kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: no do zadření vůbec, olej byl v okénku čistej, asi to prochcávalo pomalu a pak už to valilo a bylo vymalováno. Taky jsem tam měl červenej oil LM 10W50 a červenej antifreez Mogul, ale před vyjížďkou než jsem zadřel to bylo čistý, nenašlehaný... To kontroluju pokaždý u všeho než vyjedu, jestli je oil ok... Teď už na to seru, leju ten doporučenej Shell 15W50 a kašlu na spešl racing oleje
A to ten blbinec nemá přepad nebo co?
U bramboračky když je horko nebo hodně tahám musím často dolejvat, třeba decku na tisíc. Tak si často říkám, kam to jde. Olej mám taky červenej Frízu zelenou.
Internetová moudrost to svádí na expanzku, že prej to dělá expanzka a v záruce ji měnili za vylepšený typ a pak to přestalo. Tady je ten starej typ, ale předchozí majitel se dušuje, že on nedolejval. Nikde jsem žádný stopy úniku nenašel, ani na přepadu z pumpy, ani nikde v okolí chladiče, hadic, všude sucho a čisto.
FiZzeR píše: A to ten blbinec nemá přepad nebo co?
U bramboračky když je horko nebo hodně tahám musím často dolejvat, třeba decku na tisíc. Tak si často říkám, kam to jde. Olej mám taky červenej Frízu zelenou.
Internetová moudrost to svádí na expanzku, že prej to dělá expanzka a v záruce ji měnili za vylepšený typ a pak to přestalo. Tady je ten starej typ, ale předchozí majitel se dušuje, že on nedolejval. Nikde jsem žádný stopy úniku nenašel, ani na přepadu z pumpy, ani nikde v okolí chladiče, hadic, všude sucho a čisto.