Téma: Ducati Panigale V4 okruhová stavba
8.10.2021 v 16:32
Tak na mě taky došlo!!!
Když před pár lety v Ducati příšli s tími, že končí s vývojem 2 válcových motorů, bylo to pro mě smutné oznámení.
Když jsem před 14 lety poprvé sednul na Ducati 1098, bylo to tak hodně jiné oproti těm 4V Hondám , Yamahám a úplně to změnilo můj pohled na ježdění na motorce. Ta motorka nebyla jenom nádherná, byla radikální, drsná, opravdovej závoďák. Tahle motorka způsobila, že jsem skončil s jízdou na silnici a začal s okruhama. Pak 3 roky CEC závodů atd….
Panigale 1299 posunula tento koncept až na vrchol, ale vývoj nezastavíš a tak jsem se s lítostí s dvouválem rozloučil a pořídil V4.

Z prvního svezení jsem byl trochu v rozpacích. Pořád je to sice Ducati, v nízkých otáčkách taková ucukaná, ten motor má do sametovýho projevu řadových 4V daleko, ale je to jiný. Když jste vzali za plyn 1299 na dvojku trojku, tak z nulových otáček to bylo „No to mě poser!!!“. Kdežto na V4 je to „ Ale jo jede to no ?“ Ani v tom středním pásmu to není žádnej zabiják. Peklo začíná až od 10tis. Takže na to si budu muset zvykat ? Jako samozřejmě je to rychlý jak kráva, ale tak nějak chybí to divadýlko kolem. Je to jako když jsi s ženskou která tě pořád chválí a když děláš kraviny, tak místo aby tě vrátila na zem tak tě vynáší do nebe. Možná to vypadá jako ideál ,ale po čase trochu nuda.
Dost filozofování, třeba se jen budu MUSET přizpůsobit.
No nic sundám dekle, ať vidíme kam pokročila technologie ?
Je dobrý, že IMU jednotka už není umístěna debilně na předním světlometu, ale na lešení budíků, takže odpadá výroba držáku.

Také vzduchový filtr je umístěn zepředu po odklonění náfuku na krku řízení a nemusí se sundávat vstřiky a rozdělat půl motorky kvůli výměně.
Baterka je umístěná v nejvyšším bodě motorky pod nádrží – to je teda blbost…

Jo a už vím proč – na místě kde byla je totiž jakýsi eko septik do kterýho jsou svedený všechny oddechy a přepady. Tak to bude první věc kterou vyhodim.

Uchycení stupaček je vyřešený líp. Už nehrozí že při pádu to vytrhne kus motoru.
Na rámu je inovace oproti prvním modelům je zde odfrézovaná díra kvůli změkčení .

Kapoty jsou kůli proudění vzduchu víc nafouklý a jinak udělaný průduchy, aby lépe proudil vzduch
Aby se dala sundat koncovka výfuku, musí dolů zadní svod i podsedlák.
Je dobrý, že přívěra je na koncovce výfuku a tak tam po výměně nebude strašit.
Sériovej výfuk je těžkej jak prase.
Motorka opět srašně topí. Od začátku s tím taloši maj problém, přidávala se další expanzka, ale nic to neřeší. Kluci z naší crew v sezoně všichni měmili vodní
pumpy. Na jedné motorce dokonce padly 3ks. Takže chladiče budou další úprava.
Vysokou teplotu borci vyřešili tak, že už zde není teploměr ale jakési kostičky
Asi psychologie – když vidíš že má motor trvale 106 stupňů jsi víc v nervu než když svítí 3 kostičky.
Tak to jen pro začátek
Postupně jak budu pokračovat to sem budu sázet
Zima je dlouhá.....
Když před pár lety v Ducati příšli s tími, že končí s vývojem 2 válcových motorů, bylo to pro mě smutné oznámení.
Když jsem před 14 lety poprvé sednul na Ducati 1098, bylo to tak hodně jiné oproti těm 4V Hondám , Yamahám a úplně to změnilo můj pohled na ježdění na motorce. Ta motorka nebyla jenom nádherná, byla radikální, drsná, opravdovej závoďák. Tahle motorka způsobila, že jsem skončil s jízdou na silnici a začal s okruhama. Pak 3 roky CEC závodů atd….
Panigale 1299 posunula tento koncept až na vrchol, ale vývoj nezastavíš a tak jsem se s lítostí s dvouválem rozloučil a pořídil V4.

Z prvního svezení jsem byl trochu v rozpacích. Pořád je to sice Ducati, v nízkých otáčkách taková ucukaná, ten motor má do sametovýho projevu řadových 4V daleko, ale je to jiný. Když jste vzali za plyn 1299 na dvojku trojku, tak z nulových otáček to bylo „No to mě poser!!!“. Kdežto na V4 je to „ Ale jo jede to no ?“ Ani v tom středním pásmu to není žádnej zabiják. Peklo začíná až od 10tis. Takže na to si budu muset zvykat ? Jako samozřejmě je to rychlý jak kráva, ale tak nějak chybí to divadýlko kolem. Je to jako když jsi s ženskou která tě pořád chválí a když děláš kraviny, tak místo aby tě vrátila na zem tak tě vynáší do nebe. Možná to vypadá jako ideál ,ale po čase trochu nuda.


No nic sundám dekle, ať vidíme kam pokročila technologie ?
Je dobrý, že IMU jednotka už není umístěna debilně na předním světlometu, ale na lešení budíků, takže odpadá výroba držáku.

Také vzduchový filtr je umístěn zepředu po odklonění náfuku na krku řízení a nemusí se sundávat vstřiky a rozdělat půl motorky kvůli výměně.

Baterka je umístěná v nejvyšším bodě motorky pod nádrží – to je teda blbost…

Jo a už vím proč – na místě kde byla je totiž jakýsi eko septik do kterýho jsou svedený všechny oddechy a přepady. Tak to bude první věc kterou vyhodim.

Uchycení stupaček je vyřešený líp. Už nehrozí že při pádu to vytrhne kus motoru.
Na rámu je inovace oproti prvním modelům je zde odfrézovaná díra kvůli změkčení .

Kapoty jsou kůli proudění vzduchu víc nafouklý a jinak udělaný průduchy, aby lépe proudil vzduch
Aby se dala sundat koncovka výfuku, musí dolů zadní svod i podsedlák.

Je dobrý, že přívěra je na koncovce výfuku a tak tam po výměně nebude strašit.
Sériovej výfuk je těžkej jak prase.
Motorka opět srašně topí. Od začátku s tím taloši maj problém, přidávala se další expanzka, ale nic to neřeší. Kluci z naší crew v sezoně všichni měmili vodní
pumpy. Na jedné motorce dokonce padly 3ks. Takže chladiče budou další úprava.
Vysokou teplotu borci vyřešili tak, že už zde není teploměr ale jakési kostičky
Asi psychologie – když vidíš že má motor trvale 106 stupňů jsi víc v nervu než když svítí 3 kostičky.
Tak to jen pro začátek

Postupně jak budu pokračovat to sem budu sázet

Zima je dlouhá.....
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Pekny. Jak-kde jsi nakonec poresil ten budik?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha> To je parada kamo, ses borec
.
S tou pauzou sem na tom podobne :).


S tou pauzou sem na tom podobne :).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Koudy01 píše: Pekny. Jak-kde jsi nakonec poresil ten budik?
Dík

S budíkem jsem měl štěstí, protože prodávají od kterého jsem ho použitý koupil o tom něco věděl a z původní motorky ho odhlásil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
alobalista píše: doucha> To je parada kamo, ses borec
.
S tou pauzou sem na tom podobne :).
Dík Peťo

Ty jsi také ve stavu "pauza nikam nechvátám"

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Kamaráde. Největší klobouček. Ses frajer. Vypada to jak nove. Rad si na motorce delam sam. Ale tohle je vysokej level. A vypada to skvele
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha> Hluboce smekám a obdivuji tvoji vůli, pracovitost a šikovnost, protože ten výsledek je opravdu něco výjimečného. Zároveň vnímám jako obrovskou škodu, že se tím nezabýváš profesionálně. Vždyť z tebe mohl být druhý Tamburini nebo tak něco...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
TomasRA> jako kdyz vybarvim omalovanky,jsem prakticky Picasso?
Doucha> respekt
Doucha> respekt

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Kluci netřeba to hrotit . Já si vůbec nepřipadám jako někdo z výše jmenovaných
. Znám plno kluků kteří si mě technnickýma znalostma a zručností kdykoliv namažou na chleba. A i tady na fóru je jich dost
Kámoš si v patnácti vymyslel a vyrobil s minimálním vybavením garáže funkční přívěru na Jawě Mustag
. To byl borec
Myslím že každý kdo se v tom trochu šťourá by to zvládnul pokud by měl čas a chuť to dělat. To že něco složím z LEGO konstrukt ze mě nedělá konstruktéra
nebo jak výstižně napsal Kubák s těma omalovánkama
. Kluků co dělaj v servisech si vážím, vím že to není prdel kor když je dneska každej přechytralej protože si přečte internet a všechno ví
.
Ale jinak díky jsem rád že to tu někdo čte









Ale jinak díky jsem rád že to tu někdo čte

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha> super
Jen jsem nikde na Ducati neviděl hasičák
, nebo si ho budeš dávat do hrbu na kombi


Jen jsem nikde na Ducati neviděl hasičák


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
CBRlitrRR píše: doucha> super
Jen jsem nikde na Ducati neviděl hasičák , nebo si ho budeš dávat do hrbu na kombi
Normálně v camel bagu ...

Naposledy editováno 25.02.2025 12:46:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
To je zbytečný, protože taková lapálie se stane maximálně 1x za 15 let
, akorát si vždycky při první rundě zkontrolujte jestli v na těch traťáckých stanovištích někdo je.
Já to měl v módu 3 taťáci na celej SK drom
. Kdo šetří má za 3

Já to měl v módu 3 taťáci na celej SK drom

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Super-anti-contra-multi-extra-uniká... [1 ... 10, 11] Honda CB 1100/EX, Buell 1125CR, Norton Commando, Duc... | TomasRA | 318 | 21.4.2025 v 17:48 marna |
Ducati - Diagnostika Ducati Multistrada 1200, Ducati Diavel, Ducati Multi... | PP_MT | 2 | 11.4.2025 v 08:49 PP_MT |
Přední stojan Panigale V4 2023 Ducati Panigale V4 | Certmir | 8 | 9.4.2025 v 13:37 doucha |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 11 | 27.2.2025 v 18:50 doucha |
Panigale v4 2019 Ducati Panigale V4 | Richard_899 | 4 | 22.9.2024 v 19:04 Martin_V4S |