paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki V-Strom 800 RE
27.10.2023 v 14:37
Objevil jsem první videa z jižní Francie:

Suzuki V-Strom 800 RE

27.10.2023 v 15:42 | Nahoru | #1
9700 GBP? Hmm...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki V-Strom 800 RE

27.10.2023 v 16:03 | Nahoru | #2
Co mám info od prodejců, když jsem v létě okukoval 800DE, tak by měla být levnější, než DE.

(reakce na) Suzuki V-Strom 800 RE

27.10.2023 v 19:05 | Nahoru | #3
HonzaeR> Tak to snad neni zadne prekvapeni, ale samozrejmost. Frci endura/adventure a ty jsou v nabidce vzdy nejdrazsi. Ostatni stroje v nabidce odvozene ze stejneho motoru jsou pak vzdy nejlevnejsi a nejlevnejsi je nahac, nejdrazsi je DE a vse ostatni co na tom motoru vymysli bude mezi tim

Suzuki V-Strom 800 RE

28.10.2023 v 13:11 | Nahoru | #4
Mají v tom bordel. Jedni tvrdí, že je to RE, druzí zase SE.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki V-Strom 800 RE

28.10.2023 v 18:15 | Nahoru | #5
Vzhledem tomu, že DE = Dual Explorer, pak asi logicky vychází SE = Single Explorer, respektive RE = Road Explorer. Na stránkách Suzuki uvádějí V Strom 800 bez přívlastku...
SE - to označují v Itálii a Německu, možná i zbytek záp. Evropy.
RE - označení v GB.

Naposledy editováno 04.02.2024 18:18:10

Suzuki V-Strom 800 RE

28.10.2023 v 18:41 | Nahoru | #6
Jak kde, u nás je bez přívlastku, ale v UK je to skutečně 800RE a v Itálii je to skutečně 800SE .
Cena v zahraničí vychází tak o 8% nižší oproti verzi DE. Jsem zvědav na českou.

Naposledy editováno 28.10.2023 18:41:56

Suzuki V-Strom 800 RE

28.10.2023 v 20:31 | Nahoru | #7
SE RE mě to, že se mi začíná líbit

(reakce na) Suzuki V-Strom 800 RE

29.10.2023 v 07:24 | Nahoru | #8
HonzaeR> Jestli je RE Road Enduro, tak SE by mělo být ES, Endurina Stradale. Mají v tom bordel ...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki V-Strom 800 RE

29.10.2023 v 10:16 | Nahoru | #9
TomasNBK>Dobře ty Mimochodem mě se líbí dost.Přemýšlim,že bych k versysovi pořídil do garáže další stroj.Trochu mi v hlavě šrotuje ta 19ka ve předu,jsem zvyklej na 17ky.Dá se to třeba stejně klopit v zatáčkách?Někdo osobní zkušenosti?

(reakce na) Suzuki V-Strom 800 RE

29.10.2023 v 10:24 | Nahoru | #10
vopák> Vůbec netuším, já jsem rajtoval vždy jen na devatenáctkách a jednadvacítkách. Na sedmnáctce jsem se svezl jen ve škole a to už je dlouho

Suzuki V-Strom 800 RE

29.10.2023 v 10:32 | Nahoru | #11
Oukej

Suzuki V-Strom 800 RE

29.10.2023 v 11:53 | Nahoru | #12
Tady popisuje rozdíly DE - SE, akorát, že v italštině. Ale SE už mají přímo v prodejně...

Suzuki V-Strom 800 RE

3.11.2023 v 06:49 | Nahoru | #13
Vypadá docela dobře. Mě se líbí hodně a zvažuji jeho pořízení. Doufám, že se nebude na něj dlouho čekat. Co říkáte na výkon? Jezdím sám tak si myslím, že by to mohlo v klidu stačit. Dle Testů Stroma DE to prý lítá dobře...V okolních zemích je již v prodeji....
https://www.mobile.d...rbike/378159818.html

Suzuki V-Strom 800 RE

3.11.2023 v 14:44 | Nahoru | #14
Tady další test v angličtině:
https://youtu.be/4aspQPqidrk
ve 2:48 ukazují křivku výkonu a krouťáku
(u předních tlumičů nastavitelné jen přepětí)

Naposledy editováno 03.11.2023 14:50:15

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki V-Strom 800 RE

13.1.2024 v 11:24 | Nahoru | #15
Možná trochu předbíhám, protože jsem na té potvoře ještě neseděl, ale mám ji jako favorita. Řeším příslušenství, mimo jiné kufry. Mám z posledního stroje sadu Givi TRK 52L + 2x 33L, která vcelku vyhovuje. Dalo by se pořídit jen držáky, které ovšem kvůli výfuku "vystrkují" pravý kufr hodně do strany - viz foto. Můj dotaz je - máte s tímto řešením vlastní zkušenosti? Jasné je, že kufr bude trčet do strany o nějaký decimetr víc. Jde mi spíš o možnou změnu jízdních vlastností, stabilitu v náklonech, atd. Dosud jsem tyto kufry vozil na "hubené" Hondě X-ADV, a kromě odporu vzduchu na dálnicích jsem o kufrech ani nevěděl... Alternativně by šlo pořídit originální boční kufry, pravý má vykrojení na výfuk, takže netrčí, ale objem mají jen 26 a 29L.

(reakce na) Suzuki V-Strom 800 RE

13.1.2024 v 15:56 | Nahoru | #16
HonzaeR> Zkušenost mám jen takovou, že jsem nezaznamenal táhnutí do strany, nebo podobnou změnu v jízdě, když jsem zkoušel jiný rozměr kufru na každé straně (Vario BMW). To spíš když budeš mít v jednom proprděný trenky a v druhém 10 piv
Osobně, já bych tohle nechtěl. Nemám rád, když musím čekat někde v koloně a nemůžu projet. Řeším teď podobnou situaci a snažím se najít co nejužší s vykrojením-jak pozoruju, vozím toho míň a míň (možná to vyřeší válec a bude). Pokud jezdíš sám, tak bych zvážil jestli ti ty užší nebudou stačit.
Tam kde by ti končil heft by začínal kufr. Přijde mi to k mid-size motorce hodně kravský.

příklady



Suzuki V-Strom 800 RE

13.1.2024 v 17:34 | Nahoru | #17
Díky, to řešení Shad se mi líbí. Škoda jen, že neuvádějí celkovou šířku. Našel jsem ještě něco od Givi, s kufry 37L to má na šířku 102cm, což je stejně, jako to mám teď na X-ADV s TRK33. U těch originálů také neuvádějí celkovou šířku, ale podle fotek z katalogu příslušenství - https://api-motor.s...logue_CZ_preview.pdf - to bude ještě o dost užší. Orig. bočáky mají jen 29 a 26litrů, takže fakt malé...


Naposledy editováno 22.02.2024 15:05:08

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki V-Strom 800 RE

26.2.2024 v 16:03 | Nahoru | #18
Díky jarnímu počasí v neděli realizováno prvních záběhových 130km členitým terénem kolem Berounky. Nádhera, jak snadno se vodí, i manipulace na místě je snadná - jeden by vůbec nehádal 223kg váhy. Vibrace, které byly u tohoto motoru v testech avizované jsem nezaznamenal - ale točím jen do 4500ot, motor je syrový. Velké plexi Givi funguje výborně, v závětří, koukám akorát nad hranou (190cm) turbolence žádné (pravda - dosahované rychlosti do 90km/h). Podvozek komfortní. Budu potřebovat zvednout řídítka, možná snížené stupačky SW-Motech evo. Taky kryty rukou BB Storm.





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki V-Strom 800 RE

26.2.2024 v 19:07 | Nahoru | #19
HonzaeR> vibrace jsem cítíl na DEcku tuším kolem 5,5 tis... Tak uvidíš...dej vědět, až se tam podíváš...zajímalo by mě to...

Suzuki V-Strom 800 RE

25.5.2024 v 18:57 | Nahoru | #20
Hledam, hledam, a opravdu ma V-strom 800 servisni interval 6000 km? (Predpokladam ze je to stejne pro DE a RE)

Suzuki V-Strom 800 RE

25.5.2024 v 19:25 | Nahoru | #21
nevím kde hledáš, ale mě to trvalo asi 30s. Tu je na stažení manual na DE v Aj s intervalem 6000km na olej.

Suzuki V-Strom 800 RE

26.5.2024 v 09:59 | Nahoru | #22
Oficialni interval je v EU 12k km. Tech 6k v AJ manualu je z USA.

(reakce na) Suzuki V-Strom 800 RE

27.5.2024 v 11:05 | Nahoru | #23

Wenca24 píše: HonzaeR> vibrace jsem cítíl na DEcku tuším kolem 5,5 tis... Tak uvidíš...dej vědět, až se tam podíváš...zajímalo by mě to...


Pokud mohu přispět i já k tématu vibrací....
Do 5 tis se neděje s vibracemi nic zásadního.Po překročení 5 tis je cítit jemné šimrani do rukou.Vic do levé ruky(domnívám se že je to kvůli pevnému heftu).V 5500 tis otáčkách mizí ruce a začnou jemňonké vibrace do bot.V 6 tis mizí úplně všechny vibrace.Ale přestal jsem to vnímat a soustředit se na nějaký vibrace ale spíš na jízdu samotnou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki V- Strom 800 Suzuki V-Strom 800 Romen 8 4.3.2024 v 18:04 222222
V strom Suzuki DL 650 V-Strom, Suzuki V-Strom 800 patypa 7 30.11.2023 v 12:07 TomasNBK


TOPlist