Když před pár lety v Ducati příšli s tími, že končí s vývojem 2 válcových motorů, bylo to pro mě smutné oznámení.
Když jsem před 14 lety poprvé sednul na Ducati 1098, bylo to tak hodně jiné oproti těm 4V Hondám , Yamahám a úplně to změnilo můj pohled na ježdění na motorce. Ta motorka nebyla jenom nádherná, byla radikální, drsná, opravdovej závoďák. Tahle motorka způsobila, že jsem skončil s jízdou na silnici a začal s okruhama. Pak 3 roky CEC závodů atd….
Panigale 1299 posunula tento koncept až na vrchol, ale vývoj nezastavíš a tak jsem se s lítostí s dvouválem rozloučil a pořídil V4.

Z prvního svezení jsem byl trochu v rozpacích. Pořád je to sice Ducati, v nízkých otáčkách taková ucukaná, ten motor má do sametovýho projevu řadových 4V daleko, ale je to jiný. Když jste vzali za plyn 1299 na dvojku trojku, tak z nulových otáček to bylo „No to mě poser!!!“. Kdežto na V4 je to „ Ale jo jede to no ?“ Ani v tom středním pásmu to není žádnej zabiják. Peklo začíná až od 10tis. Takže na to si budu muset zvykat ? Jako samozřejmě je to rychlý jak kráva, ale tak nějak chybí to divadýlko kolem. Je to jako když jsi s ženskou která tě pořád chválí a když děláš kraviny, tak místo aby tě vrátila na zem tak tě vynáší do nebe. Možná to vypadá jako ideál ,ale po čase trochu nuda.


No nic sundám dekle, ať vidíme kam pokročila technologie ?
Je dobrý, že IMU jednotka už není umístěna debilně na předním světlometu, ale na lešení budíků, takže odpadá výroba držáku.

Také vzduchový filtr je umístěn zepředu po odklonění náfuku na krku řízení a nemusí se sundávat vstřiky a rozdělat půl motorky kvůli výměně.

Baterka je umístěná v nejvyšším bodě motorky pod nádrží – to je teda blbost…

Jo a už vím proč – na místě kde byla je totiž jakýsi eko septik do kterýho jsou svedený všechny oddechy a přepady. Tak to bude první věc kterou vyhodim.

Uchycení stupaček je vyřešený líp. Už nehrozí že při pádu to vytrhne kus motoru.
Na rámu je inovace oproti prvním modelům je zde odfrézovaná díra kvůli změkčení .

Kapoty jsou kůli proudění vzduchu víc nafouklý a jinak udělaný průduchy, aby lépe proudil vzduch
Aby se dala sundat koncovka výfuku, musí dolů zadní svod i podsedlák.

Je dobrý, že přívěra je na koncovce výfuku a tak tam po výměně nebude strašit.
Sériovej výfuk je těžkej jak prase.
Motorka opět srašně topí. Od začátku s tím taloši maj problém, přidávala se další expanzka, ale nic to neřeší. Kluci z naší crew v sezoně všichni měmili vodní
pumpy. Na jedné motorce dokonce padly 3ks. Takže chladiče budou další úprava.
Vysokou teplotu borci vyřešili tak, že už zde není teploměr ale jakési kostičky
Asi psychologie – když vidíš že má motor trvale 106 stupňů jsi víc v nervu než když svítí 3 kostičky.
Tak to jen pro začátek

Postupně jak budu pokračovat to sem budu sázet

Zima je dlouhá.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Ono by to asi šlo, ale takhle je ke všemu lepší přístup. Takže jsem zatím dal dohromady kola. On se ten prášek z hasičáku dostal těma dírkama i do náboje předního kola, to bez vyndání ložisek nevyčistíš, takže ložiska ven, vyčistit a rovnou nový ložiska a předtím nový lak





Vyrábí tohle


Je to kluk z Polska, nemá žádnej eshop , kdyby někdo potřeboval pošlu kontakt.
Naposledy editováno 07.09.2024 08:43:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba


Když už je to takhle rozebrané, chtěl jsem přetěsnit motor, protože to slintalo pod ventilovými víky a také okolo bočního pravého víka motoru
Sada pro přetěsnění vík

Pokud je motor ven z rámu tak je to vlastně jednoduchá práce, ke všemu je dobrý přístup, trochu času zabralo očistění starého silikonu



Pak mi také přišly různé plastové držáky čidel a konektorů, kterými je obalený airbox a které byly trochu žehlé ohněm, takže teď už je vše na a okolo airboxu ok





Takže teď už mě čeká ta veselejší část - budu postupně kompletovat

Naposledy editováno 23.10.2024 10:32:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Kubik19 píše: Kamaráde seš frajer, hrozně se mi líbí, že se fakt do všeho pustíš. Ta motorka bude snad lepší než před ohněm! Fakt respekt tohle me baví hodně
No já mám pocit že se to hrozně vleče



1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
TomasRA píše: doucha> Nádrž bude nová, nebo půjde zachránit? A jak je na tom kyvka, tlumič a přední vidlice?
Kyvka je v pohodě, jen jsem jí vyndal rozebral náboj zadního kola pouzdra a ložisko uložení kyvky, abych to mohl ponořit do vody a komplet vymýt od práškového hasičáku. Ten přášek je tvrdej jak beton a dostal se do všech dutin toho ramene. Až po odmočení to povolilo a vapkou a různými kartáčky se to povedlo dokonale vyčistit. Ohněm ta kyvka poškozená nebyla .
Zadní tlumič to vzalo víc, tam už se měnily díly. Ten už mám zrepasovaný od Halbichů. přední vidle už byly dál od hlavního žáru , takže očouzené ale také komplet repas s výměnou všeho co vykazuje i sebemenší poškození.
Nádrž je nová, teď ji mám v lakovně, palivové čerpadlo také nové, i když bylo funkční, ale je na něm vidět že prošlo ohněm. pokoušel jsem se ho rozebrat, vyměnit spečené vodiče ale nakonec dám nové, nechci kvůli úspoře pár tisíc riskovat problém , když je to ponořené v benzínu...

Teď čekám na všechny věci co jsou na řidítkách : plyn, ovladače nádobky hadice , taky je tam dost plastových drobností který jsou pryč

2 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Kubik19 píše: Ty příteli, když tak čtu co všechno měníš. Nebyla by levnější nová panigálka ?
Pokud bych to měl dát někomu do servisu tak by to byl samozřejmě nesmysl, protože ty spousty hodin práce by nikdo nezaplatil. A ono to je hlavně o těch hodinách. Ty věci co kupuju, to nejsou úplný dardy, navíc většinu dílů jsem měl, takže v pohodě

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha píše: Pokud bych to měl dát někomu do servisu tak by to byl samozřejmě nesmysl, protože ty spousty hodin práce by nikdo nezaplatil. A ono to je hlavně o těch hodinách. Ty věci co kupuju, to nejsou úplný dardy, navíc většinu dílů jsem měl, takže v pohodě
Doufám, že potom přidáš i rozpočet. Opravdu mi, mě to zajímalo. Protože, ta oprava není zrovna margiální :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Docela by mě zajímalo, jestli některé části nebyly poškozeny víc mechanicky (pádem či názazem), než požárem. Proto jsem se ptal na ty šasi.
Kubik19 píše: Doufám, že potom přidáš i rozpočet. Opravdu mi, mě to zajímalo. Protože, ta oprava není zrovna margiální :D
S tím rozpočtem tě zklamu



Třeba bych mohl zjistit, že rozhodnutí opravit to byla naprostá zhovadilost a to teď když jsem někde v půlce úplně nechci

TomasRA píše: Kubik19> No tak pád ve 200 a následný požár taky není zrovna marginální...
Docela by mě zajímalo, jestli některé části nebyly poškozeny víc mechanicky (pádem či názazem), než požárem. Proto jsem se ptal na ty šasi.
Kdyby ta nádrž tak nešikovně netrefila obrubák, který ji otevřel jak konzervu a následně to čaplo, tak by to byl docela pohoda pád - klouzačka pár kotrmelců.
Takže řidítka, stupačky, páčky ...klasika.
2 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

Drzim palce a at to frci


Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Super-anti-contra-multi-extra-uniká... [1 ... 10, 11] Honda CB 1100/EX, Buell 1125CR, Norton Commando, Duc... | TomasRA | 318 | 21.4.2025 v 17:48 marna |
Ducati - Diagnostika Ducati Multistrada 1200, Ducati Diavel, Ducati Multi... | PP_MT | 2 | 11.4.2025 v 08:49 PP_MT |
Přední stojan Panigale V4 2023 Ducati Panigale V4 | Certmir | 8 | 9.4.2025 v 13:37 doucha |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 11 | 27.2.2025 v 18:50 doucha |
Panigale v4 2019 Ducati Panigale V4 | Richard_899 | 4 | 22.9.2024 v 19:04 Martin_V4S |