Včera na cca hodinku a 55 km jsem si ji půjčil od prodejce. Upřímně, subjektivní dojem rozpačitý. Asi jsem měl velká očekávání po tom, co mě už dříve velmi pozitivně překvapila CF Moto 650 MT. Osmistovka mi ale nějak nesedla. Téměř ve všem souhlasím s Honzovým prvním dojmem v článku redakce. Trošku vyšší motorka s vysoko těžištěm, kvalita ovladačů a zpracování odpovídá ceně této motorky, displej přehledný a čitelný, ochrana před větrem velmi dobrá (mám 179cm), sedlo překvapivě pohodlné, stejné jako příjemná cestovní ergonomie posezu. Subjektivní negativa: slabá pružina stojanu, který za jízdy bouchal, motorka mi přišla zvláštně celá tvrdá, taková uskákaná koza (možná jen problém v nastavení), nepřirozeně vysoko pedály řadičky a zadní brzdy...a to i pro polohu v sedě, rychlořazení hrubší, zobrazení kontrolek blinkrů na displeji nízko mimo zorné pole a necitlivý ovladač blinkrů. Co mi nesedlo absolutně byl motor, jeho projev, chod, nastavení map a reakce el. plynu. Sílu má. Ale ucukaný, necitlivý, nepředvídatelný, hodně vibrující. O nějaké plynulosti a lineárnosti nemůže být řeč. Pro mě osobně to vůbec nebylo příjemné, a za jízdy jsem z toho byl nervózní. Nevím, možná by pomohlo jiné mapování a větší výběr map, úprava reakce el. plynu. A taky se mi nelíbil plechový zvuk motoru a výfuku. Žádné basy. Pro prodejce mé dojmy vůbec nebyly překvapením. Takových názorů je prý od zákazníků hodně. Zatímco podle prodejce je 650 MT motorka pro každého, tak 800 MT je už specifická, je pro fanoušky KTM. Je fakt , že KTM jsem nikdy nezkoušel a už asi tuším, že mi taky nebude sedět. Takže vyzkoušejte. Určitě to ale není motorka úplně pro každého. Jak se teď rádo a často říká, ta motorka má svůj osobitý charakter. A skutečně má

1705ol píše:
A o bazaru jsem to myslel tak, jak jsem to napsal. Nikde jsem se nezmiňoval o výhodnosti prodeje. Že stojí úplně za hovno dneska prodávat bazarovou motorku je jasný asi každýmu, kdo inzerci sleduje. Ale pokud budeš chtít prodat, prodáš, pro tebe za blbou cenu a třeba za rok, ale prodáš. Když se mrknu na bazar a dívám se často, vidím problém hlavně v cenách, jsou vysoké.
Myslíš že třeba tady je problém cena? V květnu začal na 150tis. v srpnu 133tis. dnes 129tis.
Když to třeba srovnáš s tímhle cenovým nesmyslem.
1705ol píše: A jestli tazatel uváděnou čínamotorku koupí se slevou 35 tis. bez platící záruky, bude měnit gumy, řetězovku, náplně, tak bych řekl, že se prodávající může týden v kuse ožírat, jakej udělal dobrej kšeft.
Tak už asi leje. Přejme mu to, když si kupec přišel pro radu a pak jí stejně ignoroval. Napadá mě otázka, proč se vlastně ptal?2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF Moto 800MT
bazin. píše:
Tady v #21 a #23 si přečti koment od člověka co se nestydí napsat jak tyhle motorky fungují.
Zase jen další blábol a pak brát z jednoho vzorku/postu názor na Čínskou produkci jako celek je vážně síla. Buď máš dobrého dealera nebo skvělou fantazii.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF Moto 800MT
Zlati píše: Zase jen další blábol a pak brát z jednoho vzorku/postu názor na Čínskou produkci jako celek je vážně síla. Buď máš dobrého dealera nebo skvělou fantazii.
Tak zrovna tyhle 2 posty jsou z hlediska toho, že by to mělo fungovat bezchybně pro účely motoškoly dost relevantní , to se musím stálého “ příznivce “ CFmoto bazina trochu zastat
Naposledy editováno 04.09.2024 12:32:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF Moto 800MT
Gahan37 píše: Tak zrovna tyhle 2 posty jsou z hlediska toho, že by to mělo fungovat bezchybně pro účely motoškoly dost relevantní , to se musím stálého “ příznivce “ CFmoto bazina trochu zastat
Žádná motka žádného výrobce přece nefunguje perfektně jako nová, to se ukáže po zajetí, informace o nájezdu tam není, to za prvé a za druhé, motka má pětiletou záruku kde problémy většinou odstraní a když ne, tak se to řeší jinými postupy. Pro účely motoškoly se používají různé vraky, které rozhodně nejsou bezchybné a každá lepší motoškola už raději sáhne po nové.
Rozhodně pro tento účel si měl motku testnout a pokud tak neudělal tak jeho mínus, no a pak tady kňučet to také vypovídá o kvalitě a zkušenostech té či oné motoškoly.
Naposledy editováno 04.09.2024 18:33:57
Zlati píše: Žádná motka žádného výrobce přece nefunguje perfektně jako nová, to se ukáže po zajetí, informace o nájezdu tam není, to za prvé a za druhé, motka má pětiletou záruku kde problémy většinou odstraní a když ne, tak se to řeší jinými postupy. Pro účely motoškoly se používají různé vraky, které rozhodně nejsou bezchybné a každá lepší motoškola už raději sáhne po nové.
Rozhodně pro tento účel si měl motku testnout a pokud tak neudělal tak jeho mínus, no a pak tady kňučet to také vypovídá o kvalitě a zkušenostech té či oné motoškoly.
Nájezd 90km kupní cena 100t….a zrovna tahle motoskola je jedna z nejkvalitnějších co znám osobně. Takže nejdřív si dej dohromady informace a pak mudruj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF Moto 800MT
Zlati píše: Zase jen další blábol a pak brát z jednoho vzorku/postu názor na Čínskou produkci jako celek je vážně síla. Buď máš dobrého dealera nebo skvělou fantazii.
Tak tady #10 máš další na doplnění toho jendnoho vzorku/kusu.
Milan3 píše:
Benelli TRK 702 X - nejezdilo se na ní špatně, brzdy, podvozek, převodovka, ergonomie...vše OK v rámci ceny. Zásadní věc, která vadila, byly vibrace od motoru zrovna v těch otáčkách, kdy má motor nějakou dynamiku. Vibrace se silně přenášely do sedla a stupaček. Já na to nejsem moc háklivý, ale tohle bylo hodně. Každý, kdo na ni jel, si stěžoval. Nevím, zda bylo chybou konkrétního testovacího kusu, nebo je to vlastnost. Ale tohle vadilo nejvíce.
Voge 900 DSX - motor slušná dynamika, podvozek trochu tvrdší, ale nevím jak byl nastaven, brzdy OK. Tady bych žehral na elektroniku, kterou je moto prošpikované. Elektronický plyn ucukaný, párkrát se stalo, že při přidání plynu po přeřazení zapalování jako by vynechalo. Má to spoustu fičur - konektivita s telefonem, radary, kamery, tempomaty,..... ale všechno funguje a nastavuje se tak nějak zvláštně. Motorka měla najeto 1200 km a již nefungovala některá tlačítka na levém ovladači.
Ergonomie u této moto pro mě (180cm) ok, ale kolega co má 190cm+ se na ni nevešel - nedostal kolena do vykrojení nádrže.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF Moto 800MT
Ucukany plyn, nefungujici tlacitka, nepresna prevodovka, hlucny motor (ten uz je snad dneska u vseho), zdechnuti pri vrknuti,...se vsim jsem se setkal i u novych nebo zanovnich motorek z Evropy ci Japonska. Ale kdo chce psa bit....
Ne ze bych byl fanousek Ciny. Taky se mi to nelibi. Ale chce to byt trochu objektivni a ne mit rudy klapky na ocich.
Naposledy editováno 05.09.2024 07:48:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF Moto 800MT
Koudy01 píše:
Ucukany plyn, nefungujici tlacitka, nepresna prevodovka, hlucny motor (ten uz je snad dneska u vseho), zdechnuti pri vrknuti,...se vsim jsem se setkal i u novych nebo zanovnich motorek z Evropy ci Japonska. Ale kdo chce psa bit....
Ano, ale snad až na problematickou KTM se to ty Evropské a Japonské firmy snaží řešit a nebojí se o tom mluvit.
Vadí mi jak to sem čína tlačí vrchem spodem. Lživá reklama firem které u nás jejich produkci prodávají. Testy (uplacené) ve kterých se zmiňují jen pozitiva a když už některý redaktor plánovitě vytkne problém nebo chybku, to aby ten chvalozpěv nebyl silný jako při mši o velikonoční neděli, tak ho ihned uhladí dovětkem "na Japonci je to taky".
Osobní zkušenosti normálních lidí jsou proto mnohem cenější než žvásty zkušených testerů kteří vědí co se říct může a o čem se mlčí.
Naposledy editováno 05.09.2024 08:54:09
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF Moto 800MT
bazin. píše: Ano, ale snad až na problematickou KTM se to ty Evropské a Japonské firmy snaží řešit a nebojí se o tom mluvit.
Problematickou? Jako, že se spolčí s Číňany? A víš vůbec něco o KTM? Která o svých problémech zveřejňuje úplně vše? Je to jen malá část,
ktera ukazuje na důvody, fakta a nutná rešení. Motosvet Nikdo z nás nebude v ČR dávat půl míče za brandovanou motku výrobce, který jen imituje vývoj, dělá dlouhodobě jen vzhled a kosmetiku.

Naposledy editováno 05.09.2024 11:56:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF Moto 800MT
Krautkopf píše: Zlati> Ten odkaz na Motosvět není na "KTM, která o sobě zveřejňuje vše". To je odkaz na článek, který o KTM napsal jejich úplně nejvíc nasraný zákazník, kterému se ta hujda rozložila pod rukama a v KTM ho vyfakovali. Pak si tady na webu ještě KTM zaplatila / zařídila čistící akci " Nactiutrhání ", když se někdo k problému jejich mizerné kvality a odmítavého postoje vyjádřil.
Data jsou tady přímo od PIERER Mobility AG a že se někomu rozpadla "hujda" a oni ho vyněco je myslím naprosto vedlejší. Včetně toho, že si to nenechali líbit a příště prosím bez toho zlatíčka, děkuji.
Naposledy editováno 05.09.2024 15:59:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF Moto 800MT
Koudy01 píše: bazin.> Ale chce to byt trochu objektivni a ne mit rudy klapky na ocich.
Přesně řečeno. To co tady v tomto vlákně ještě nezaznělo, je všudepřítomná extrémní propagace /marketingu/ e-mobility kam tečou nyní tak obrovské peníze, které by rádi také viděli zpět a nejlépe rychle a s velkým ziskem. Bohužel tady je čekalo zřejmě kromě západní Evropy obrovské zklamání. Ne, že by byli lidi z východu opatrnější a méně líní, ale po vysátí peněženek z velké inflace po Covidových prázdninách a přisátých investorech již nezbylo na utrácení, každý zoufale šetří.
A ta nesmyslná válka tomu dala tečku. Takže vývoj baterií musí zaplatit jen ti bohatší a "zelenější", kterých se vliv uvedeného netýče.
Téměř vše je z Číny Bažine a třeba i Honda je toho nedílnou součástí té zelené budoucnosti .
Která není tak zelená jak ji vykreslují, ale o tom se raději mlčí víme.
Stejně tak je tomu v autoprůmyslu, když už chceš tedy něco vytýkat ve spolupráci s Číňany, inu máš tady velký námět.
https://www.skoda-st...m/cs/vyrocni-zpravy/
Ojebat čísla samozřejmě jde, ale v okamžiku, kdy se na to přijde, následuje velmi mastná pokuta. A ani ojebaná čísla nezabrání tomu, že firma půjde pod kytky, když k tomu má nakročeno a stydí se to přiznat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF Moto 800MT
Nějak jsem ale nepochopil co tím chtěl autor říci. O elektro-moto tady dosud nepadlo ani slov. Špiníme zde čínské motorky se spalovacími motory.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF Moto 800MT

1 reakcí na tento příspěvek CF Moto 800MT
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cfmoto 800mt touring CFMOTO 800MT | Bartez95 | 14 | 21.1.2025 v 10:07 Bartez95 |
Snížení výšky u CF MOTO 800MT CFMOTO 800MT | Virago007 | 19 | 14.11.2024 v 10:53 TomasNBK |
Cfmoto 800mt touring zadní perovani CFMOTO 800MT | Bartez95 | 1 | 22.7.2024 v 19:48 ivako |
Nová alebo jazdená cestovná motorka [1, 2] Suzuki DL 650 V-Strom, CFMOTO 800MT | engine_er | 40 | 15.7.2024 v 19:15 engine_er |
Žebříček adventure novinek v ČR CFMOTO 800MT, Honda XL750 Transalp, Benelli TRK 702 X | bledemon | 24 | 15.7.2024 v 11:12 bazin. |