zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
mali by sa v tomto najazde skontrolovat ventily. robili ste to niekto uz? bolo treba menit nejake podložky? alebo sa na to mozem este na pár tisíc km "vykašľať"? moc sa mi do toho pravdupovediac nechce...
Podložky je potřeba měnit pouze na těch ventilech, které mají vůli mimo toleranci.
Změříš mezeru spárovou měrkou, pokud je mimo toleranci, zapíšeš si naměřenou velikost.
Vyndáš podložku, přečteš si z ní velikost. (nebo změříš mikrometrem)
Spočítáš, o kolik silnější (velká mezera) nebo slabší (malá mezera) podložku potřebuješ, aby vyšla mezera doprostřed předepsané tolerance.
Objednáš příslušnou podložku. Vyrábějí se ve všech velikostech od 1,2mm do 2,9mm po kroku 0,025mm.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
to stomas: Za kolik let se ti podařilo natočit 25kkm?
P.S. podložky (teda spíš celý hrníčky) se mění i u fordích Duratec motorů, vyvinuli to ve spolupráci s Yamahou (dvolulitr bez problémů točí 7k ). A je to častej konec těchto aut, protože dnešní automechanici vymění rozvody někdy ve 160-180kkm jak se má a na tohle se vykašlou, protože si myslí, že jsou tam hydroštely. U mýho auta jsem to nenechal náhodě a vůle mě fakt překvapily. Na několika sacích ventilech pod 0.1mm (LPG...), výfukový většinou +- v zemědělské toleranci a jeden výfukovej přes 1mm vůle. Čekal jsem, že bude sebraná vačka, ale okem ani pohmatem ani měřením min. průměru na ní není znatelný opotřebení oproti sousedním, na hrníčku taky ne. Nechápu. Na náhradní hrníčky jsem čekal skoro měsíc. Tj u motorky je ta dostupnost dílů asi lepší. Navíc u forda nezvládli unifikaci, 1.6 a 2.0 má každý jiný průměry hrníčků, ale podle čísel dílů to není moc patrný...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
https://www.betamotor.com/en/moto/alpx/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
https://motosvet.cz/...aniklou-legendu.html
Ale koukám dost krátký zdvihy zase. Prostě CRF 300L pořád nemá konkurenci.
Naposledy editováno 15.11.2023 09:52:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Krautkopf píše: karelsychra>To je ovšem ukradená servisní informace, která normálnímu smrtelníkovi do ruky nepatří. Je sice otázkou času, než se to někde objeví, ale tyhle věci Honda už pár let nedává a už vůbec ne dobrovolně.
To není žádná ukradená nebo tajná informace. Ventilový vůle běžně zjistíš v servisním manuálu, kterej je k mání ke stažení zdarma na netu nebo ho koupíš knižně, akorát teda ne v českém jazyce. Pozor neplést si servisní manuál s uživatelskou příručkou, což spousta lidí dělá..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
A na net se tyhle servisni manualy dostaly tak, ze je nekdo z tech co k nim maji přístup ukradl…
Jen nekolik značek dava servisni manualy k dispozici veřejnosti.
V tištěné podobě jsou obvykle v prodeji manualy od nejake dalsi strany ala haynes…
Jinak me osobne to prijde celkem fuk, za prve mi prijde, ze to tak bylo vzdy a za druhe - motorky na tahle urovni si sam servisuje malokdo a kdyz uz je toho schopnej, obvykle si sezene i info. Pokud neni schopny si info sehnat, nedoporucuju se takovemu cloveku do toho vubec vrtat
Naposledy editováno 17.11.2023 19:44:54
Sysel2 píše: Krautkopf> Měla by být verze i s 21 / 18.
https://motosvet.cz/...aniklou-legendu.html
Ale koukám dost krátký zdvihy zase. Prostě CRF 300L pořád nemá konkurenci.
Moc hezká mašina jednobuch? Lehká bude agilní s tuhým rámem nízké těžiště na cesty do práce ideál přes pole přes ploty nejkratší do roboty jen letí
Pojedeme spolu tam kde dáme vale všem autám dýmem výfukovým zahalený svět uprostřed šňůry vozů pomaloučku vpřed to s ní nehrozí
Naposledy editováno 17.11.2023 21:09:49
Akorát mi chybí jméno a heslo ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Mr.Dreamer píše: Tak dřív bylo nářadí celkem standard. K Ninje jsem dostal nářadí v celkem kompaktním pouzdře a kterým uděláš celkem slušnou rozborku.
U CRF jsem myslel, že v tom nesmyslně velkém vybouleném kufříku na levé straně podsedlovky právě mají nářadí. Ale krom toho, že půlku toho místa promrhali, je tam jen malá lékárnička. To KLR si v tomto vystačila s malým tubusem.
U mojeho crfka rok 13 v tom kastlíku pod sedlem nářadí bylo.
V rámci úspor to u novějších modelů asi odpískaly.. K motorce byla i lékárnička, ale nikam se nevejde a dokonce klíčenka K další nový motorce byla zase lékárnička a klíčenka. Poslední motorka v roce 20 byla už bez lékárničky a ani klíčenka nebyla.. Nedivil bych se, kdyby si v budoucnu musel zákazník přijít pro novou motorku s kanystrem s vlastním benzínem, že ani ty dva litry na dně nádrže nebudou..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tak teď koukám na rozkres, sice 2013 ale tam zda se není matka, pouze osa zasroubovana do vidle. To vskutku bez inbusu nepůjde. Chce to s sebou vozit dlouhou matku na 17 klíč :). Nebo takové ty trubkové matice na spojení zavitovych tyčí.
Naposledy editováno 20.11.2023 07:10:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
K CRF300L už není nářadí na sundání kola, dokonce ani na dopnutí řetězu. Viz ten obrázek s proškrtanou sadou nářadí. V podstatě je tam jen nářadí k tomu, aby ses dostal ke všem pojistkám (boční plast, sedlo) a mohl vyměnit všechny žárovky. Asi počítají s tím, že na vše ostatní to odvezeš do servisu. A protože znám lidi, co si nedovedou zout gumu a zalepit duši, tak to asi některým stačí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Také jsem to hned vyhodil a nahradil trochu důvěryhodným nářadím. A hlavně značně rozšířil, protože zůstat někde s píchlým kolem na enduru a nebýt schopen si ho zalepit, bych považoval za značně ponižující.
Přecejenom nejsme Ducatisti, co jezdí jen s kreditkou a mobilem. V jejich případě není ostudou ani nemít garáž, protože dle lidové pověsti si motorku ráno vyzvednou v servisu a večer jí tam zase vrátí. V lepším případě po ose, v horším na odtahovce.
karelsychra píše: už u CRF250 /2020 byla ta redukovaná verze nářadí a lékárnička, co je asi k ničemu... Ostatně když nemáš 17mm imbus, tak nedokážeš na cestě demontovat přední kolo, na zadní ten plochej 17/19 (19/22?) nebo co tam je najdeš u každýho vesničana v garáži...
Přední osa na mojem CRF rok 13 normál klíč, myslim 17, žádnej imbus.
Deadman píše: SuperSic58> Já dostal k CRF 2023 stejné nářadí, ale poněkud zoptimalizované:
Jen ten jediný stranový klíč mám myslím 10-12.
Ale stejně je to na první pohled bláto, tak jsem to vše vyměnil za pořádné nářadí.
Já to nářadí taky vubec nepoužívám, až na ten svíčák, ten se mi hodil, když sem letos měnil svíci. Na klasickou gola sadu i s kloubem bych musel demontovat nádrž.
Před týdnem jsem přezouval přední gumu, a dost mě naštvalo to, jak blbě se trefoval závit na druhé straně - daň za to, že na jedné straně je pružina a na druhé tlumič, a pružinu mám ve zkrácené verzi, tak to nešlo úplně přesně na sebe.
Je skoro prosinec, Honda už představila novinky pro následující rok. O CFR300L modelovém ročníku 2024 ani zmínka. Nikde. Vše co jsem na netu našel, jsou buďto čisté spekulace založené na ničem, nebo nesmysly.
Asi největší je jistý článek s typickým slohem ChatGTP. To je takový nešvar posledního roku, kdy někteří jedinci používají AI pro generování nesmyslných článků a youtube videí za účelem zisku z reklamy.
Je tedy dost možné, že ten spekulovaný facelift se nekoná a modelový ročník 2024 bude pro 300L beze změn. Pokud by chtěli dodat nějaké změny od nového roku k zákazníkům, museli by to nové provedení už v podstatě mít na výrobní lince.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 17 | 21.9.2024 v 10:25 Deadman |
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 7, 8] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 233 | 15.9.2024 v 20:00 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |