chudá směs zapříčiněná "lazákem"
a když to budeš dělat tak by nebyl vod věci votevřenej filtr , K&N , BMC apod. , s tím že ho budeš muset každejch 1000km prat a napouštět speciálním olejem
máš lambdasondu?
17288 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strileni do vyfuku
17288: nemas treba jen spatne utesnenej svod? strileni muze delat i netesnost....
jinak doladit suzuci vstrikovani jde i tzv Yoshimura boxem(a jeho klony, TEKA tool atd) zapojis do konektoru pod sedlem -ochudis/obohatis ...vyndas a hotovo.... nevozis to sebou jako PC ..... tzn uprava by nestala tolik co porizeni PC ....nevyhoda - malo kroku nastaveni proti PC.....
17288 reakcí na tento příspěvek Strileni do vyfuku
bohuzel ten co mam ja funguje na 16bit modely vstrikovani ..... 2004 uz je asi 32bit......
3 reakcí na tento příspěvek Strileni do vyfuku
1 reakcí na tento příspěvek Strileni do vyfuku
no filtr ti to jeste zhorsi ...jeste chudsi smes jak rika virago....ale mozna ze tim ze se zvetsi prutok i v sani tak si to vstrikovani trochu obohati..... jen domenka.... to tak byt nemusi.... ale pokud nemas moznost to doladit jinak muzes to zkusit za to nic nedas.....
jo ale to prisavani vzduchu do svodu je jistota.... tam kdyz je to treba hnuta priruba u valce (v dusledku nejakyho vypaceni svodu pri montazi koncovky ktera tak nejak uplne nepasuje) tak staci mala netesnost a uz to strili....
2 reakcí na tento příspěvek Strileni do vyfuku
po osazení průchodnějšího filtru by se směs obohatila , kdyby sání mělo čidlo průtoku vzduchu (mass air sensor) jinak asi těžko a myslím že v sání takovej bazmek není.
a to by si poradilo i s "díravým vejfukem" naboli "lazákem".
podle mýho názoru to bude jetě chudší, dokud nedoladí směs ať už jakýmkoli přípravkem - třebas i ten ignitech může zkusit kontaktovat , třeba tam frkne oprogramovatelnou řídící jednotku a nechat seřídit na brzdě
17288 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strileni do vyfuku
to se divim že to lambda nedoladila, pokud tam teda je
edit:
co na to ventili ti přesně neřeknu , nicméně se jim to líbit nebude.
na tvým místě bych tam šup tu originál koncovku a až budu mít pořešený zbytek , tak to udělat naráz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strileni do vyfuku
jinak suzuci vstrikovani dava sems podle podtlakoveho senzoru - pokud je motor v ustalenem stavu.... tzn tlak vicemene odpovida mnozsvi nasavaneho vzduchu...pri akceleraci kdy se tlaky vyrazne meni se ridi senzorem polohy skrtici klapky.... tam uz je to bez vlivu....podle mych zkusenosti ale nejvic strili tak kolem tech 3tis kde se tyhle dva rezimy nejak 'perou'......
díky tomu že dostaneš víc spálené směsi z válce ven ti vlítne i víc směsi do válce, a když dá průchozí filtr tak tam klesne podtlak , stoupne průchod vzduchu a bude to ještě chudší
a pokud řídící jednotka pracuje na principu čím větší podtlak v sání tím víc vzduchu ve válci tí víc benzínu vstříkne, tak to rozhodí úplně
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strileni do vyfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strileni do vyfuku
jinak co znam lidi s ladenyma koncovkama na tehle strojich tak nic nedoladovali a vstrikovani to pobralo..... proto usuzuju na prisavani do vyfuku..... ten teoretickej rozbor asi nebude dobre....
17288 reakcí na tento příspěvek Strileni do vyfuku
to jsou dva opravdu hodně kvalitní servisy, které se na tohle specializují.
17288 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strileni do vyfuku
no 11000km na filtr je dost , možná by pomohlo vyměnit ho za novej
starej benzín může dělat neplechu, já raději starej benzín naleju do auta a do motorky koupím novej