1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
Metric píše: Za tú cenu to ale asi bude len nejaká hračka, nie? Mne osobne by sa hodilo niečo, čo unesie teleso s trojcifernou hmotnosťou (nie že by som bol tlstý, som proste len vysoký... dobre, som aj trocha tlstý), plus by som bral aj spojku (lepšie sa to ovláda, obzvlášť pri pomalej jazde), ale zatiaľ okrem toho Vargu (ktorý nemá značky) takých moc nie je, zdá sa.
Je to neco jako surron - je to mensi, ale 100kg to urcite uveze. Ten dojezd je stejne o nicem, takze ty znacky asi taky nemají moc smysl…
Ad spojka a lepsi ovládání - chce to zkusit. Podle me jak surron tak varga jedou krasne od nuly, da se jet rychlosti chůze. Spojka by se hodila asi jen na hardenduro - kdyz to clovek uz trochu umi - trialovy skoky na schod/skálu nebo treba pres vetsi kladu… na normalni jezdeni nebo na mx mi teda nechybi. Ale zas ja v terénu neumim nic…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
Virtuální spojka softwarove simuluje funkci spojky - chova se to jako mechanická u spalovaku.
Naposledy editováno 21.10.2023 21:13:26
assassin píše: Metric> varg stal zhruba take tak. Výměnná baterka? No nevim - na varga stoji 170tis… ta na flux bude stat podobne - to jsem zvedav kolik lidi si ji k motorce koupi…
Podle mne si baterku navic nekoupi skoro nikdo.
Byl bych rad kdybych se pletl…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
assassin píše: Ten dojezd je stejne o nicem, takze ty znacky asi taky nemají moc smysl…
Ak máš necelú hodinku, môžeš zabehnúť na poľňačky za barákom a tam trénovať povedzme pomalú jazdu alebo čo. Ak by som to mal nakladať do dodávky, ísť niekam, kde sa dá jazdiť (hoc aj neoficiálne), tam ju vyložiť, prezliecť sa, tak to sa zrovna môžem prezliecť do civilu a ísť späť, lebo za tú hodinu viac nestihnem.Spojka... mne sa hodí práve na prekážkach, občas pri strmých výjazdoch, ale je pravda, že mám dvojtakta, kde sa proste viac spojkuje. Ale viem ňou ten výkon jemnejšie dávkovať. Možno je to "skill issue".
Výmenná baterka má pre mňa výhodu, že ju môžem hodiť na vozíček a zobrať si domov nabíjať. Nemusím hľadať verejnú nabíjačku a tam hodinu trčať. Neviem, či by som si kúpil druhú, keď sa pozriem na napr. porovnanie trialiek EM vs. Sherco 300, jednak EM vydrží dlhšie, jednak oba dali vyše 3h, čo je fakt dosť.
EDIT:
Naposledy editováno 21.10.2023 22:03:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
Srovnavat 2t a ele nejde. To se neda moc popsat, to se musi vyzkouset, davkovani plynu, zasobu momentu a regulaci trakce…
…ale uznavam, ze jsou discipliny, nebo prekazky, kdy bych ji bral. Ja treba mam jednickovou mapu do lesa, zcela hodnych 30ps… ale reakce na plyn tudiz neni tak ostra, abys kdykoliv rychle zvedl predni kolo, nastesti prepinani map je rychle a pomruce, tak si pred takovou prekazkou prekliknu "dvojku" kde mam asi 45ps a ta uz jde na zadni docela ochotne 60ps zveda predni kolo na uvalcenem poli i v 90kmh, vic jsem nemel moznost otestovat…
Varg se nabiji normalne z 230V zasuvky, nabijecka je integrovana ve stojanu, tzn nekam vlacer pomerne tezkou baterku neni nutne… ono tech 7kWh bude tvorit prevaznou cast hmotnosti motorky… i proto si myslim, ze je dobre kdyz je soucasti ramu…
Jinak tohle mrdani na miste je pro elektriku ideal, to zere nejmin… nejvic zerou presuny na vetsi vzdalenosti, vetsima rychlostma. Ja mam zatim natestovano par hodin, ale takovehle trialove blbnuti na vargu zere cca 15procent baterky za hodinu, takze jsem po dvou hodinach "trialu" na bikovych trailech skoncil s 70% v baterce… jen teda jsem za tu dobu najel cca 7km…. Myslim, ze na nakym rychlym trailu ala rally nebo crosscountry to da 40km a bude hotovo… uvidime az budu mit vic casu na jezdeni…
Naposledy editováno 21.10.2023 22:15:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
Čo sa nabíjania týka, asi by som ju mohol zaparkovať pod balkónom, natiahnuť šnúru a hodiť tam papier pre susedov, čo by chceli zaparkovať, nech mi dajú vedieť a odsuniem ju, ale ak si môžem zobrať baterku do baráku, je to proste užívateľsky príjemnejšie.
A ten dojazd je podľa mňa dostačujúci, ja osobne sa radšej niekde mrdám než by som hltal kilometre, neviem, či som niekedy dal 40.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
Pokud nemas garaz , je mx motorka problem, to bys dlouho majitelem nebyl…. Samo v pripade e-mx se hodi garaz s elektrikou