paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kove 450 Rally a 800X
24.1.2024 v 08:48
Vzhledem k tomu, ze uz se objevila cena pro Kove 450 Rally v Italii za 8.990 EUR jak standardni zvysena, tak snizena a ostrejsi verze bez homologace za 14.990 EUR , tak se hodi nejaka ta recenze. Napr. z Kanady provozovatele Traction eRag , kteri si objednali tri, sami poskladali (a zpusobili si tak jedine dva problemy zminovane v jinem videu od nich ) a dle vseho jich objednaji vice do jejich skoly/pujcovny



dalsi videa na jejich kanale samozrejme.

Tady jeste jine od jinych lidi






A co se tyce 800X, tak primo na italskych strankach uz je cena Kove 800X Italy

- zakladni verze 8.990 EUR
- verze Pro 9.790 EUR
- Rally 12.890 EUR

1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X

27.1.2024 v 14:18 | Nahoru | #31


155 kg suchá, cca 175 plná

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

27.1.2024 v 15:41 | Nahoru | #32
grampax> Tohle bude bud neco upraveneho v USA nebo prototyp co testuji. Aktualne co uz jsou ceny treba v Italii je to 800X Rally az ne tak extremni a sucha hmotnost je 169kg.

Ta je za 13.000 EUR
Pro verze je 9790 EUR
Zakladni verze 8990 EUR

1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X

28.1.2024 v 10:47 | Nahoru | #33
Par slov od viteze Swank Rally Sardinie 2023. Cesare Zacchetti jel na Kove 450 Rally Factory (cili nehomologovana verze za 15.000 EUR). Jak je jeho zvykem (a obecne italskym ), tak udrzbe moc nedal a behem 5 dni ani vzduchovy filtr nevymenil. Zajimave je to proto, protoze motorku predtim netestoval a pak s ni jel na Dakar 2024 kde s ni skoncil 18. v kategorii bez asistence.

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

28.1.2024 v 13:21 | Nahoru | #34
puffybodie> Sleduji tuto motorku již delší dobu........na podzim se dala koupit ve Slovinsku (alespoň nejblíže k mému bydlišti).........a dovedu si jí představit u mě v garáži. Tak jsem zvědavý na první přímé info od nových majitelů. Na moje poflakování po okolí by to mohlo být použitelné - a z čínského stroje strach nemám. Jezdil jsem něco podobného pár let a zásadní věci držely i když jsem se ke stroji nechoval vždy v rukavičkách. Tak až budeš mít více info, počkám si rád na ně.

1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X

29.1.2024 v 12:28 | Nahoru | #35
Na podzim to ve Slovinsku ještě nebylo... první várka jim dorazila minulý týden, v pondělí 22.1.2024. Ale i tak jsou zřejmě první v EU.
Jinak jak tady "prásknul" Petarďák "teplý bonz", že první dva kusy 450 budou jezdit na Ostravsku, tak ano... jestli se vše podaří, jak je slíbeno,
tak do konce února by moje mohla být v garáži.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

29.1.2024 v 12:48 | Nahoru | #36

Dimor píše: Na podzim to ve Slovinsku ještě nebylo... první várka jim dorazila minulý týden, v pondělí 22.1.2024. Ale i tak jsou zřejmě první v EU.
Jinak jak tady "prásknul" Petarďák "teplý bonz", že první dva kusy 450 budou jezdit na Ostravsku, tak ano... jestli se vše podaří, jak je slíbeno,
tak do konce února by moje mohla být v garáži.



Hned po té mé..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

29.1.2024 v 13:04 | Nahoru | #37

qwert píše: Hned po té mé..



A já trochu tušil, že pro tebe bude ta druhá...

1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X

29.1.2024 v 13:30 | Nahoru | #38
To mate asi ze Slovenska co? To ja si budu muset pockat to vypada do toho Dubna cca.

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

29.1.2024 v 14:21 | Nahoru | #39
puffybodie> Zvuk to má solidní a vypadá to hubenější než Matylda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

29.1.2024 v 14:37 | Nahoru | #40
puffybodie> Polsko..

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

29.1.2024 v 14:38 | Nahoru | #41

Wenca24 píše: A já trochu tušil, že pro tebe bude ta druhá...

3 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X

29.1.2024 v 15:06 | Nahoru | #42
Můžu vám do toho vstoupit a optat se, jestli ty hmotnosti jsou důvěryhodné, respektive už někým ověřené? A pokud ano a sedí to, kde ušetřili tolik kg proti konkurenci?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

29.1.2024 v 16:16 | Nahoru | #43

qwert píše: Hned po té mé..



podle aktivit na FB u Kove jsem to taky tušil, jsem zvědav na zkušenosti - s tvým nájezdem to bude slušný test docela rychle

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

29.1.2024 v 16:24 | Nahoru | #44

Animals21 píše: Můžu vám do toho vstoupit a optat se, jestli ty hmotnosti jsou důvěryhodné, respektive už někým ověřené? A pokud ano a sedí to, kde ušetřili tolik kg proti konkurenci?



Buď v klidu zbožné přání konstruktéra.... aneb

1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X

29.1.2024 v 16:49 | Nahoru | #45
počkáme až to kluci budou mít v garáži a převáží to - bylo kolem toho milión různě smotaných informací homologovaná vs. závodní verze tak uvidíme

co se číňanům musí nechat (v dobrém i zlém) hodně to mění tak uvidíme co se bude měnit od ukázaných prototypů a prvních kusů

jo a ještě mě překvapilo v servisním manuálu počet titanových šroubů co tam píšou, pokud budou i u cestovní verze tak je to taky kus úspory hmotnosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

29.1.2024 v 17:02 | Nahoru | #46

qwert píše: puffybodie> Polsko..



Jo uz jsem si rikal oslovim Katowice a pak se objevilo to, ze Triumph Brno je ofiko distributor a ze uz vyjednavaji primo v Ostrave s nekym, tak to jsem si rekl, ze uz pockam sem no

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

29.1.2024 v 17:04 | Nahoru | #47

Animals21 píše: Můžu vám do toho vstoupit a optat se, jestli ty hmotnosti jsou důvěryhodné, respektive už někým ověřené? A pokud ano a sedí to, kde ušetřili tolik kg proti konkurenci?



Ano, jak Kove 450 Rally, tak Kove 800X uz jsou davno zvazene. 450 hromadou uzivatelu v USA, Kanade a UK. Hmotnosti sedi. Pro Kove 800X se mozna odkazujes na EICMA kde to proste nekdo blbe napsal, preklady casto pokulhavaji a 165 je pochopitelne sucha

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

29.1.2024 v 17:05 | Nahoru | #48
Animals21> Fantic udává ještě o 5 kg mín

https://www.fantic-...nduro/xef-450-rally/

Můžeš si ho zajet do Prostějova převážit.

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

29.1.2024 v 17:06 | Nahoru | #49

Honza-TA950 píše: počkáme až to kluci budou mít v garáži a převáží to - bylo kolem toho milión různě smotaných informací homologovaná vs. závodní verze tak uvidíme

co se číňanům musí nechat (v dobrém i zlém) hodně to mění tak uvidíme co se bude měnit od ukázaných prototypů a prvních kusů

jo a ještě mě překvapilo v servisním manuálu počet titanových šroubů co tam píšou, pokud budou i u cestovní verze tak je to taky kus úspory hmotnosti



Protoze uz jsou 4 verze.

450 standard s homologaci a ta bud nizke nebo vysoke sedlo co se pak lisi i zdvihy a rozvorem

450 factory coz je jako standard s vysokym sedlem, ale bez homologace, komplet titanovy vyfuk, navigacni vez atd.

450 EX nova verze bez homologace co jela uz letosni Dakar, tam je toho tianu jeste vice

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

29.1.2024 v 17:22 | Nahoru | #50

puffybodie píše: Jo uz jsem si rikal oslovim Katowice a pak se objevilo to, ze Triumph Brno je ofiko distributor a ze uz vyjednavaji primo v Ostrave s nekym, tak to jsem si rekl, ze uz pockam sem no



Brno mělo inzerát na Tipmotu ale nevím proč ho smazali a udávali výkon 51 koní což není pravda,pro Evropu bude pouze 42.Jde to samozřejmě otevřít což máme od Poláka slíbeno v ceně..Takže jsem natěšený na únor kdy to budu mít doma..

Kove 450 Rally a 800X

29.1.2024 v 17:29 | Nahoru | #51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

29.1.2024 v 17:31 | Nahoru | #52
qwert> No standartne ho ma 51 nebo 52, kvuli EURO5 sice bude nize, ale Triumph rikal, ze budou mit rovnou i ty mapy, vyfuky atd. Lisi se treba i servisni intervaly , v manualech co jsou z lonskeho ledna jsou podle te Factory verze, zakaznikum pak ale uz chodilo v manualech vice nez dvounasobek. Tak to budes asi vedet prvni v Unoru

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

29.1.2024 v 17:32 | Nahoru | #53

Honza-TA950 píše: podle aktivit na FB u Kove jsem to taky tušil, jsem zvědav na zkušenosti - s tvým nájezdem to bude slušný test docela rychle



Máš pravdu Honza už letos se o ni dovím hodně a pravděpodobně uvidí Balkán..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

29.1.2024 v 17:41 | Nahoru | #54

puffybodie píše: qwert> No standartne ho ma 51 nebo 52, kvuli EURO5 sice bude nize, ale Triumph rikal, ze budou mit rovnou i ty mapy, vyfuky atd. Lisi se treba i servisni intervaly , v manualech co jsou z lonskeho ledna jsou podle te Factory verze, zakaznikum pak ale uz chodilo v manualech vice nez dvounasobek. Tak to budes asi vedet prvni v Unoru



Servisní intervaly v tom je pořád guláš a udává se všude různě.Důvod bude že ta motorka je celkem všeuměl a hodně lidí s ní bude závodit a tam ten servis bude častější než pro toho kdo na ni bude cestovat.Já osobně jsem zvolil špičkový olej a jeho výměnu co 4-5000km.Výfuk už mám nachystaný titanový gianelli,katalyzátor si odstraním sám a jiný airbox a přehraná mapa to zařídí polák..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

29.1.2024 v 17:55 | Nahoru | #55
qwert> V tom puvodnim navodu vychazejicim z Factory verze je 2000km na olej, v tech novych je ale 5000km. Bude zalezet proste na pouziti, ten motor realne neni zadny zavodni, az na zmeneny vrsek. Tak jestli ti to prijde v Unoru, bych se pak ozval bokem se mrknout kdyby nahodou to tady nebylo predvadecky v Breznu jak slibuji.

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

29.1.2024 v 18:04 | Nahoru | #56

puffybodie píše: qwert> V tom puvodnim navodu vychazejicim z Factory verze je 2000km na olej, v tech novych je ale 5000km. Bude zalezet proste na pouziti, ten motor realne neni zadny zavodni, az na zmeneny vrsek. Tak jestli ti to prijde v Unoru, bych se pak ozval bokem se mrknout kdyby nahodou to tady nebylo predvadecky v Breznu jak slibuji.

Koukám že jsi z OVY tak se pak můžeš přidat k nám..

1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X

29.1.2024 v 20:55 | Nahoru | #57
Do USA ted v Lednu uz prichazeji novejsi stroje s novejsi grafikou a EPA homologaci dostali 24.1.

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

29.1.2024 v 21:09 | Nahoru | #58
puffybodie> Já si udělám něco podobného jak mám na kačeně..

1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X

30.1.2024 v 12:41 | Nahoru | #59
Přemýšleli jste při rozhodování o CFmoto 450MT? Vím, že je to 2vál a troch víc posunutej k "cestovní" než k "enduro" narozdíl od Kove.

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

30.1.2024 v 12:52 | Nahoru | #60
Animals21> Premyslel, ale tu nikdo poradne zatim nevidel/netestoval. Tri veci tam jsou jasne hned, mensi zdvihy, mensi vykon, vetsi hmotnost. Asi i nejasny puvod motoru, ale treba lepsi nez KTM 390, to se uvidi az casem. Jenze si myslim, ze to prichazi pozde, protoze je tady Kove 800X, ktere to bude deklasovat ve vsem, krome ceny, protoze uz je jasne, ze zakladni cena je kolem 250 tis.

Takovou motorku chteli lide po KTM leta a nic se nedelo. KTM dokonce loni vyvoj poradneho 390 Adventure po letech zarizlo. No a misto toho prichazeji s touto 450MT. To uz je asi jasne, ze KTM v tomhle strednim segmentu s nicim neprijde.

Edit: A jeden dost zasadni problem u 450MT = teziste. V konceptu MTX to melo nadrze jako KTM treba u 790 Adv, cili dole po boku. Na finalnim modelu tam nejsou. Tipnu si, ze prave KTM zasahlo a nechtelo az takovouto konkurenci a zatim je jeste CFMoto poslechne

Naposledy editováno 30.01.2024 12:56:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek

TOPlist