( a člověk jim může psát co chce, stejně je nepřesvědčí)
Naposledy editováno 18.10.2023 14:25:51
1 reakcí na tento příspěvek Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
Taky zmínili, kde všude dochází u tohoto motoru k regulaci bohatosti směsi lambda sondou. U starších motorů, které mají emisní systém na nižší úrovni, nebo dokonce karburátor, může být zvýšená spotřeba způsobená vyšší hustotou s následkem obohacení směsi a poklesem účinnosti.
Škoda, že tu úplnou charakteristiku drží vlastně v tajnosti a ukazují barevné fleky místo něčeho takového:
1 reakcí na tento příspěvek Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
Jasne bylo receno, ze prinos je v cistote paliva, skladovatelnosti (vhodne pro motorky sezonni auta - cabria) a laditelnost.
Lowcost tymy, co jezdi trebas Alpeadria, nic jineho nez vervu100 nepouzivaji a to pro lepsi odlazeni motoru.
V neposledni rade ma verva nejlepsi cistici vlastnosti pro motor.
Co teda resime?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
t_freedom píše: SLEEPER> ...pocitologii všech co tvrdí jak to na Vervu jede úplně jinak a jak cití jak ten motor ožije ...
Dobre, ale tak snad tu jsme mezi lidma, co se o motory nejakym zpusobem zajima a maji v soudny nazor.
Na druhou stranu bylo testovani pouze na modernim tsi1,4.
Jinak by to bylo u motoru s laditelnou jednotkou, nebo u V12 ze 60. let s karbcema, 80./90. s prvni strikackou atp.
Chapu, ze mluvis o placebo efektu, ale rad bych videl test u rozdilnych motorizaci.
Kazdopadne Verva100 je stale u nas to nejlepsi, viz. koment v mem prispevku vyse, co muzes do auta/mota dat.
Jo udajne EuroOil nema zadne bioslozky, ale nemam to nijak overene/podlozene.
Naposledy editováno 18.10.2023 12:14:51
t_freedom píše: SLEEPER> ...pocitologii všech co tvrdí jak to na Vervu jede úplně jinak a jak cití jak ten motor ožije ...
Pocitologové zde mají zkušenosti různé. Někomu se zdá být na Vervu hladší chod, jiný to má opačně.
1 reakcí na tento příspěvek Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
to že to má vliv na např. post detonace, nebo " hladší" (opět pocitologie) chod ...tomu se nebráním.
Naposledy editováno 18.10.2023 12:32:26
t_freedom píše: SLEEPER> ...pocitologii všech co tvrdí jak to na Vervu jede úplně jinak a jak cití jak ten motor ožije ...
Jen jestli jde delat závěry pro motorky na zaklade testu u auta.
Auta casto regulují směs, predstih atd jinak a troufám si rict, ze maji i jinou konstrukci.
Ono kdyz mam motor ve kterem se dela “mala GO” po 50mth dost mozna v nem bude neco jinak…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
1 reakcí na tento příspěvek Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
Naposledy editováno 18.10.2023 12:57:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
Jinak benzín s vyšším okatnovym číslem mi může přinést vyšší výkon ne ?
když například snížím hlavu -> zvýším kompresní poměr -> větší tendence k detonačnímu hoření -> více oktanů tento jev zpětně eliminuje na takto upraveném motoru. Motor má pak o něco vyšší výkon a jezdí na vervu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
Krautkopf píše: t_freedom> A kdy napíšeš správně to těžké slovo v tématu?
myslíš broskvovej výkon... to je "správěn" ne?
Naposledy editováno 18.10.2023 14:15:13
přijedou nějakou 10-15let starou vránou k Orlenu. Natankujou Vervu, nechaj přefrézovat hlavu, polapujou, osaděj ostrý vačice, přehrajou mapu... a pak tradáááá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
Napr. na modernej XSR som cítil tento rok na najlacnejšom benzíne 95 v SR výkyvy otáčok, či potrebu vyšších otáčok pri rozbehu. Keď dám 95ťku na MOL/Slovnafte, tak to iste ten motor lepšie poberie. A karburátorky to ešte viacej pocítia. Jazdí to, ale nie je to na 100% hladký chod. Treba to raz za čas striedať.
Já zkoušel víc oktanový benzín i u nás i v zahraničí jak do motorky,tak do auta a rozdíl teda nevidím žádný (krom rozdílu v ceně). Ani výkon,ani spotřeba se nijak nezměnila. Tak to mám vyřešený a když vezmu víc oktanový benzín,tak jedině s opojného pocitu chudého dělňase,že když jsem takový pracháč,tak proč neutratit pár krejcarů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
Kalasnikov píše: Johny_Servis> Stáhni si appku EuroOil, Olomouc Lipenská a Olomouc Pražská mají aktuálně zavezený 0%. Není vždy a není všude. V Čechách prý vůbec.
To sice jo, ale zajímalo by mě jestli to lejou do solo tanku, pochybuju. Nebo to nalejou do tanku kde byla před tím 4,9%bio, popř. kolik ho tam zůstane na naředění?
No, ešte jeden postreh, tu na fóre som sa skamošil s jedným týpkom z Ostravy , má kawu R5 , tak som ho pozval k nám na juh na výlet. Po prechode hranice natankoval 95 u nás a motorka mu začala zdochýnať na križovatke a spadol mu voľnobeeh.
1 reakcí na tento příspěvek Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
Standardní motor má určitý nároky na palivo který je dobrý dodržet...
Pokud někdo ze standardu udělá nadstandard- typicky většinou jen změnou časování ventilů+ zvýšením kompresního poměru- musí přitlačit na oktanech, protože už standardní benzín nestačí pro nadstandardní podmínky.
Kompresni poměr je navic hodnota která se může časem měnit i směrem nahoru (napečený řepkový úsady v hlavách a na pístech), a pokud je původní hodnota čistýho motoru blizko limitu, snadno pak překročí úroveň ANO/NE a pocit z dobře fungujícího stroje je ten tam...
Asi proto pak (nejen) pocitově vyhovuje líp vyšši oktan...
Tolik za mě o vztahu benzin/komprese- vic adidas- klepe to...
Druhou věcí je pak AFR (poměr benzín/vzduch).
Dávná poučka hovoří o vzájemném vztahu úrovně AFR a množství lihu v benzinu (ve smyslu čím víc lihu, tím chudší směs), a při dnešních snahách ekošílenců udržet směs v co nejchudším pásmu jsou pak dopady fyziky a chemie nevyhnutelný...
Vica adidas- hřeje se to a klepe to...
Deklarovaný hodnoty:
EUROOIL- BA98 okt E5
Benzina/Orlen- BA100 okt E10
MOL- BA100 okt E5
BA95 se u nás už v provedení E5 prakticky nevyskytuje, směrem na západ od hranic není problém natankovat i BA95 okt E15...