https://www.motorkar...uki-gsx-s1000gx.html
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX S 1000 GX
nevo7 píše: Iste to novinári vychvália do nebies. Ja by som si počkal na majiteľa, čo na tom nabehá 50000km a dá svoje nefalšované postrehy. Nech sa nebojí to zverejniť.
Myslím, že tyhle litry už chvilku jezdí, aby bylo možné říct, jestli jsou více na silnici než v servisu....
Změna je hlavně v tom, že to postavili na štafle ( líbí se mi to ), a tam toho zas tolik nehrozí...
Ale na první pohled to vypadá pěkně, takový čtyřválcový Tracer.
Skôr to bude v našich končinách konkurovať Versysu 1000SE, dobrej predajnosti Tracera 9GT /možno + verzia/ či zameraním MG V100S.
Edit: Výška sedla GT vs GX, 810mm vs 845mm, to už by ty kolena mohli dávat dlouhodobě. Protože taková NT 1100, je extra super pohodlná, ale dvouvál z afriky se na K5 nechytá ani náhodou.
Naposledy editováno 20.11.2023 20:14:15
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX S 1000 GX
Zní to, že motorka je trochu víc sportovní než cestovní, asi jako Tracer, asi né tak pohodlná jako Versys.
Naposledy editováno 01.12.2023 10:07:23
U takové motorky stejně není co testovat. Jediná věc by se mohla nepodařit, že by na tom nějak neřešitelně foukalo a v létě nešlo vypnout topení.
Ochranu proti větru popisoval asi jako průměrnou, nějaké turbolence. Jestli to topí, to už by mohli napsat ti co vlastní GT.
Další anglický test, ale zase jako na potvoru není moc slyšet motorka (za to bych ty recenzenty bil dneska):
V tomhle jde slyšet motor trochu víc (3:40)
Německý: https://youtu.be/oxCF2jxp-Hs
Naposledy editováno 01.12.2023 11:05:25
Jediné, co by se na téhle motorce muselo z mé strany nestandartně pořešit, je přidání Givi plotny na horní kufr.
Naposledy editováno 22.01.2024 18:28:37
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX S 1000 GX
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX S 1000 GX
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX S 1000 GX
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX
Pro mě je tohle u cestovní motorky důležitá věc a tím pádem u mě Suzuki vypadává ze hry.. Navíc v jednom testu říká, že mu to dělá za štítkem turbulence, Což je pěkný oser a nešvar spousty nových motorek. Člověk aby pak nakoupil 3 různý typy plexi a zkoušel který jak funguje – náklady 10 000 navíc. To se mi stalo, a stejně jsem to pořádně neodladil(adv890)
Naposledy editováno 07.05.2024 12:33:23
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX
1. Stavitelné plexi má. Ne ale elektricky. Má tři polohy.
2. Jezdí jí uživatel Tiboon. Jezdíme spolu. Až na nějaké mouchy je spokojený. Předtím měl NT 1100.
Naposledy editováno 07.05.2024 15:46:28
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX
1. Oproti NT víc fouká. GSX-S je víc sportovní, NT víc cestovní.
2. Oproti NT o trochu méně pohodlí. NT má cestovnejší sedačku.
3. Na NT měl automat. Tady klasické řazení ale i quickshifter, tedy to není negativum, spíš změna koncepce.
Takže to nejsou negativa v pravém smyslu, spíš trošku jiné zaměření motorky. NT je čistě cestovní motorka, GSX-S je sportovně cestovní. Hlavní výhoda proti NT je samozřejmě motor, protože to je jiná liga. Pak "chytřejší" ABS a elektronický podvozek, který si nastavíš dle libosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX
Nevíš jakou má reálně spotřebu?
Je to podle mě hlavně konkurence proti Tracer 9 GT, Vlastně má i stejnou cenu, Ale líbí se mi že má 15 cm zdvihy.
Naposledy editováno 08.05.2024 20:24:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX
jandaxx píše: 1. Stavitelné plexi má. Ne ale elektricky. Má tři polohy.
Nemyslíš tím, že musíš zastavit, vyndat imbusový klíč a přemontovat ho? To bych nenazýval stavitelné.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX
Pedl píše: Schaaf ji jezdí
Mně nepřijde úplně normální jezdit na litru 1-2-3-2-1 furt dokola a rvát tam tu jedničku, tady bez spojky přes blipper ...