Jsem spokojený majitel LC4 Adv a F650 GS Dakar (motorka manželky ) a jaksi taksi jsem byl automaticky odpůrce válců do stran, teleleveru, malých kol a zdvihů. Až minulý víkend mě výše zmíněný "šílenec" nechal svézt na svojí GSA na malé enduro trati (díky Radku) a spadla mi čelist, byl jsem velmi mile překvapen. Vodilo se to pomalu líp než manželčin Dakar .
Dokonce se mi zdá, že pro lidi, co přestupujou ze silnice na adventure bike, a předtím nikdy v terénu nejezdili (asi nekdo jako Matus ), je GSA mnohem vhodnější než malinko psychopatická LC8. Tedy mluvím samozřejmě o turistickém tempu, třeba někde v odlehlých končinách, ne o závodním rally tempu s leteckou podporou, kamionem mechaniků apod. Tam LCA nezná konkurenty, přece je to defacto dakarská replika...
Takže : jeden ochotný majitel GSA je, stačí najít aspoń jednoho s LC8 Adv.
Místo konání testu bych navrhoval Motokrosovou trať v Bělé pod Bezdězem a přilehlý VP Ralsko. Znám to tam dobře, jsou tam nádherné písčité terény náročností odpovídající těžkým endurům a hlavně to vyhovuje majiteli GSA lol .
Výsledky testu bychom slovně sepsali, já vás pěkně nafotím a podělíme se s ostatními. Žádné nicneříkající tabulky v německém stylu pohodlí 12b, terén 9 a tak.
Naposledy editováno 04.09.2008 22:48:18
PS. Radek - majitel GSA jí má teď obutou na malinko očesaných TKC, takže nejlíp, aby protějšek přijel na něčem podobném : Karoo, MT21 atak.
Dokonce se mi zdá, že pro lidi, co přestupujou ze silnice na adventure bike, a předtím nikdy v terénu nejezdili (asi nekdo jako Matus ), je GSA mnohem vhodnější než malinko psychopatická LC8.
neviem cim je LC8 psychopaticka ale otazka, preco som si vybral LC8?
Pretoze do terenu je to z velkych endur to najlepsie. A ja potrebujem svoje offroad deficity vyvazovat kvalitnou motorkou
V dobrom/kvalitnom teste treba co najviac premennych zpausalizovat a kedze jazda na moto pozostava z 3 zakladnych casti: 1. jazdec; 2. gumy; 3. motorka, tak prve dve casti by mali byt zhodne...
To je to co se snazim rici i ja,ze BMW projede z 99% to co LC8 a to co potkas bezne na pruzkumnych cestach po svete ,ale turistickym tempem...K tomu se pocita o 25ookm delsi servisni intervaly+vyhoda kardanu + vyhoda podstatne vetsiho dojezdu...Kdyz chce nekdo krosit v terenu ,tak si poridi lehkou krosku ,protoze ani jedna z techto motorek neni na krosovou trat. U LC8 je jeste dalsi riziko (jak jsi to nakousnul) ze cloveka svadi jet na kref a pomerne casto haze drzku.A tohle muze byt pri jizdach mimo civilizace zase fatalni vec...A vaha pri delsich etapach ,kde neni benzinove zabezpeceni se stejne pomaly srovna ,bo na LC8 musis naveset ruzne kanistry s benzinem,pac pri spotrebe 8 litru a objemu nadrze 21,toho moc nenajedes...
Nechci timto rozpoutat zadne hadani ,nebo neco podobneho i na tomto vlaknu ,ale je to muj nazor,jako uzivatele univerzalni motorky ,ktery se ji snazi najiit
Sqwere, Marxi, nešlo mi o to se svézt na LCA, před pár lety jsem měl možnost celý víkend jezdit S-kovou 950 v krásném enduroparku a byl jsem z ní totálně unešený - je to fantastická motorka...Na mě je ale toho výkonu moc, těch kil taky a o tom děsivém víru v nádrži... lol
Šlo mi spíš o konstruktivní konfrontaci majitelů a o maximálně objektivní srovnávací test zaměřený na terénní schopnosti tak koncepčně rozdílných motorek se stejným polem působnosti. Kdyby se sešlo pár klidných a rozumných zástupců obou táborů a v klidu se zkoušely různé terény jednak na svém stroji a pak na tom "cizím", myslím, že postřehy zúčastněných by byly velmi (možná ) zajímavé a ani foto nebo video výstup by nebyl k zahození....
Tak poslední pokus , najde se aspoň jeden nadšený a zvídavý majitel LCA? Copak nikdo tady poblíž - Liberecko, Českolipsko, Mladoboleslavsko (ono i z Prahy je to na Macháč hodinka) není zvědavý? No tak...ve jménu vědy.... lol lol
Proto navrhuju se sejit na te akci Flash tymu o tyden pozdeji 20/9 (nebo kdy to je) Kdyz najdeme cas 3-4 hodky na projizdku tak budeme stejne utahani jako kotata
p.s. do ctvrtku jsem mimo email, ale Climber mi pisne SMSku
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Centrovaní drátěných kol Praha BMW R 1200 GS Adventure | Navivai | 9 | 6.5.2024 v 16:15 FJRPEPA |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS | Kohlstein | 12 | 19.3.2024 v 10:03 Pedl |
Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | barran | 21 | 13.2.2024 v 21:26 ja1 |
eurocycles spol s.r.o. BMW R 1200 GS Adventure | Rauly | 21 | 30.11.2023 v 10:51 BlondakCB900 |