kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: To jsem zvedavej,kdo z tech mistnich polehounu odpovi
Je to vyřízený. Husa už zakejhala.
Naposledy editováno 06.05.2024 10:42:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: no do zadření vůbec, olej byl v okénku čistej, asi to prochcávalo pomalu a pak už to valilo a bylo vymalováno. Taky jsem tam měl červenej oil LM 10W50 a červenej antifreez Mogul, ale před vyjížďkou než jsem zadřel to bylo čistý, nenašlehaný... To kontroluju pokaždý u všeho než vyjedu, jestli je oil ok... Teď už na to seru, leju ten doporučenej Shell 15W50 a kašlu na spešl racing oleje
A to ten blbinec nemá přepad nebo co?
U bramboračky když je horko nebo hodně tahám musím často dolejvat, třeba decku na tisíc. Tak si často říkám, kam to jde. Olej mám taky červenej Frízu zelenou.
Internetová moudrost to svádí na expanzku, že prej to dělá expanzka a v záruce ji měnili za vylepšený typ a pak to přestalo. Tady je ten starej typ, ale předchozí majitel se dušuje, že on nedolejval. Nikde jsem žádný stopy úniku nenašel, ani na přepadu z pumpy, ani nikde v okolí chladiče, hadic, všude sucho a čisto.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Frennky> no a jeden známej, Jardovo kolega teď kupuje ČZ 500 Vatikan Cena je naprostá příšernost
Ve Vatikánu je ta cena tolik nebolela,když za ně prej nezaplatili...
Koudy01 píše: To teď při přepisu berou. Ale stačí napsat do té žádosti o změnu majitele, že si chceš původní TP nechat. A jen tomu ustřihnou roh a vrátí ti to. Což je dobrý v případě, kdy v tom TP jsou dopsaný nějaký věci (např. kola) - líp se pak dohaduje, že jim to v tom systému na internetech chybí.
Nechal jsem si ho vrátit i k Vitaře, kde nějaký takový poznámky dopsaný jsou. Třeba se mi to bude na příští technické hodit...
To jen takovej tip. Když si neřekneš, tak ti to bez zeptání vezmou...
Škoda že jsem se stěhoval hned začátkem ledence, než nařídili vracet - mně je bez ptaní ztopili a kdybych je nevydal, byl by za to flastr. Aspoň jsem tam šel vychytřenej a to jim tam chybělo si do systému nechal dopsat. (DOUFÁM)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Ve Vatikánu je ta cena tolik nebolela,když za ně prej nezaplatili...
To je jejich know-how - nechat se obdarovat a pánbu zaplať.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Frennky> no a jeden známej, Jardovo kolega teď kupuje ČZ 500 Vatikan Cena je naprostá příšernost
Tech uz je taky vic nez se jich ve skutecnosti vyrobilo ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 06.05.2024 11:21:47
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Ježišmarjá jedině zadarmo a hned by to šlo z baráku. Tyhle střepy ani vidět
Na nejakou takovou cervenou Jawu mne jako malyho kluka sedaval tata abych si hral, klidne i s klicema pac vedel ze ta svine stejne nikdy nenastartuje a tudiz z te garaze nevyjede a neudelam zadny pruser. Pred ni mel tata CZ 125 i Ogara a ty slouzily ke spokojenosti a pak se rozhodl “upgradovat” na tu Jawu a bylo po jezdeni, furt neco, proste shit. Ja sice jezdil na vejsce do skoly na pujcene 350 (ze mam papiry jen na auto a ne na motorku si tehdejsi policajti nejak opakovane nevsimli ) ta jakztak fungovala ale averze ke znacce zustala
Fotr dbal na spravne obleceni
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Děkuji už ne . Miluju moderní techniku. Nemám absolutně žádný vztah k veteránům. Tuto úchylku rád přenechám sebetrýznitelům
Naposledy editováno 06.05.2024 11:56:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Nebyly love na novou. V té době LIAZ "poskytl" ložiska SKF a speciální těsnící tmel co byl jen na vývozní motory
Normalne napiš,zes rozkradal socialistickej majetek,je to promlceny a zvednes si u mne kredit
Tifone píše: NP> my co jsme jako mladíci na těch jebkách jezdili, tak ze svého okolí neznám nikoho ,kdo by po Jawě nebo číze toužil. Začínal jsem na jawa 50-20 , potom ČZ175 jenom chvilinku teda a pak docela dlouho Jawa350-634. Koupil jsem ji s kouslým motorem a celej si ho repasoval. Nebyly love na novou. V té době LIAZ "poskytl" ložiska SKF a speciální těsnící tmel co byl jen na vývozní motory . Tak když nic tak alespoň to nebyla olejnička. Ale neustále se rozhazoval předstih.................
Děkuji už ne . Miluju moderní techniku. Nemám absolutně žádný vztah k veteránům. Tuto úchylku rád přenechám sebetrýznitelům
+1
Akorát jsem nepředstíral práci v Liazu.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Tam se musí mazat ten filc u vačky. Aby se nevojížděl pertinax na kladívku. Ale nesmí se to mazat zas moc, bo pak nateče olej do spodního kladívka a přeskakuje jiskra
Fáááákt Twl. Neuč orla létat. Jsem na tom krámu najezdil přes 20t.km tak o tom malinko vím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Tifone> Jedna sezóna, co to je. To si tomu teda moc nedal
tak sezóny dvě , ale co naděláš , futr sem se v tom musel šťourat , to pak ty km nepřibejvaj.