Bender>k tematu>rek bych ze je to tvuj dojem
To je otázka... Já jednou natankoval OMV Carrera 95, a od tý doby už nic jinýho netankuju Motor líp startuje, má hladší, tišší chod a plynulejší zátah, takže na tom asi fakt něco bude. Na výkon a spotřebu žádnej vliv nevidím.
Ale z nouze jsem jednou nabral nádrž V-Power 95 v domnění, že to bude totéž... ani omylem S V-Power mám blbý zkušenosti i z FZR 1000, která sežrala snad i chcánky :\
Generiq>Já jezdím většinou na benzín u jedné skoro noname benzinky kousek od místa bydliště a jezdí to na něho líp jak na shell. Zvláštní...
Jo, to se mi stávalo na FZR 1000, čím míň důvěryhodná značka, tím líp to jelo Náhoda? Nebo ty "profláknutý" značky prodávaj sračky a spolýhaj se na svou pověst? :\
Stev>zkušenost s carrerou 95 potvrzuju, taky se mi zdá že to má lepší chod, a navíc menší spotřebu asi o 3 deci. Může to bejt jenom pocit, a spotřeba daná stylem jízdy, ale tankuju pokud možno jenom tohle.
lol menší spotřeba o 3 deci,to mě dostává lol ,stačí mít podhuštěnou gumu o 0,1,nebo si zrovna jezdil když nefoukal vítr,ale říct že na tendle benzín to má spotřebu o 0,3 deci menší je blbost,to ani nepoznáš
taky sem se nechal zlbnout a kouil jednu nádrže 98ky u Agipu, jako že mě těch 50,- nezabije, ale veškerý zlepšení žádný a proto 95 ruuuleeezzz lol
když na to nemáte stavěnej motor tak neblázněte lidi.. dyk ta ropa je už takhle dost drahá
Naposledy editováno 01.09.2008 13:13:33
frontwheal>me tak napadlo, vsude se tu pise, ze ladak a nemluve o sportovnich filtrech ochuzuje smes. Takze, kdyz napriklad mam jenom ladak, ktery mi castecne ochudi smes, tak temi oktany bych to mohl vratit do normalu, nebo???
pleteš hrušky s jabkama, počet oktanu nemá vůbec co do činnění s bohatostí směsi...
medved_bedrich>frontwheal>me tak napadlo, vsude se tu pise, ze ladak a nemluve o sportovnich filtrech ochuzuje smes. Takze, kdyz napriklad mam jenom ladak, ktery mi castecne ochudi smes, tak temi oktany bych to mohl vratit do normalu, nebo???
pleteš hrušky s jabkama, počet oktanu nemá vůbec co do činnění s bohatostí směsi...
pokud počítá s tím, že víceoktanový benzín má efektivnější spalování, tak to úplně mimo není, ale to je jenom teorie, ten motor by na to musel bejt dělanej.
Stev>medved_bedrich>frontwheal>me tak napadlo, vsude se tu pise, ze ladak a nemluve o sportovnich filtrech ochuzuje smes. Takze, kdyz napriklad mam jenom ladak, ktery mi castecne ochudi smes, tak temi oktany bych to mohl vratit do normalu, nebo???
pleteš hrušky s jabkama, počet oktanu nemá vůbec co do činnění s bohatostí směsi...
pokud počítá s tím, že víceoktanový benzín má efektivnější spalování, tak to úplně mimo není, ale to je jenom teorie, ten motor by na to musel bejt dělanej.
což sériová gsxr600 asi skutečně nemá :)