1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom
Co je za problém, že má Aprilie tak mizerné (údajně) lhůty na náhradní díly? Piaggio? U ostatních problémy nejsou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom
TomasNBK píše: Co je za problém, že má Aprilie tak mizerné (údajně) lhůty na náhradní díly? Piaggio? U ostatních problémy nejsou?
Nejen lhůty. Ale i ceny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom
Zrovna mě nenapadá díl, který by byl společný a časem se podělal u všech. Máš nějaký konkrétní příklad?
Já mám třeba na BMW jeden plastový panel pomalu v ceně celé boční kapotáže na KTM (890Adv).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom
- Tuareg 660 - 10700 Kč
- Transalp - cca 5000 Kč
- V-Strom - 4100 Kč
- Tenere 700 - 3100 Kč
Jasně, řiditka koupíš neoriginální, ale u dalších dílů je to podobný. Prostě zahodit a rozlámat japonce výjde o dost levněji.
2 reakcí na tento příspěvek Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom
Možná to mají kluci italský navrženy dobře, ale důvěru to moc nebudí...
Wenca24 píše: Já jsem o Tuaregu taky trochu přemýšlel..nabízel hodně za slušné peníze...měl jsem taky obavy že spolehlivosti- stejně jako u KTM a poslední kapka asi byla, kdyz jsem si všiml, že origo padák je chycen přímo do motoru..
Možná to mají kluci italský navrženy dobře, ale důvěru to moc nebudí...
U motorky s páteřovým rámem se úchyty pro padáky hledají špatně. Motor je tam nosným prvkem.
Otázka je, jak jsou uchyceny druhovýrobní nosiče. Origo doplňky jsou drahé a zrovna u padáků a nosičů nemusí být originál nejlepší.
Wenca24 píše: poslední kapka asi byla, kdyz jsem si všiml, že origo padák je chycen přímo do motoru
To není výsada jenom Italů, na BMW to mám stejně.
Za mě osobně, kdybych stál před volbou mezi T7 a Tuareg, jdu do Tuarega.
Přiznávám, že v tom hrají velkou roli nejen recenze, ale i nevysvětlitelné sympatie I to špatný těsnění bych mu odpustil. Ale ty ceny ND jsou nesmysl.
Beru v potaz i rozšířený nešvar typu "jedna bába povídala, že to 50k nedalo a celý se to rozsypalo"...a nakonec je to k neutahání bez vážnějších problémů.
Tím nepopírám, že se doopravdy nenajdou případy, kdy měla motorka vážné porodní nemoci (KTM vačky, Triumph vidlice řazení, BMW vahadla...), ale nakonec potíže odstranili.
Neměl bych problém koupit si značku se špatným renomé, buď kvůli drbům nebo počátečním problémům. Otázka je, jestli mi to co za ty prachy dostanu stojí za riziko, že si smůla sedne zrovna na mě. Určitě se dá z části eliminovat tím, že nepoběžím hned k dealerovi pro první kusy.
Bude zajímavé sledovat jak si povede do budoucna trojice TA, Tuareg a V-Strom...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Transalp 750 & kombinovani ochranyc... Honda XL750 Transalp | Valpen | 0 | 16.9.2024 v 18:24 Valpen |
V-Strom 800DE delší zkušnosti [1 ... 5, 6] Suzuki V-Strom 800DE | Roman2bk | 167 | 16.9.2024 v 17:37 Pedl |
Aerodynamika- cestovní moto KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE | JAVR | 7 | 13.9.2024 v 18:41 Pedl |
Hledám servis pneumatik a ráfků v o... Honda XL750 Transalp | MGR_MGR | 20 | 9.9.2024 v 17:21 TP602 |
Tenére World Raid vs alternativy - ... Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 3 | 8.9.2024 v 13:19 skaza55 |