1 reakcí na tento příspěvek Pístní kroužky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Co se týče dotazu...Jak tu již bylo řečeno - nejlepší změřit nebo zkoušet jak kroužky pasují.
2 reakcí na tento příspěvek Pístní kroužky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Naposledy editováno 24.01.2017 11:08:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pístní kroužky
udinar píše: Pokud je na pístu jen B tak by se mělo jednat o originál výbrus s toleranci B. Když dáš nové kroužky, zvýší se komprese a to se zákonitě projeví na větším namáhání klikovky a ta za chvilku odejde. Spíš bych rádil GO, u pionýra to není zase takovej ranec peněz, výbrus s pístní sadou se dá sehnat už od 400,- Kč.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/yikes.png)
2 reakcí na tento příspěvek Pístní kroužky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pístní kroužky
motovlk píše: Na Babettě jsem měl výbrus 2000km a píst s kroužkama byl v háji a s tím i výkon. Tím myslím , že píst měl vůli přes půl milimetru . Asi nějakej sajrajt materiál . Vyměnil jsem píst a kroužky a jela jako předtím cca 58km/h . Pak jsem ještě jednou měnil kroužky , asi po 6000km . Příště už to bude na ten výbrus . Takže někdy se jen výměna vyplatí .
Jasné, babetka má v techničáku max. 40 km/h, ale tebe jazdila 58km/h. Stačí vymeniť piest a krúžky.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
udinar píše: Když dáš nové kroužky, zvýší se komprese a to se zákonitě projeví na větším namáhání klikovky a ta za chvilku odejde. Spíš bych rádil GO, u pionýra to není zase takovej ranec peněz, výbrus s pístní sadou se dá sehnat už od 400,- Kč.
To mi nějak nedává smysl. Jak píše hycomat, pokud by měla po výměně kroužků odejít klika vlivem vyšší komprese, tak s výbrusem a novou pístní sadou by snad přece musela odejít zrovna tak, né?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
Osobně tedy po překroužkování žádný problém nepozoruju. Pokud nemá klika vůli a válec s pístem není vyběhaný, nebál bych se toho.
Naposledy editováno 24.01.2017 20:42:03
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pístní kroužky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pístní kroužky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pístní kroužky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek Pístní kroužky
fichtl má dva pístní kroužky. Jeden nám prasknul...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
teprv do toho začínám fušovat a chci to umět
Dík
Naposledy editováno 09.04.2024 07:46:04
1 reakcí na tento příspěvek Pístní kroužky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pístní kroužky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Rotor je 20w a stator 30w ale zapalovací pól je na správném místě (podle Ampéráka) a fichtl jde nadlábnout rukou
Naposledy editováno 12.04.2024 20:36:53
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pionýr špatně startuje dusí se Jawa 50/21 Pionýr | RiderofNSR125 | 9 | 7.6.2024 v 22:03 petr.machy |
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr | macgiver66 | 40 | 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA |
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr | Jawa_Babetta | 14 | 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA |