[url=
Naposledy editováno 22.09.2008 11:56:22
Petr-RSV>jj, bude to mazec , ale zase větší dilema do budoucna, jestli dukárnu nebo aprilku
Ted maji sanci si vybrat ti co chteji italsky desing,ale nevoní jim 2V.Bude tu poradny 4V od Aprilie. MV Agusta je cenove jinde Ale urcite RSV 2V ve vyrobě zustane a pujde souběžne s novou 4V Aprilii.
Dunric>Maska a boční kryty chladiče jinak Ten motor asi bude mazec, ale k italkám jako duc nebo aprilka se prostě hodí víc dvouvál. Kdyby převrtali a trochu poladili RSV1000R a něco udělali se zadní brzdou, tak bych do ní bez váhání šel
Proc se prosim te vic hodi 2V? Tak mozna tradice,ale pokud chteji nabizet i jine motory nez jen staricky RSV 2V...proc nezkusit 4V,ktery stejne delaji jen kvuli WSBK.
DaliboRR>BagoBorec>Alespoň je to pořád do véčka
Alespoň,že je to 4V to,že vidlicový se dá překousnout
mě by hlavně zajímalo, jaký bude pořadí pracovních cyklů... kdyby to bylo udělaný tak, že by zabíraly všecky válce po sobě a pracovní cykly by se zčásti překrývaly, to by mohl bejt docela masakr
FiZzeR>
mě by hlavně zajímalo, jaký bude pořadí pracovních cyklů...
Tohle by mě taky velmi zajímalo Ty jednotlivý V-čka budou mít (logická úvaha) stejnej klikovej čep a budou pálit těch 65° za sebou, ale netušim, jak pootočený jsou proti sobě ty dvě dvojice? Je to 360°? Jakože když levé pálí, tak pravé sajou? Nevíte někdo? Za pochvalu Fakt mě to moc zajímá
BagoBorec>Nebo by to mohlo pálit stylem jedna řada - druhá řada
Pak by z toho byl pěknej dublovanej dvouvál
To by bylo ale trošku kontraproduktivní, nemyslíš? Já bych tipoval, že to bude nějaký vyfikundaný, tipoval bych křížem (kvůli namáhání kliky a ložisek kliky) a těsně po sobě, když pálí jeden začne pálit další (kvůli monstrózní náloži krouťáku)... Zatím se mi nedaří nic najít.
FiZzeR>BagoBorec>Nebo by to mohlo pálit stylem jedna řada - druhá řada
Pak by z toho byl pěknej dublovanej dvouvál
To by bylo ale trošku kontraproduktivní, nemyslíš? Já bych tipoval, že to bude nějaký vyfikundaný, tipoval bych křížem (kvůli namáhání kliky a ložisek kliky) a těsně po sobě, když pálí jeden začne pálit další (kvůli monstrózní náloži krouťáku)... Zatím se mi nedaří nic najít.
Nebylo by to kontraproduktivní, pokud by jedna řada pálila při kompresi druhé
Ovšem vyvážit něco takovýho by asi byl těžkej oříšek a eště by se někde musel nějakej ten takt ošidit
Naposledy editováno 22.09.2008 19:22:28
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |