Co vy?Názory, postřehy..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
Vsechno ve jmenu pohadky o tom, ze vsechno nahradi elektro. Coz je samozrejme jen naivni pohadka blbecku co nevi nic o fyzice a dalsich vecech. Ale tech jsou vzdy plne stranicke urady a nikdy neni nedostatek takovych jantaru napric politickym spektrem.
Ted tedy jako ze priznavaji, ze elektro vlastne neni bezemisni a ze je to horsi nez spalovak coz by nahravalo tomu, ze by vlastne opravdu po 2035 nemelo byt prodejne vubec nic, ale to samozrejme taky nejde.
Ale protoze se blizi volby a napric Evropou jim ted tece do bot v pruzkumech a straseni "dezolaty", "ruskymi agenty" a jinymi pohadkami nefunguje, tak zacinaji delat jako ze maji rozum a ze to elektro teda tlacit nebudou nebo ne tak tolik. Proste asi jako kdyz u nas nekdo rozdava koblihy.
1 reakcí na tento příspěvek benzín E10
1. V EU je v současnosti registrováno 278 milionů aut. Pokod by se toto množství mělo nahradit elektromobily, ptám se, jak a z čeho se bude vyrábět elektrická energie na jejich nabíjení? (Německo ruší jaderné elektrárny, většina evropské domácí produkce elektřiny je z uhlí a plynu.)
2. Ne výrobu jednoho akumulátoru pro současnou Teslu je potřeba 63 kg lithia. Pro výrobu 278 milionů elektromobilů by to tedy znamenalo přes 17,5 milionu tun lithia, což znamená vytěžit 1,39 miliardy tun horniny. Ptám se: Existuje vůbec takové naleziště? Nebo kde se vezme takové množství lithia?
3. Co se stane s použitými akumulátory po konci životnosti, bude-li jich takovéto množství?
2 reakcí na tento příspěvek benzín E10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
1 reakcí na tento příspěvek benzín E10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
krokoš píše: Čau, a chceš to narvať do motoru čo má spojku v oleji? Ja som ten zázrak nalial do Suzuki GS 750 , pravdou je, že ten motor okamžite stíchol. Aplikácia prebiehala za chodu motoru. No, začala hneď šmýkať spojka, tak som ten olej aj s tým zázrakom vypustil. Bola to vtedy dosť drahá sranda.
Do skůtra to chcu narvat, Burgman 400, mám dva, najetých dohromady přes 200 tisíc km, ten starší se přidřel a v suzuki zmrvili opravu, takže to žere olej jak kráva, chtěl jsem udělat repas, výměnu pístu a vložky ale vzhledem k tomu že to je ročník 03, tzn, přes 20 let starý a ted' kvůli té pojebané E10 to asi nebude mít význam, takže ten bude tak na dojetí ale ten druhý, ročník 07 už si chci šetřit, vloni jsem tam hodil italský sportovní variátor a spojku a spojkový koš , řemen a ten rozdíl je neuvěřitelný, to čuměli i ti co to měřili na brzdě před a po instalaci.
Ted' jsem koupil v Německu třetího, ročník 15, najetých 26 tisíc a ten bude jako uloženka na nejhorší časy a taky tam budu měnit variátor i spojku jako u toho druhého.
A kdo ještě neviděl....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
A do ktorého skútra do chceš drbnúť? Do toho najstaršieho? Toho radšej oprav. Tá 2007-čka, to už je striekačka? Do tej by som to nalial, no neviem či to nie je ojeb. Ešte daj pozor, to čo som mal ja , tak to husté bolo usadené dole, treba to pred použitím rozmiešať. Teda, mať doma 3 rovnaké skútre, to už je riadne psycho , teda, no možno máš aj iné motorky, to by bola poľahčujúca okolnosť . S Burgmanom 400 kamoš aj s manželkou jazdil k moru.
Ešte upresním, čo som použil ja do oleju, neviem ako sa to volalo. Podľa reklamy to bol tiež taký podobný zázrak. Vieš, ja som veľmi dôverčivý človek, vulgo povedané, každý ma ľahko ojebe, všetkému som uveril, ale tomu, že po aplikácii toho zázraku sa opravý aj zničená reťazová sada, tak to už bolo veľa aj na mňa.
WildOne píše: Bonusová otázka: Člověk je na Zemi asi 2 miliony let. Z toho asi 1 milion let dovede používat oheň a jako palivo používá od počátku uhlíkaté látky. Jak je tedy možné, že až v posledních 100 letech způsobil "klimatickou krizi", zatímco za celých 999 900 let předtím ji nezpůsobil?
V roku 2000 bolo na Zemi cca 6,1 mld. ľudí. V r. 1900 1,6. 1800 - 950 mil. 1700 - 640. 1400 - 370.Navyše pred 18. stor. prakticky neexistovali stroje (parné alebo iné), ktoré o.i. umožnili zpriemyselniť ťažbu surovín a rozvoj priemyselnej výroby a s ňou aj spaľovania.
Takže v histórii nemala ľudská činnosť takmer žiadne následky, pretože čo sme vyprodukovali, iné organizmy v prírode zasa využili. V súčasnosti vzhľadom na veľké množstvo ľudí a vyššiu aktivitu na človeka (vďaka rozvoju priemyslu) neexistuje nič, čo by to vyrovnávalo.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
WildOne píše: Ten zákaz spalovacích motorů k roku 2035 je asi tak nereálný, jako Tleskačovo létající kolo. To, že vůbec spatřil světlo světa, je důkazem, že lidé, kteří EU vládnou, nejsou soudní. Ještě nikdo nedokázal smysluplně odpovědět na 3 jednoduché otázky (může se o to pokusit assassin):
1. V EU je v současnosti registrováno 278 milionů aut. Pokod by se toto množství mělo nahradit elektromobily, ptám se, jak a z čeho se bude vyrábět elektrická energie na jejich nabíjení? (Německo ruší jaderné elektrárny, většina evropské domácí produkce elektřiny je z uhlí a plynu.)
2. Ne výrobu jednoho akumulátoru pro současnou Teslu je potřeba 63 kg lithia. Pro výrobu 278 milionů elektromobilů by to tedy znamenalo přes 17,5 milionu tun lithia, což znamená vytěžit 1,39 miliardy tun horniny. Ptám se: Existuje vůbec takové naleziště? Nebo kde se vezme takové množství lithia?
3. Co se stane s použitými akumulátory po konci životnosti, bude-li jich takovéto množství?
Odpovím ti na vsechny 3, od 2035 jsou prece zakázána vsechna auta s nenulovymi emisemi. Podle toho noveho zjištění to elektroauta nejsou, tzn po roce 2035 jsou zakázána vsechna znama auta s výjimkou slapacich
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
krokoš píše: maco> čau, no s tým benzínom E10 ako ja so všetkými keketinami sme pred vami. Bol ma navštíviť kamoš s Ostravy a chudáčisko si do kawy R5 natankoval na SK tú 95-ťku E10. Potom sa čudoval, že mu to chcípa na križovatkách a ráno nechce naštartovať. Ja už roky tankujem 100 oktán E 5 na Shell. Tiež ho nemajú všade na Shell, ale tu v NZ jen a to stojan. Je to kurva drahý špás, no sranda je , že ho netankujem kvôli závodnému enduru, a ani kvôli Inazume , ale kvôli fóbii Dávam tú E 100 do všetkého, keď idem na benzín s autom tak si vezmem bandasky. Tiež to tankuje kamoš čo má feldu. Burgman je paráda, robil som ich pár, ale karbecové, porucha sytiču.
A do ktorého skútra do chceš drbnúť? Do toho najstaršieho? Toho radšej oprav. Tá 2007-čka, to už je striekačka? Do tej by som to nalial, no neviem či to nie je ojeb. Ešte daj pozor, to čo som mal ja , tak to husté bolo usadené dole, treba to pred použitím rozmiešať. Teda, mať doma 3 rovnaké skútre, to už je riadne psycho , teda, no možno máš aj iné motorky, to by bola poľahčujúca okolnosť . S Burgmanom 400 kamoš aj s manželkou jazdil k moru.
Ešte upresním, čo som použil ja do oleju, neviem ako sa to volalo. Podľa reklamy to bol tiež taký podobný zázrak. Vieš, ja som veľmi dôverčivý človek, vulgo povedané, každý ma ľahko ojebe, všetkému som uveril, ale tomu, že po aplikácii toho zázraku sa opravý aj zničená reťazová sada, tak to už bolo veľa aj na mňa.
Já jsem do Burgmanů E10 ještě netankoval, mám tam z loňska načepované E5 ale rád bych ty motory trochu dekarbonizoval, do některých benzinů už se přidávají aditiva, třeba ten Eurooil ho má pod názvem Optimal. Tady mám kousek od baráku čerpačku Eurooil a už předloni jsem zjistil že tam zavážejí benzin ze zásobníků z letiště Ostrava Mošnov, tam by měli mít BA teoreticky bez biosložek protože ten se tam tankuje do malých letadel - ultralightů, musím se na té pumpě zeptat jaká je praxe u nich.
Dekarbonizace se projeví asi po spálení 500 litrů benzínu, pokud si to pamatuju dobře u toho Metabondu ale ten by se už neměl kombinovat s jiným aditivovaným palivem. Já s tím E10 až takový strach nemám, mám celkem velké roční nájezdy, 10 tisíc asi bez problémů, nejvíc jsem najel asi 16 ale budu to muset řešit pak přes zimu no a taky u auta, s tím přes léto nejezdím prakticky vůbec ale to můžu dojet na minimum a přes pauzu načepovat 100 oktanovku, auto mám nové dva roky.
Ten Metabond jsem chtěl hodit do 07, ten je v cajku stříkačka je už od roku 2003 i u toho staršího, v tom 07 je už ale víc elektroniky a je to náchylnější na kdejakou pičovinu, ten starší motor je lepší. S tou opravou nevím, já už si všechno skoro dělám sám na tom a do servisu pouze ve výjimečným případě a radši bych už vůbec ne a motor bych nechal dělat jenom jednomu člověku, tomu který mi to opravil po té zdrbané opravě v Suzuki a to je bývalý mechanik z Motoscootu který ale momentálně pracuje v Rakousku takže není jen tak k dispozici.
No tri skútre není právě vůbec psycho, moje zkušenosti hovorí inak Jednou se stalo že nejel ani jeden skúter ani auto a musel jsem jet vlakem
S tou 03 jsem zaparkoval na cestě no a piča v autě do něho nacouvala a shodila ho na zem, takže dolámané plasty na celé straně kapotáže, takže ten byl v servisu na opravě přes pojištovnu a zrovna jsem měl rozmontovaného druhého skútra lebo jsem měnil zadní gumu která zas byla pro změnu v pneuservisu, tak jsem skočil do auta a v tom byla vybitá baterka jak to nejezdilo, tak jsem musel pěšky na nádraží
A nie su rovnaké, každý je jiný - robím sbierku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
assassin píše: maco> na Turka fakt koukat nebudu
¨
Co ti udělal?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
maco píše: ¨
Co ti udělal?
me nic, ale ty jeho blaboly nejsou urceny lidem jako jsem ja...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
puffybodie píše: maco> Na pumpe se neptej, tam vedi hovno. Nainstaluj si do mobilu aplikaci od Euroil srdcovka a tam uvidis kvalitu zavozu na vsech pumpach po cele CR. Diky blizkosti zasobniku v Mosnove je tady vetsina jejich pump dlouhodobe bez E kompletne. Ale to si musis vysledovat, Pochopitelne samoobsluzka hned vedle tech zasobniku tam E10 ani E5 v zivote nebylo
Vidíš, to mě nenapadlo, tam se dá načepovat u těch zásobníků? Ani jsem si nevšiml, já se tam tak vždycky připlížím od Studénky a pak jedu podél dráhy a čumím na letadla na druhou stranu, to bych měl potom zimní pauzu vyřešenou
1 reakcí na tento příspěvek benzín E10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
Dělám to tak roky a život je tak nějak víc v pohodě.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
Já jsem měl Civica, v březnu jsem ho odstavil, v říjnu nastartoval na první šus a jezdil jsem, dneska se ještě budu starat o nějakou sračku kterou jsem natankoval jestli se mi v nádrži nezdrcne a nezasere celou palivovou soustavu. Civica už dva roky nemám ale bratranec si vzal ten motor jako investici,1,6 VTEC, ten točil skoro do 8 tisíc a žádný omezovač, včera jsem mu volal at' se ho zbaví nebo ho dá do šrotu protože jsem zjistil že na E10 to už nepojede nebo ho odrovná a kdo bude tankovat za 45,-/litr...
Co mi maximálně vyhovuje a sedí jak prdel na hrnec, tak toho se nerad zbavuju, někdo to neřeší a kupuje co pár let něco jiného, já jsem měl toho Civica 26 let a klidně bych ho měl i dneska ale nebyl garážovaný a už to bylo rezavé jak ponorka, to samé ty Burgmany, já jsem tak spokojený že se toho nechci vzdát a radši se sichruju, tady ty nové modely mě moc neberou, výkon jde dolů kvůli emisím, kontroly trakce a jiné chujoviny, nové auto mám dva roky, v dnešních cenách už stoji přes mega ale nic moc, furt si na to nemůžu zvyknout, je to přeplácané pičovinama které vůbec nepotřebuju, jsem holt stará škola a tyhlety eko bio homo sexo bůzo lízo asistenty a pípání nepotřebuju.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
Naposledy editováno 19.03.2024 23:31:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
maco píše: Vidíš, to mě nenapadlo, tam se dá načepovat u těch zásobníků? Ani jsem si nevšiml, já se tam tak vždycky připlížím od Studénky a pak jedu podél dráhy a čumím na letadla na druhou stranu, to bych měl potom zimní pauzu vyřešenou
Jo, hned vedle to stoji . Samoobsluzna, nonstop. Dokud nebudou i statni rezervy na nejake E5 nebo E10, tak tam v zivote E5 a E10 nenarazis. Ale to i spousta jejich pump tady po kraji. V cechach to uz je horsi.
Naposledy editováno 20.03.2024 06:45:46
My mame s kolegama v praci ruzny vraky (volvo 850, citroen saxo, renault twingo, vw transporter t3) vse 20-35 let stari a jedou vsechny v poho…
Svyho casu byla moda E85 a jezdily na to i favority … facko kousne 85 procent lihu ale honda neda ani 10
Naposledy editováno 20.03.2024 07:05:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
Já jezdím hlavně starší vraky a nikdy jsem neměl žádný problém. Jediné, kde jsem ho měl, byl rozdíl v LPG, který mi nikde po Evropě nedělal paseku, a pouze v Česku to házelo chybu misfires (citlivý valvetronic holt) - klasika, jako Češi si umíme šidit kde se dá.
Suburban mi teď stál téměř půl roku pod střechou, chytil okamžitě. Motorka to samé. V létě budu posunovat po zahradě další osmiválec po dvou letech odstávky, tak můžu poreferovat.
E kecám, motorku jsem startoval po třičtvrtě roce, od léta nejela.
Naposledy editováno 20.03.2024 10:13:39
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vtipné názvy vesniček [1, 2, 3, 4] Ducati Multistrada 1100 | MAJK_TORTELINA | 95 | 2.9.2024 v 20:39 svava |
Kolik za sezónu [1, 2, 3, 4] Ducati Multistrada 1100 | MAJK_TORTELINA | 97 | 13.10.2023 v 03:39 mildanek72 |
Destičky, zvuk při vetší zátěži Ducati Multistrada 1100 | MAJK_TORTELINA | 15 | 7.9.2023 v 09:22 assassin |
Cesty okolo Prahy Ducati Multistrada 1100 | MAJK_TORTELINA | 18 | 3.9.2022 v 07:07 vojtechposmourny |
Opravné sady brembo Ducati Multistrada 1100 | MAJK_TORTELINA | 5 | 27.3.2022 v 13:51 Koudy01 |