koukal jsem na ceníky těchto naháčů – Bandit 650, CBF 600, Yamaha FZ6 a Kawa ER-6n. Zde je srovnání ať to nemusíte hledat :)
Bandit 650
Cena: 135 000,-
Výkon: 62,5 kW při 10500 min-1
Toč. moment: 61,5 Nm při 4200 min-1 !!!
Váha: 215 kg
CBF 600:
Cena: 155 000,-
Výkon: 57 kW při 10500 min-1
Toč. moment: 59 Nm při 8250 min-1
Váha: 213 kg
Yamaha FZ6 s ABS:
Cena: 145 000,-
Výkon: 57 kW při 11500 min-1
Toč. moment: 51,6Nm při 10000 min-1
Váha: 180 kg
Kawasaki ER-6n:
Cena: 139 000,-
Výkon: 53 kW při 8500 min-1
Toč. moment: 66Nm při 7000 min-1
Váha: 174 kg
Rozhoduji se co na příští sezónu koupit a z mýho pohledu to vypadá takto: jednozančně nejhorší volba se jeví CBF 600 která je drahá, těžká, motor (aspoň na papíře) jen průměrný. O něco lepší mi přijde Yamaha, která má jako jediná v téhle ceně ABS, ale zaráží mě, že má nejvyšší krouťák až v 10000. Kawasaki je jen řadovej dvouválec a nic moc výkon, i když je nejlehčí. No a Bandit mi přijde ve srovnání na papíře jako z jinýho světa a právě proto se chci zeptat jestli tam není nějakej háček?? Protože je nejlevnější, má nejlepší motor 61,5 Nm při 4200 mi přijde neuvěřitelný, jen je bohužel dost těžkej. Designově si myslím, že když se na každou budete delší dobu dívat tak se vám zalíbí :). Jak vidíte srovnání těhle motorek vy????. Já mám zkušenosti s GS 500 a to je taková social edition :), (ročník 2007)
Díky za rady.
Já mám zkušenost s FZ6 ale se stokoňovým motorem - tuhle méněkoňovou bych si nekoupil - a pak příští rok se má přestat vyrábět takže - můj názor nekupovat. To si raději kup starší ojetou a stokoňovou.
Bandit - mám zkušenost ještě se vzducháčem - a ta mě fakt neoslovila - jelikož ale tenhle novej typ je vlastně z 90% stejnej tak taky nic moc - proč si kupovat vývojově starou mašinu.
ER6 - hezká mašina a za ty peníze si myslím super bike - je to dvouval tak to pojede od nízkejch otáček oproti ostatním.
A Honda? Úplně ji nezatracuj velkej držák a pohodovej bike na každý den.
Honda je a byla vždycky trošku dražší, to je pravda, ale tak valita tam je. Na cbf 500 jsem měl tu čest se svézt a opravdu to bylo hodně příjemný, ovladatelnost super a motor, na to že pětikilčo dvouhrnek, tak to docela svištělo, ale každopádně po pětikile pětikilo nebrat, musíš aspoň do těch šestek, ale v tom už máš jasno
Naposledy editováno 17.09.2008 00:12:51
*
Ve skutečném životě budeš potřebovat HLADKOU KŘIVKU krouťáku v civilních otáčkách. Tak mezi 2000-6000 ot.min. Dále si jistě nebudeš přát aby tě motorka stála na údržbě majlant. A hlavně! Musíš se na ní dobře cítit a mít z ní radost.
*
Takže začni hledat znovu. Jak se Ti na ní sedí? Jakou má vybraný typ spolehlivost? Jaké jsou skutečné náklady na sezónu? Pohledej grafy výkonu a krouťáku. Neblíží se vybraná motorka první drahé opravě? Nemá náhodou najeto přesně tolik kdy se dělá drahý servis?
Tak mnoho štěstí s výběrem .
Jezdí jich tolik, protože jsou nejlevnější a vypadaj celkem slušně ačkoliv už je to skoro prehistorickej koncept. Je to jen o tom co se komu líbí, nějaký řeči, že budeš něco potřebovat nebo ne Mně nejvíc seděla FZ6, příjemnej posez, slušnej podvozek, motor musel bejt furt nad 10tis a to mě bavilo nejvíc. Bandit dobrej motor, posez, zbytek viz výše. Kawa příjemnej dvouvál, jde v jakejchkoliv otáčkách, pro mě ale hrozný origo řídítka, a zpracování Honda je honda všechno taknějak dobrý, měl jsem Sko a na cestování by to bylo super, kdyby měla o 20k víc A co novej hornet, myslim, že teď by se dal sehnat kolem 160tis?
A že je řaďák? No a?
Na klice je přetočená o 270°a charakter má tedy stejný jako V. Špičkový výkon je u naháče nepodstatný údaj - dívej se na krouťák a na váhu. V tomhle kawice nemá konkurentku (v Tvém výběru).
Naposledy editováno 17.09.2008 10:28:09