dalsi videa na jejich kanale samozrejme.
Tady jeste jine od jinych lidi
A co se tyce 800X, tak primo na italskych strankach uz je cena Kove 800X Italy
- zakladni verze 8.990 EUR
- verze Pro 9.790 EUR
- Rally 12.890 EUR
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
Ta je za 13.000 EUR
Pro verze je 9790 EUR
Zakladni verze 8990 EUR
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
Jinak jak tady "prásknul" Petarďák "teplý bonz", že první dva kusy 450 budou jezdit na Ostravsku, tak ano... jestli se vše podaří, jak je slíbeno,
tak do konce února by moje mohla být v garáži.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
Dimor píše: Na podzim to ve Slovinsku ještě nebylo... první várka jim dorazila minulý týden, v pondělí 22.1.2024. Ale i tak jsou zřejmě první v EU.
Jinak jak tady "prásknul" Petarďák "teplý bonz", že první dva kusy 450 budou jezdit na Ostravsku, tak ano... jestli se vše podaří, jak je slíbeno,
tak do konce února by moje mohla být v garáži.
Hned po té mé..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
qwert píše: Hned po té mé..
A já trochu tušil, že pro tebe bude ta druhá...
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
3 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
qwert píše: Hned po té mé..
podle aktivit na FB u Kove jsem to taky tušil, jsem zvědav na zkušenosti - s tvým nájezdem to bude slušný test docela rychle
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
co se číňanům musí nechat (v dobrém i zlém) hodně to mění tak uvidíme co se bude měnit od ukázaných prototypů a prvních kusů
jo a ještě mě překvapilo v servisním manuálu počet titanových šroubů co tam píšou, pokud budou i u cestovní verze tak je to taky kus úspory hmotnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
qwert píše: puffybodie> Polsko..
Jo uz jsem si rikal oslovim Katowice a pak se objevilo to, ze Triumph Brno je ofiko distributor a ze uz vyjednavaji primo v Ostrave s nekym, tak to jsem si rekl, ze uz pockam sem no
Animals21 píše: Můžu vám do toho vstoupit a optat se, jestli ty hmotnosti jsou důvěryhodné, respektive už někým ověřené? A pokud ano a sedí to, kde ušetřili tolik kg proti konkurenci?
Ano, jak Kove 450 Rally, tak Kove 800X uz jsou davno zvazene. 450 hromadou uzivatelu v USA, Kanade a UK. Hmotnosti sedi. Pro Kove 800X se mozna odkazujes na EICMA kde to proste nekdo blbe napsal, preklady casto pokulhavaji a 165 je pochopitelne sucha
https://www.fantic-...nduro/xef-450-rally/
Můžeš si ho zajet do Prostějova převážit.
Honza-TA950 píše: počkáme až to kluci budou mít v garáži a převáží to - bylo kolem toho milión různě smotaných informací homologovaná vs. závodní verze tak uvidíme
co se číňanům musí nechat (v dobrém i zlém) hodně to mění tak uvidíme co se bude měnit od ukázaných prototypů a prvních kusů
jo a ještě mě překvapilo v servisním manuálu počet titanových šroubů co tam píšou, pokud budou i u cestovní verze tak je to taky kus úspory hmotnosti
Protoze uz jsou 4 verze.
450 standard s homologaci a ta bud nizke nebo vysoke sedlo co se pak lisi i zdvihy a rozvorem
450 factory coz je jako standard s vysokym sedlem, ale bez homologace, komplet titanovy vyfuk, navigacni vez atd.
450 EX nova verze bez homologace co jela uz letosni Dakar, tam je toho tianu jeste vice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
puffybodie píše: Jo uz jsem si rikal oslovim Katowice a pak se objevilo to, ze Triumph Brno je ofiko distributor a ze uz vyjednavaji primo v Ostrave s nekym, tak to jsem si rekl, ze uz pockam sem no
Brno mělo inzerát na Tipmotu ale nevím proč ho smazali a udávali výkon 51 koní což není pravda,pro Evropu bude pouze 42.Jde to samozřejmě otevřít což máme od Poláka slíbeno v ceně..Takže jsem natěšený na únor kdy to budu mít doma..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
puffybodie píše: qwert> No standartne ho ma 51 nebo 52, kvuli EURO5 sice bude nize, ale Triumph rikal, ze budou mit rovnou i ty mapy, vyfuky atd. Lisi se treba i servisni intervaly , v manualech co jsou z lonskeho ledna jsou podle te Factory verze, zakaznikum pak ale uz chodilo v manualech vice nez dvounasobek. Tak to budes asi vedet prvni v Unoru
Servisní intervaly v tom je pořád guláš a udává se všude různě.Důvod bude že ta motorka je celkem všeuměl a hodně lidí s ní bude závodit a tam ten servis bude častější než pro toho kdo na ni bude cestovat.Já osobně jsem zvolil špičkový olej a jeho výměnu co 4-5000km.Výfuk už mám nachystaný titanový gianelli,katalyzátor si odstraním sám a jiný airbox a přehraná mapa to zařídí polák..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
puffybodie píše: qwert> V tom puvodnim navodu vychazejicim z Factory verze je 2000km na olej, v tech novych je ale 5000km. Bude zalezet proste na pouziti, ten motor realne neni zadny zavodni, az na zmeneny vrsek. Tak jestli ti to prijde v Unoru, bych se pak ozval bokem se mrknout kdyby nahodou to tady nebylo predvadecky v Breznu jak slibuji.
Koukám že jsi z OVY tak se pak můžeš přidat k nám..1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
Takovou motorku chteli lide po KTM leta a nic se nedelo. KTM dokonce loni vyvoj poradneho 390 Adventure po letech zarizlo. No a misto toho prichazeji s touto 450MT. To uz je asi jasne, ze KTM v tomhle strednim segmentu s nicim neprijde.
Edit: A jeden dost zasadni problem u 450MT = teziste. V konceptu MTX to melo nadrze jako KTM treba u 790 Adv, cili dole po boku. Na finalnim modelu tam nejsou. Tipnu si, ze prave KTM zasahlo a nechtelo az takovouto konkurenci a zatim je jeste CFMoto poslechne
Naposledy editováno 30.01.2024 12:56:40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|