Takže s motorkou s vysokým nájezdem a výměnou rozvodů nemám žádnou zkušenost. Proto ten dotaz.
Ventily bývaly 12tis.km kontrola, dnes jsou 24 většinou..
Rozvody řetězem při běžném užívání dají dle mého 200k km jako prd..
Je to jak s autem, každý by chtěl ojeté za pár, ale s 50k km, pak si koupi na co má, najeto 200+ a jezdí to taky.
Že to možná bude chtít brzdy, tlumiče apod, to je možné, každý si musí zvážit dle pořizovací ceny a riziku potenciálního servisu..
1 reakcí na tento příspěvek Z900 - rozvody, ventily
Gapyra píše: Máme doma z 750 , tedy starší verzi toho motoru. Najeto 97000 km a šlape výborně. Ventily se dělaly a bylo potřeba seřízení, a rozvody stále původní bez nějakých náznaků chrastění apod. Napínák není ani v půlce. Nájezdu bych se osobně nebál, spíš za jakých podmínek byl najetý. A to u ojetiny je vždy loterie
Souhlas, na Zedovi 750 2006 jsem najel 86tis a bylo to presne jak pises.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu pro Kawasaki Z900 [1, 2] Kawasaki Z900 | zahadnytajemny | 39 | 1.6.2024 v 11:02 pepe100 |
Poškrábaný výfuk Z900 Kawasaki Z900 | zahadnytajemny | 20 | 2.5.2024 v 14:58 Kubák |
Kawasaki Z900 2023 Self-Diagnosis Kawasaki Z900 | Jirrri | 2 | 27.8.2023 v 21:56 Jirrri |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Výběr moto Yamaha FZ1 N, Yamaha MT-09, Kawasaki Z900, Triumph S... | ondrastoud | 22 | 12.6.2023 v 08:30 jawatar |