kouba1>Prosba o radu. Potřebuju vyměnit kluzné ložisko spojky a nevím přesně kde ho mám hledat máte někdo zkušenosti s rozebranou spojkou, popřípadě servisní manuál. DíK
..jak jsi prisel na to ze musis vymenit zrovna tohle lozisko, kdyz nevis pořádne kde je?
ted mam rozebranej motor, treba bych ti mohl poradit...
měl bych dotaz na pneu. Možná se to tu již řešilo ale pročíst 92 stran fóra je nelidský ...
E-09 co mám nasazený to už maj za sebou a já potřebuju nový pryže. E-09 už néé, v bahně si dělají co chtějí.
Zkrátka potřeboval bych aby to v terénu mělo o něco lepší vlastnosti než právě ty zmiňovaný E-09 ale aby taky snesly nějakj ten přesun po silnici a nebyly za 1500km mrtvý.
Jestli teda na něco takovýho někdo z vás narazil.
Na čem jezdíte vy? Nebo co byste doporučili?? EF-07 fakt nevydržej víc jak 2tis???
Za info všem moc dík!
Zkus treba homologovane FIM enduro gumy typu Metzeler SixDay apod. nebo najdi nejaky kros spalek ,s co nejtvdsi smesi
Z tech cetovnich drapu dle mych zkusenosti jsou nejlepsi ty MT21 ale furt jde o to to bahno prezit nikoliv uzit lol
S jakubem jsme letěli středohoří a zpět dle azimutu cca.200km a na cestě zpět jsem to slušně složil no a tejden před mi nevyšel výjezd a chudinka šla do lopingu, ale stále drží.
My máme konec sezóny až 16.10.
teď jsem v tunisu a dělám fota ze sahary aby byla představa o kzch poušti. Mooc se těším a to zas rozjedem
někdy ke konci měsíce je na rus.inst. prezentace jak jeli kluci na LC8 do mongoska tak se sejdeme možmá tam :o
http://www.hte.estra...album/nezarazene/ktm
na rámu jsou jasně vidět problematický hadice utopení černá do motoru a bílá airboxu takže když se zaplaví air box voda je ihned u kliky , jestli vás někoho napadá co s tím písněte
Jediný kompromis je snad Trelleborg Army Special dopředu, ten vydrží cca 7 tis Km a ani v terénu se neztratí. Ale se zadkem neporadím, E09 špatný, Karoo špatný, TKC snad nejhorší....
kouba1>Závadu identifikoval zkušený mechanik, akorát nevěděl určitě z které strany ložisko je u LC4. Měla by to být oska, která je ovládaná přímo páčkou spojky na jedné straně zkončená ložiskem.
jo tak na to se dostanes z levy strany motoru docela v pohode...staci oddelat viko spojky, a uz ho uvidíš...pak staci jen vyhodit zavlacku a mozna ze to pujde ven, nevim presne, to jsem nezkousel...prinejhorsim demontujes spojkovy kos...
fajglin>JAE> No ještě nevyprchalo, avšak laťka se zvedá mám to nějaký rozštípaný blinkry,spínačka,otáčkoměr atd.alespoň udělám nějaký fotky bez masky.
S jakubem jsme letěli středohoří a zpět dle azimutu cca.200km a na cestě zpět jsem to slušně složil no a tejden před mi nevyšel výjezd a chudinka šla do lopingu, ale stále drží.
My máme konec sezóny až 16.10.
teď jsem v tunisu a dělám fota ze sahary aby byla představa o kzch poušti. Mooc se těším a to zas rozjedem
někdy ke konci měsíce je na rus.inst. prezentace jak jeli kluci na LC8 do mongoska tak se sejdeme možmá tam :o
OK, tak si užij Tunis a dej vědět až se vrátíš. Na ten istitut bych docela zašel.
Na předek zkusím ten Trelleborg Army a na zadek EF-05 nebo EF-07. Tím že je podzim na krku dlouhý asfaltový přesuny už nehrozej, a co nevidět bude mimo silnici všude bahno a sraxxx, tak ať to trochu zabírá.
Jen doufám že mi ty gumy do jara vydržej.
Pneu budu objednávat do 14dnů, kdyby ještě někoho něco napadlo tak sem s tím!
Díky tomu jsem si ujasnil, že na takové to "domácí ježdění" je pro mne lepší malý Adventure než velký... na ten budu muset ještě chvíli trénovat, neboť jsem měl co dělat, abych objel enduro trať na malém, natož na velkém, na LC8 bych to fakt asi nedal, přece jen ty sjezdy a výjezdy s takovou velkou a těžkou motorkou a s mými kily, to by asi nešlo dohromady... lol
Takže teď jen sehnat ten správný kousek pro mne a budu se hlásit zde do teamu...
Ještě jednou díky a brzy "naviděnou"...
edit: apropo, nevíte prosím o někom, kdo by mi přivezl moto z Itálie? Je tam jedna krásná voňavá, za pěkný peníz, ale nevím, jak ji sem dostat...
www.moto.it/usato/usato03.asp
Naposledy editováno 20.09.2008 21:00:24
Sice se mi velký strašně moc líbí a chtěl bych ho, ale bylo by mi líto ho někde v lese rozbít...
Mít dost peněz, tak koupím velkého a ještě EXC250F k tomu a to by bylo ideální, pokud musím volit kompromis, tak mi vyšla LC4...
Tož tak...
edit: ten slovenský Motorajd nemůžu najít... můžeš hodit přesný odkaz? Díky.
Naposledy editováno 21.09.2008 09:24:34
http://motoride.sk/?...detail&ID=120522
lepšie to neviem
Naposledy editováno 21.09.2008 12:03:44
Našel jsem jednu v Itálii a jednu v Rakousku, obě za 4200 euro a ta v Rakousku má i hodně výbavy, jako kola navíc, al kufry aj.
Budu tam volat a jestli ji ještě mají, tak si pro ni v týdnu pojedu...
Ale i tak díky moc.
Naposledy editováno 21.09.2008 12:21:35
Ještě teda musím sehnat nějakou dodávku, abych ji měl jak přivézt, protože jet tam vlakem a zpátky 430km na jeden zátah by byl na poprvé na tomhle vibrátoru asi hard core...
to Fanóš> zdar chlape, tak jsem nakonec místo LC8 skočil do malé...přece jen bych tu velkou v terénu asi moc neukočíroval a mne to tam táhne čím dál víc... ale nikdy neříkej nikdy, LC8 je pro mne ta nejkrásnější motorka a možná za rok, za dva, kdo ví?! teď by mi ji bylo líto rozbít v lese, ale jestli to dostanu pořádně do pracek, tak si na ni třeba troufnu...
Tak snad se někde konečně potkáme... na oranžádách...
martins-ja si kolikrat taky rikam,ze jsem mel radsi koupit malou nez tudle obludu ktera mne porad pekne vyplaci ,ale neco uz ujedu i bez padu .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |