Případné díky
Schválně na co s plexi přijdeš. Ať dávám deflektor jakkoli, proud vzduchu jde max do 3/4 helmy. Ty máš ještě navíc vyšší sedlo a sám budeš vyšší.
Taky jsem koukal po tom posuvu-dělají i elektrický. Pokud máš v plánu originální , tak pozor. Na motorku ho dáš, ale má jiné rozteče pro plexi-musel bys vzit pro 850 a to je zase nižší-takže si moc nepomůžeš.
![](https://dz310nzuyimx0.cloudfront.net/strapr1/7289afe0e816c9e6a63441b6cc1d6caa/a085e49257ab5dab444886a811895b3e.png)
e: Blbě koukám, píšeš z Ali...ale aby nebyl stejný problém
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
Naposledy editováno 15.03.2024 10:43:10
https://vi.aliexpres...21CZ%212218766665%21
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Se sklonem jsem si taky hrál, ale už to nebylo ono. Mám tam navíc hrazdu a držák krytu světla...
Naposledy editováno 15.03.2024 11:02:41
Naposledy editováno 15.03.2024 21:22:35
Naposledy editováno 17.03.2024 16:41:10
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
Ono se nabízí několik možností.
1) Koupit si tu plastovou základnu z 850 (obr.3) a u toho čínského vehementu předělat jen jednu dvojici děr. Přidat proužek plechu, nebo uříznout a TIGem to chytnout trochu níž. To mi přijde jako nejmíň invazivní.
1,5) Koupit základnu 850 a v plexi udělat díry jinde. Pokud to jde.
2) Nekupovat základnu a vehement rozřezat a převařit. Tam se může stát že se budou díry pro uchycení k základně a plexi překrývat. A tím svářením se to pokroutí tuplem.
3) Vybodnout se na číňana a udělat si mezikus (třeba dva pruhy, na každou stranu) mezi základnu a plexi nebo moto a základnu, kde budou díry posunuté dle libosti. To zas bude laborování aby se šrouby vyhnuly plastům (nebo dát na štefty).
4) Oměřit moto, namalovat, vyříznout, ohnout a tradá vlastní je na světě. Ale jestli nemáš ty možnosti, tak je to finančně nesmysl.
A předpokládám, že ta hrazda co tam máš teď by s čínským "zdvihátkem" musela jít dolu. Ale zase zdvihátko má svojí...
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2024/11/667497_74398c9103648e02cc8323bf23ec1d7a.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2024/11/667498_04a5ab61330c69ca3dc5fc0f1dae2e30.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2024/11/667499_b8d12f919ae9ff0ddae9fc14950b3ee0.jpg)
Naposledy editováno 17.03.2024 16:34:52
Pokud bys šel jinou cestou, tohle je ta základna z 850.
https://www.myenduro...plexi-f750gs-f850gs/
https://www.realoem...._&diagId=46_2050
číslo dílu: 46638564649
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Jinak teda ten origo stavěcí mechanismus jak jsem dával výše právě má 160mm. My potřebujeme 115mm.
edit: Koukám že ten čínský je zase kopie Wunderlichu
Naposledy editováno 18.03.2024 09:16:44
Naposledy editováno 18.03.2024 11:53:28
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Už si přesně nepamatuju jak to bylo, ale přijde mi že díry nejsou v jedné rovině, tzn asi bude potřeba na té pásovině nějaké nalomení. Jenže tím zase nebudou sedět ty díry odsazené-vůči plexi
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
No a pak jakým způsobem budou šrouby držet v nových dírách. Řezat závit-v 3mm pásovině to jsou nějaké 3 otáčky M6 (nebo 4 jemné stoupání), to je dost na hraně.
Nebo dát z druhé strany matici a to zase ta spodní odsazená díra vychází do plastu (základny). Leda ještě trochu podložit pásovinu.
A neméně duležitá část, aby to nebyla opičárna a nějak to vypadalo. No nezávidím ti to
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2024/12/667656_c38d46564c7b82c93084b0d9cbec4a2c.jpg)
Ale nejsem žádnej klempíř, třeba je na to jednodušší fígl
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Když jsem měl na minulé moto Givi (Airflow), dopracoval jsem se do fáze, kdy jsem přes léto jezdil jen s pevným dílem plexi + přídavný deflektor. Ladil jsem dle vedra.
Na jaře a podzim jsem jezdil s kompletním plexi. Musím říct, že odvádělo práci až moc dobře, to se v létě nedalo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Naposledy editováno 18.03.2024 17:53:02
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 119 | 16.6.2024 v 15:19 Bigmen_cz |
Sever + Pobaltí BMW F 800 GS | SVT | 1 | 31.5.2024 v 12:10 Blueskye |
Poradite vyfuk a kde www BMW F 800 GS | Tomas737 | 5 | 25.5.2024 v 08:43 ja1 |
Kola z BMW F850GS na 800GSA BMW F 800 GS, BMW F 800 GS Adventure, BMW F 850 GS | MartasUS | 1 | 4.5.2024 v 11:25 Tomassino |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |