globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..
 
19.8.2008 v 21:55
Má nějaký vliv na životnost motoru dynojet a podobné úpravy které zvyšují výkon? Co myslíte a máte je na svých motorkách?
Předchozí
1 2 3
Následující

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

19.8.2008 v 22:01 | Nahoru | #1
tak možná že tam nějaký procento opotřebení navíc je,ale při dnešních technologiích bych se tím asi nezabýval...

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

19.8.2008 v 22:05 | Nahoru | #2
jj já jenom tak protože kamoš řikal že to nemá absolutni vliv na životnost a opotřebeni... ale podle mě každy zvyšeni vykonu ma vliv aspon trošku

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

19.8.2008 v 22:11 | Nahoru | #3
teoreticky bude třeba víc otáček,větší teplota,větší tření,ale stále je to chlazený a mazaný,takže bych to neřešil...

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

19.8.2008 v 22:17 | Nahoru | #4
šak to jenom tak

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

19.8.2008 v 22:29 | Nahoru | #5
...to neřeš... ,jestli se ti to líbí,tak to tam dej...,ale raději bych pořídil něco silnějšího.....v orig.stavu

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

19.8.2008 v 22:30 | Nahoru | #6
no jo ale zatim nejsou prachy a mám jenom na 25kw a i to se blbě sháni

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

19.8.2008 v 22:41 | Nahoru | #7
zil> by si se možná divil jakej to má vliv na motor

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

19.8.2008 v 22:45 | Nahoru | #8
vliv to má. hlavně pokud bys motorku honil na okruhu na plný výkon. při běžným provozu na silnici to se to ale moc neprojeví...řekl bych

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

19.8.2008 v 22:48 | Nahoru | #9
karf> ale nějak mi přijde divný že by někdo vytunil moto a honil koně kvůli tomu aby jezdil pomalu a nehonil to

ale itak to bude mít vliv... jiný spalovací teploty ...atd.

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

19.8.2008 v 22:52 | Nahoru | #10
jetam>

ale itak to bude mít vliv... jiný spalovací teploty



Když si pořádně přečteš ,co to vlastě dyno jet je ,stručně zjistíš ,že je to jinej průtok jehlou s jinou technologií ,která nejspíš potřebuje lepší přívod vduchu a proto se doporučuje s tím zároveň cpát sport K&N Filtry . V Celku nic jinýho není Dyno Jet .

BTW: To samý svody a výfuk. potrubí . Změna tlaku při vývodu nečistot ven ,zase urč technologie . Dejme tomu ,jinak tvarovaný přepážky ,nevím ,jen kecám z hladu Tyhle dvě věci nejsou takový EXTRÉM úpravy ,neřeknu turbo ,to ti zmené totálka vše . Výbrus apod ,ale tohle je nic vcelku .

Naposledy editováno 19.08.2008 22:55:08

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

19.8.2008 v 23:00 | Nahoru | #11
CarrierOfDeath> sem se blbě vyjádřil , vím co je dyno

spíš de o to že kolikrát když to přetryskuješ dáš tam KN svody atd..tak itak tam máš "bohtaší" směs a třeba ti to dohořívá ve vejfuku (střílení) vejfukový ventily ti taky nepoděkujou... vem si že máš jinou směs tak taky při spalování vznikaj jiný teploty a tlaky

v kombinaci s tím že tu motorku často honíš (což většina lidí s těmahle úpravama dělá)

ale určitě se najde někdo fundovanější kdo mi to bud potvrdí a nebo vyvrátí lol

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

19.8.2008 v 23:10 | Nahoru | #12
jetam> motor se víc zahřívá, když je směs chudá. nebo ne?

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

19.8.2008 v 23:35 | Nahoru | #13
jak tu bylo receno - vecma od Dynojetu jen a pouze doladis smes po predchozi montazo otevrenych vyfuku, KN filtru atd ... pokud se tedy bavime o karb.kitech a Powercommanderech ... pokud bys resil i Ignition modul a podobny atrakce, tak tam by to uz bylo "horsi", pac tim ses schopnej menit predstih, omezovac ... atd ..... :)

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

20.8.2008 v 10:26 | Nahoru | #14
karf: jj chuda smes prehriva motor... ale s tima upravama se motor atd vic zahriva v dusledku prave narustu vykonu...
ten motor bude pri podobnych upravach tim vic trpet, cim vetsi vykonovej narust se povede...

z meho pohledu je nejvetsi zlo pro motor prave KN filtr, sice se vyrobci tehle performance filtru dusuji ze to filtruje stejne nebo lip nez origo... ale moc tomu neverim, bavlnena tkanina na nich pouzita nefitruje jako papir... proto se tam taky strika olej kterej ma pobrat ty nejmensi necistoty... jasne pri laboratornich testech kolik a ceho projde to treba vyhovi.. ale tam je filtr cerstve naolejovanej, navic clovekem od te firmy atd....

cim propustnejsi a vic "race" filtr, tim dostava motor vic nazrat dobrot...

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

20.8.2008 v 21:59 | Nahoru | #15
no já budu právě kupovat ladák a nepotřebuju nějak extra vykon stejně bych to z toho mojeho cebera nedostal a nepotřebuju to jenom sem se chtěl zeptat když tam dám ten ladák jestli by bylo lepši dat ten KN filtr ale jestli škodi motoru vic jak origo tak na to kašlu a ten dynnojet byl jenom tak naokraj že to vylepšuje pruběh vykonu

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

20.8.2008 v 22:10 | Nahoru | #16
jetam> Mno a právě kvůli tý kvalitě směsi a "Srovnání" zpět doporučujou ten filtr . JEdno zvýšení žádá druhý . Určitě je směs jiná ale .

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

20.8.2008 v 22:15 | Nahoru | #17
každy zasah do motoru-co se netyka klasicke udržby, ma vliv na životnost
jestli Ti jde o lepši vykon,kup vyšši objem..ale to je jen takova masika ega..nakonec zjistiš,že seriova 6 je až moc,na silnici prakticky nevyužitelna ja teda nikdy nikoho neviděl jet na max.

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

20.8.2008 v 22:18 | Nahoru | #18

koudr>no já budu právě kupovat ladák a nepotřebuju nějak extra vykon stejně bych to z toho mojeho cebera nedostal a nepotřebuju to jenom sem se chtěl zeptat když tam dám ten ladák jestli by bylo lepši dat ten KN filtr ale jestli škodi motoru vic jak origo tak na to kašlu a ten dynnojet byl jenom tak naokraj že to vylepšuje pruběh vykonu



Dyno Jet určitě já osobně brát budu ,ale kvůli nečemu jinýmu ,než kvůli honění motorky . U Stage 1 je psáno asi +5% výkonu motoru ,tj 5.05koně u CBR 600F - mý a nejspíš i na 99% i tvý a co HLAVNĚ ! je odstranění mrtvýho bodu . Všimni si ,že mezi 5 - 6 000 rpm motor nemá takovej zátah ,jako o litr víc ,z části logický ,ale ono to prostě na 7 000 vystřelí a do tý doby se to tam trošku "plazí" . Pro tohle to chci ,motor "honím" příležitostně asi jako každej ,střelec s 600F to nehrozí Navíc ,mě osobně když mám možnost štve fakt ,že na 5 kvalt a max plynu motoru vytáhnu na 220 ,problém je v tom ,že 6ka tu rychlost drží a skoro nic neděje . KOnstrukčku má 250 a já osobně jsem z ní vytáhl 240 a na nějakých 10 000 rpm motoru ,ale trošku mě trápí ,že ten zátah při tom odporu chybí .Ano je to 6ka ,ale výkon to má dostačujicí řekl bych . Navíc ,jet přes 2kila se mě osobně dovoluje asi 15min od baráku na málo frekventovaný rovince cca 1km+ dlouhou ,ale pokud tam něco jede tak to stejně nemá cenu . Nikde jinde to radši ani neprovozuju ,okruh bohužel nemám po ruce

Naposledy editováno 20.08.2008 22:20:14

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

20.8.2008 v 22:22 | Nahoru | #19
no vykon šestistovky si mysim že využit jde na litru sem zatim nejel a co sem slyšel tak u toho už bych pochyboval i když někteři... vykon mi stači přemyšlel sem že když budu kupovat ten ladák tak jestli tam má dat ten KN filt atd.. ale taky si myslim že čim min propustnějši filt tim je opotřebenějši menši ale zase nevim jak to pojede s origo filtrem

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

20.8.2008 v 22:25 | Nahoru | #20
ladak ti kapanek ochudi smes ... celej system ejste vic ... KNko k tomu to uchudi jeste vic ... dynojet ti to pomuze vyrovnat ... u karburatorovejch kitu jsou obcas i mensi trysky nez u serie .... vetsinou tam byva vrtak na zmenu podtlaku u soupatka, hlavne ale jina jehla ... jak u jaky motky ....

cili montaz kitu ti ANO, prida ti neco malo vykonu ... ale rozhodne bych nerikal ze motoru skodi, naopak - srovna ti smes tak aby byla jak ma byt, cili pro tn motor jen a jen dobre ...

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

20.8.2008 v 22:27 | Nahoru | #21
no šak jo já sem to chtěl jenom zkrz ten pruběh protože ted tam mám vykuchanej lauf z cbr 98 a odspodu to jde dobře protože to má rychlej odfuk a navrchu (od těch 8) jsem pocitil oslabeni oproti originálnimu vyfuku a to docela silny.. a já vul sem ho prodal. takže z brigády si koupim vyfuk a uvidim jak to pojede

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

20.8.2008 v 22:29 | Nahoru | #22
koudr> Upřímně pokud se jedná o koncovku ,myslím ,že jedinej rozdíl ,kterej asi poznáš bude ten ,že ti bude trošinku víc žrát . Laďák co ti zvýší ýkon musí být dělaný přímo pro to určitý moto a asi to bude i celej systém než jen koncovka . Zkus to ,udělej si druhý kolenu ,navař na to laďák co chceš nebo pokud seženeš jiný kolínko nebo nejlíp sedne na to co tam je a uvidíš . Pokud by jsi chtěl mít asi jistotu zkusil bych se zeptat prodejce a pokecat o tom na co to chci dávat apod . Myslím ,že ti to nějak okecá taky .

edit :// Mě osobně leží "low??" laďák v garáži značky MiG . Je to celocarbon a docela se těším až ho tam prasknu ,ale půjde tam s tím Dynem a Filtrem ,dřív ne . Navíc musím v práci s bráchou udělat kolínko a navařit ho na to . Na Youtube.com si dej CBR 600F MiG Exhaust myslím ,zní docela slušně řekl bych .

Naposledy editováno 20.08.2008 22:31:12

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

20.8.2008 v 22:30 | Nahoru | #23
kdybych tam dával KN a ten dynojet tak bych to dal na seřizeni.. už ted s tim vyfukem mám přidany na bohatosti

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

20.8.2008 v 22:32 | Nahoru | #24
uf ........... jen tohle neeeeeeee - takovyhle "veci" se malokdy povede odladit tak aby fungovaly ... pac jak tu bylo zmineno - kazdej ladak by mel byt delanej a pocitanej primo na tu danou motorku .... pokud resis naky zverstva z neceho jinyho, bo kuchnuty originaly, tak nemuzes krome rozhrabani prubehu vykonu a kroutaku, zvyseni spotreby a mozna vzhledu, cekat nic mimoradnyho ...

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

20.8.2008 v 22:33 | Nahoru | #25
no muj názor ladák moji spotřebu ani nezvyši ani nesniži protože ted tam mám něco podobnyho jen to bude mit asi jinej zvuk... někde sem slyšel že zvyšováni spotřeby s ladáky je jenom o tom že se řidiči líbi zvuk a tak to vic toči a tim věči spotřeba něco na tom bude.. no budu kupovat ixil nic moc určitě ale peněz nemám a je to na muj typ to je vyhoda

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

20.8.2008 v 22:34 | Nahoru | #26
koudr> IXILa ti nevymlouvam, ale krome ceny moc vyhod nema ... je tezkej, vykonove take nic moc ...

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

20.8.2008 v 22:35 | Nahoru | #27
koudr> Jinak ,taky docela dost děla ,když si u seřízení ,hladiny karbců . Taky koukni na benzinovej filtr a kdyžtak vyčistit nádrž a karbce . Hned to bude trošku živější . Píšeš ,že moto máš v perfekt stavu . Já osobně jsem ho kupoval v tom stavu taky ,ale co si budem povídat ,rok výroby je rok výroby . Za ty léta se tam dostane dost věcí .

edit // Ten MiG co mám já je na model 600F ,koukni na netu možná se ti zalíbí . Navíc ten výfuk má možná max 3-4 kila . Je fakt lehounkej jako prase .

Naposledy editováno 20.08.2008 22:37:29

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

20.8.2008 v 22:38 | Nahoru | #28
ale na youtube ma pěkny hluboký zvuk a ¨de mi o to že to neni taková prasárna jak tam mám ted a to hlavni chtěl bych jet do rakouska a někde na tomhle foru sem četl že na hranicich jim změřily a nechaly je poslat vlakem domu a zaplatily pokutu jak svina tak tam strčim ucpávku kerá je v baleni a bylo by. za takovy penize neni žádnej novej a když je přesně na muj typ tak ho vemu

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

20.8.2008 v 22:42 | Nahoru | #29
jo ale mig= značka =prachy.. no perfektni srav ted nedávno sem měnil rozvodák a čistil celou palivovou soustavu a karbece několikrát protože tam byla blbost na kerou sem nemohl přijit furt to nešlo na jeden válec a pak sem zjistil že tam kde jde hadička kerá vysává podtlak v kohoutku tak ten kohoutek byl blbej netěsnil a do hadičky šel benzin a nasával si ho a tim byla bohatá směs a nešel..no a ted už jde nšechno dobře až na že tam neni takovej vykon jak s origo vyfukem

Dynojet, ladák, KN filtr a upravy versus vydrž..

20.8.2008 v 22:44 | Nahoru | #30
koudr> Hmm nevím ,s dovozem ze zahraničí zkušenosti nemám . Jen ,že tu padlo ,že jsou docela těžký a to by mě osobě asi štvalo . Kila na motorce radši dolů než nahoru . Snižuješ tím i možnost zatážení ,ale to ten výfuk má v pár kilech . Neřešil bych . Pokud se ti ten výfuk líbí a si témeř - jako že jsi - rozhodnutý jdi do toho . Neřešil bych věci kolem ,pokud je pro 600F tak už tupem není co řešit . A možná nebudeš ani potřebovat ten kit do motoru pokud je dobře zpočítanej a to asi bude pokud je na trhu .
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist