po pádu na ní neni známka roznýtování..

Yoshimura - kvalita???

9.10.2008 v 13:49 | Nahoru | #37

Smrči GSX-F>havrajz> Proč se to roznejtovalo netuším. Je pravda, že při montáži to má určitý pnutí - utáhnu-li to na přírubě, tak pak musím dost silou zmáčknout objímku, abych jí dostal k držáku u zadní stupačky. To mi ale přijde normální a myslím, že to tak je u každýho laďáku (nemám ale zkušenost u jiných značek).


Nejdřív to dotáhni v držáku u zadní stupačky a potom teprve na přírubě a žádný pnutí tam nebude!!! Taky to vidím na chybu způsobenou špatnou montáží.

Yoshimura - kvalita???

9.10.2008 v 14:28 | Nahoru | #38
bidlos> Sorry, ale v tom nevidím rozdíl.

Yoshimura - kvalita???

9.10.2008 v 14:59 | Nahoru | #39
Smrči GSX-F> to nevadí, zkus to udělat v pořadí co sem ti napsal. Pak znovu uvolni objímku u stupačky a uvidíš jestli ti zase odskočí nebo ne.

Yoshimura - kvalita???

9.10.2008 v 16:20 | Nahoru | #40

bidlos>Smrči GSX-F>havrajz> Proč se to roznejtovalo netuším. Je pravda, že při montáži to má určitý pnutí - utáhnu-li to na přírubě, tak pak musím dost silou zmáčknout objímku, abych jí dostal k držáku u zadní stupačky. To mi ale přijde normální a myslím, že to tak je u každýho laďáku (nemám ale zkušenost u jiných značek).
Nejdřív to dotáhni v držáku u zadní stupačky a potom teprve na přírubě a žádný pnutí tam nebude!!! Taky to vidím na chybu způsobenou špatnou montáží.



Prave proto, ze tam zadny pnuti byt nema, by melo byt jedno co pritahnes prvni..imho

Yoshimura - kvalita???

9.10.2008 v 16:43 | Nahoru | #41
Nechce se mi to tu celý pročítat, takže jestli to už někdo napsal tak se omlouvám. Při reklamaci zboží do lhůty 6 měsíců od jeho zakoupení se při reklamaci můžeš spokojit s opravou nebo máš právo požadovat zcela nový výrobek. Pokud je lhůta 6 měsíců + tak musíš přijmout i opravu výrobku. V tvém případě, ale byla oprava provedená nekvalitně, resp. ti poničili laufy. Tzn. reklamace opravy. Nezapomeň, že u reklamovaného zboží po opravě se záruka počítá nanovo (2 roky). Načetl bych si to v zákoně abys mohl lépe argumentovat u pordejce.
Jinak je to fakt prasárna, já bych byl bílej vzteky. Za 22tis. tohle

Yoshimura - kvalita???

9.10.2008 v 18:11 | Nahoru | #42
Chapadlo> určitě je jedno co dotáhneš jako první. Podstatný je to prvně napasovat tak, aby všechno sedělo jak má a pak to teprve dotáhnout. Pokud mu nesedí koncovka a musí to silou páčit tak počítám, že to pude poladit na přírubě. Proto mu radím ať tu přírubu dělá až jako druhou. Pokud smrči píše " tak pak musím dost silou zmáčknout objímku, abych jí dostal k držáku u zadní stupačky", tak je něco špatně.

Yoshimura - kvalita???

9.10.2008 v 18:15 | Nahoru | #43

Dolf0123>Nechce se mi to tu celý pročítat, takže jestli to už někdo napsal tak se omlouvám. Při reklamaci zboží do lhůty 6 měsíců od jeho zakoupení se při reklamaci můžeš spokojit s opravou nebo máš právo požadovat zcela nový výrobek. Pokud je lhůta 6 měsíců + tak musíš přijmout i opravu výrobku. V tvém případě, ale byla oprava provedená nekvalitně, resp. ti poničili laufy. Tzn. reklamace opravy. Nezapomeň, že u reklamovaného zboží po opravě se záruka počítá nanovo (2 roky). Načetl bych si to v zákoně abys mohl lépe argumentovat u pordejce.
Jinak je to fakt prasárna, já bych byl bílej vzteky. Za 22tis. tohle



Píšeš nesmysly, seznam se s přesným zněním zákona a jeho výkladem.

1) "pokud se do 6 měsíců objeví podstatná vada která znemožňuje použití", tady to byla kosmetická vada (tím ji nesnižuji)
- u varmé konvice je to topné těleso, ale nikoli vadný vypínač, u žehličky také třeba topné těleso, ale nikoli termostat, atd.

2) po opravě se záruční doba prodlužuje o dobu kdy zboží bylo v servie/opravě, nová dvouletá záruční doba běží pouze v případě výměny za nový kus

-sporné je to u dílů, posuzuje se to opět částečně, při výmeně topného tělesa u konvice je opět záruka dva roky na těleso, ale nikoli na těsnost nádoby, u robotu je záruka dva roky na převody které byly vyměněny, ale nikoli na motor, atd.

Yoshimura - kvalita???

9.10.2008 v 18:24 | Nahoru | #44
6 měsíců od data prodeje:
1. Ty musíš souhlasit s jednou jedinou prohlídkou a opravou.
2. Oprava musí trvat MAXIMÁLNĚ 30 dní.
3.V tvém případě se jedná o porušení kupní smlouvy,kterou můžeš s úspěchem napadnout.I když jsi toleroval delší dobu dodávky.
4. Je vidět a prokazatelné,že oprava je dělaná amatérem na koleni.
5. Po první opravě,pokud se vyskytne další závada,můžeš požadovat vrácení peněz,případně výměnu za věc bezvadnou.Nikoliv s opravou další.Na to prodejce nemá nárok.
7. Pokud se prodejce zdráhá,ty napadni kupní smlouvu a 6 měsíců od data prodeje je to on,kdo ti musí dokázat,že věc byla PŘED KOUPÍ NAPROSTO V POŘÁDKU (BLBĚ SE TO DOKAZUJE-NENÍ DŮKAZ) a ne ty,že sis jí nezničil sám.Ty nejsi povinen nic dokazovat.Prostě zboží je v rozporu s kupní smlouvou.
8.Pospěš si s výměnou nebo navrácení peněz aby jsi to stihl do 6ti měsíců od prodeje.Než otevřeš pusu u prodejce,informuj ho o tom,že si s danou věcí byl na SOS (sdružení ochrany spotřebytele) a on okamžitě otočí,protož nebude chtít problémy.A buď nekompromisní a odkaž ho na občanský zákoník na ochranu spotřebitele.

Naposledy editováno 09.10.2008 18:26:00

Yoshimura - kvalita???

9.10.2008 v 21:38 | Nahoru | #45
ještě jsem zapoměl dodat,kdyby jsi chtěl být u obchodníka opravdu přesný,jedná se o §616 odstavec 4 občanského zákoníku

Yoshimura - kvalita???

9.10.2008 v 21:53 | Nahoru | #46
To spravoval sfetovanej japonec s kleštěma a letlampou .... hnus,velebnosti!
Nejsem skoro vůbec asertivní,na místě bych je všechny poslal do p..e!

Yoshimura - kvalita???

9.10.2008 v 22:46 | Nahoru | #47
marcoo> jestli jsi pečlivě četl úvodní příspěvek tak:

Zakoupil v listopadu, závada se začala projevovat v březnu, ale reklamoval až v červnu. O šesti měsících tedy nemůže být řeč. O dvouleté záruční době ano.

Yoshimura - kvalita???

9.10.2008 v 23:24 | Nahoru | #48

Zegga>marcoo> jestli jsi pečlivě četl úvodní příspěvek tak:

Zakoupil v listopadu, závada se začala projevovat v březnu, ale reklamoval až v červnu. O šesti měsících tedy nemůže být řeč. O dvouleté záruční době ano.


Vzal jsem to jen tak letmo. V tom případě má nárok na bezplatnou opravu.Pokud s výsledkem nesouhlasí,po případě dokáže že je výrobek vadný,což podle mého názoru je dostatečně viditelné.Je poničen neodborným zásahem a né opravou,tak může požadovat navrácení peněz a tím pádem odstoupit od kupní smlouvy.Protože toto není oprava ale obyčejná prasečina a může namítat to,že neplní účel jaký by měla.Takže bych neváhal ani minutu a reklamoval ale nesouhlasil bych již s žádnou další jakoby opravou.Požadoval bych odstoupení od kupní smlouvy,která se tak jako tak porušila ze strany obchodníka.Pokud on nebude souhlasit,neváhal bych a okamžitě odal stížnost na sdružení ochrany spotřebytelů a ty s tím udělají své a to ve velice krátké době.Opět bych poukazoval na §616 odst. 4 respektivě 3 občanského zákoníku.Navíc obchodník nedodržel stanovenou lhůtu opravy 30 dní.To hovoří za vše.

Naposledy editováno 09.10.2008 23:26:34

Yoshimura - kvalita???

11.10.2008 v 19:06 | Nahoru | #49
Smrči GSX-F tak jsem se bavil s DKracingem a bylo mi i u nej zdeleno ze Yoshimura je dobra le co se tyce servisu + dale...Hadej co je kvalitou a vyladenim jeste lepsi podle jejich slov?
Akrapovic!
Pro me jasna Volba

Yoshimura - kvalita???

11.10.2008 v 20:09 | Nahoru | #50
ja mam yoshky na SVcku 2 roky, prezily i jeden lehci pad, a drzi..... budto spatnej kus, nebo sli s kvalitou dolu... Chce to mit je taky poradne uchyceny, aby nemely sanci nejak poskakovat ci vibrovat.. mel jsem pred tema yoshimurama BOSy a ty se mi presne takhle v nytech rozpadly.. nevsiml jsem si ze jsou na svodu lehce povoleny
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist